Misschien dat dit rare geurtje weg gaat?:(quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft shampoo in godsnaam te maken met jouw klacht?
Dit slaat echt kant noch wal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Misschien dat dit rare geurtje weg gaat?:(
Na kakken... maar weeg gewoon me billen goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef Johnny-V het volgende:
Je geeft aan dat je doucht en het daarna weer terugkomt. Is het alleen na het kakken of gewoon altijd?
Gebruik je V eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Na kakken... maar weeg gewoon me billen goed
Totdat er echt niks meer zit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Na kakken... maar weeg gewoon me billen goed
Ik drink geen koffie. Eet 3x(max) per week vlees. Ben niet echt heel gezond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Totdat er echt niks meer zit?
Dat kan natuurlijk, dat je dat ruikt.
Hoe is je eetpatroon?
Veel koffie? Andere opvallende zaken? Was je wel goed onder je voorhuid?
Nogmaals dit. (?)quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef richolio het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal, want is het geurtje niet gewoon afkomstig van je poep zelf? Als je nou eens écht meteen doortrekt erna, zodat het meteen wegspoelt?
Weet je anders niet waar de bron van de geur ligt? Waar komt het uit? Misschien moet je gezonder eten en drinken.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Totdat er echt niks meer zit?
Dat kan natuurlijk, dat je dat ruikt.
Hoe is je eetpatroon?
Veel koffie? Andere opvallende zaken? Was je wel goed onder je voorhuid?
Nee, het helpt niet...quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef Johnny-V het volgende:
Maar gaat de stank dan niet gewoon in je bovenkleding zitten? Poep eens zonder bovenkleding, doet George uit Seinfeld ook
Vorenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Dumpafval het volgende:
Veeg je je kont trouwens af naar achteren of naar voren? Moet namelijk naar achteren.
Die zit daar ook in die regionen, zo raar is die gedachte niet.quote:
Ik denk van mijn poep. Want me poep stinkt behoorlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Nogmaals dit. (?)
En ik denk dat je misschien inderdaad gezonder moet eten en drinken. Komt het van je poep of van jezelf?
Ja ik denk ook dat daar een verband tussen zitquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Die zit daar ook in die regionen, zo raar is die gedachte niet.
Las laatst een verhaal in een topic over een man die niet wist dat dat moest. Beetje bah verhaal..
Hoe weet jij hoe dat dat ruikt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat daar een verband tussen zit
Heeft toch een totaal andere geur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |