daar doet hij niet aan, wilde die bij mij ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
positief?
[..]
[..]
geef mij dan een positieve
Misschien heeft hij die foto uitgeprint en in bed gelegd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een foto toegestuurd krijgt betekent niet meteen dat ze bij je in bed ligt
Ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Emmaplein is toch als je van het viaduct af komt en dan rechtdoor fietst. Waar alleen de taxi's en bussen overheen mogen? Daar ben ik door heen gefietst iig.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef richolio het volgende:
Ik hoop dat vanavond de Tarrelfee langs komt
maar ik ben ezellquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar doet hij niet aan, wilde die bij mij ook niet
en toen gaf die mij een negatieve note terwijl ik niks had misdaan
Hehequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die foto uitgeprint en in bed gelegd.
Ook bij mijquote:
Ken het wel, fiets best vaak langs.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haal altijd mijn wierie bij de Vliegende Hollander daar.
Kan er nog steeds niet aan wennen dat ze hier met van die kutzakjes van 5 en 12 euro werken
Ik wil gewoon kunnen zeggen "doe mij 3 gram van die shit" of "doe mij een tientje van die andere shit"
Nu weet ik waar ik moet wildpoepen binnenkort! Wellicht dat de tarrelfee dan potent genoeg is om mij te helpen met het kweken van een paar verse tarrelsquote:
Bedel maar bij iemand anders.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
positief?
[..]
Helemaal eens met deze vraag. Groningen kent echt veel betere shops. Beter gezegd.. Iedereen die ik ken vind dit de slechste shop in Groningen (ben ik het ook mee eens)quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
Waarom Vliegende Hollander en niet ergens anders?
Ik zie dat Moira het al gefixt heeftquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
positief?
[..]
Respect broeder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook bij mijIk heb al mijn tarrels heel lang gespaard en nu krijg ik mijn beloning
![]()
Omdat ik de weg niet ken naar andere shops en die het dichtst bij zit/makkelijks te bereiken isquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ken het wel, fiets best vaak langs.![]()
Waarom Vliegende Hollander en niet ergens anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |