Je wordt dik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Dat moment wanneer je bijna vast zit in je pringles bus
Je hand in je pringles bus voor de duidelijkheid?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Dat moment wanneer je bijna vast zit in je pringles bus
Ah goede samenvatting van allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=LETMEIN&about=¬intopic=0
denk dat zn reacties opzich al huilwaardig zijn.
Vertel mij de helft van het verhaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken het verhaal maar voor de helft, dus weet t niet precies
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=LETMEIN&about=¬intopic=0
denk dat zn reacties opzich al huilwaardig zijn.
Je eten uitbraken werkt resoluut.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meh. Ik wil afvallen maar ik ben te lui
Jij hoeft toch niet af te vallen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lekker chubby worden toch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh ja klopt toen zat ik nog te twijfelen of ik daarvoor mocht gastmodden. Blijkt dus van wel. Soms, dan.quote:
Die Ro is lucky, wajooo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn spuugreflex werkt nietik kan er gewoon tegen als ik mijn vinger in mijn keel doe
Vindt Roro wel fijn zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn spuugreflex werkt nietik kan er gewoon tegen als ik mijn vinger in mijn keel doe
Dat is bijzonder. Dat doe ik je niet naquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met tandenpoetsen doe je toch ook gewoon je tong poetsen? Ik probeer altijd zo ver mogelijk achterop mijn tong te komen dus misschien heb ik het in die jaren getraind ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is bijzonder. Dat doe ik je niet na
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet... Geen... Seksgrap... Maken...quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met tandenpoetsen doe je toch ook gewoon je tong poetsen? Ik probeer altijd zo ver mogelijk achterop mijn tong te komen dus misschien heb ik het in die jaren getraind ofzo
Gewoon een junk volgens mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
Hadden jullie dit hilarische topic ook gezien?
ONZ / Lijk ik jong of oud?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |