bij weepeequote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Respect broeder.
Ik hoop dat je alles krijgt wat je wenst.
ben daar te arm en te druk voorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
4,50 betalen of full/pimp abo nemen
Of gewoon mod worden.
Maar nergens is de wiet zo kut als daar.. Meisje toch, wat een geldverspilling dat je daar heen gaat. Zoek alsjeblieft de Dees opquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik de weg niet ken naar andere shops en die het dichtst bij zit/makkelijks te bereiken is
Maar overal werken ze met die kutzakjes
ik ben dan ook koala liefquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell heeft alleen maar positieve notes, heb ik vernomen.
Misschien moet Stinkiebil dat ook maar doen en wensen voor een goede kontdeo.quote:
Niet eens een leugenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell heeft alleen maar positieve notes, heb ik vernomen.
wowquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik ben een racist en ezell heeft mij mongool genoemd rot op
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
serieus?![]()
maar ik wil ook een positieve van pax
Ken jij shops in Grunn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar nergens is de wiet zo kut als daar.. Meisje toch, wat een geldverspilling dat je daar heen gaat. Zoek alsjeblieft de Dees op
Alle foto's van tumblr zie ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt verdacht veel op mijn figuur (op een goede dag)
zal ik haar noten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben daar heel boos om want het is onnodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |