Ik ga zelf al weken niet meer de badkamer inquote:
Rez likt het graag voor je schoon, mocht je dat willen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga zelf al weken niet meer de badkamer in
Hij heeft het al vaak aangeboden, maar ik ben hard2get.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rez likt het graag voor je schoon, mocht je dat willen.
Je wilt teruglikken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft het al vaak aangeboden, maar ik ben hard2get.
Been there, done that. Rez is nou niet echt een aanraderquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rez likt het graag voor je schoon, mocht je dat willen.
Oke. Gezonder eten en drinken dus. Je geeft al aan dat je dit niet doet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Ik denk van mijn poep. Want me poep stinkt behoorlijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Ik denk van mijn poep. Want me poep stinkt behoorlijk.
quote:
Ik heb alleen ervaring met Etsu. Was wel lekker voor een keertje, maar de volgende keer ga ik toch weer voor de moeder van een niet nader te noemen FOK!ker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Been there, done that. Rez is nou niet echt een aanrader
Zal ik doen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Oke. Gezonder eten en drinken dus. Je geeft al aan dat je dit niet doet.
Ik was mijn kont met water/geur doekjesquote:
Dus je vindt zelf niet dat je stinkt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Ik was mijn kont met water/geur doekjes
Ik vind dat ik zelf niet naar poep ruik, maar misschien kan het wel zijn voor andere
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Dus je vindt zelf niet dat je stinkt?
Jawel, maar ik ruik geen poep.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Dus je vindt zelf niet dat je stinkt?
Poep ruikt naar poep. Als je niet wil dat mensen dat ruiken moet je gewoon niet in het openbaar poepen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Luukiedejong het volgende:
[..]
Ik was mijn kont met water/geur doekjes
Ik vind dat ik zelf niet naar poep ruik, maar misschien kan het wel zijn voor andere
Moiraquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Poep ruikt naar poep. Als je niet wil dat mensen dat ruiken moet je gewoon niet in het openbaar poepen.
Of gewoon gaan houden van je tarrels en ze dag en nacht laten zitten, dat komt ook nog wel eens voor. Als ze uiteindelijk dan van je anushaar af vallen als ze dik genoeg zijn dan kun je ze onder je kussen leggen als je 's nachts gaat slapen en 's ochtends heeft de Tarrelfee dat dan verruild voor een dropveter.
Flauw. Geef die jongen gewoon antwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Poep ruikt naar poep. Als je niet wil dat mensen dat ruiken moet je gewoon niet in het openbaar poepen.
Of gewoon gaan houden van je tarrels en ze dag en nacht laten zitten, dat komt ook nog wel eens voor. Als ze uiteindelijk dan van je anushaar af vallen als ze dik genoeg zijn dan kun je ze onder je kussen leggen als je 's nachts gaat slapen en 's ochtends heeft de Tarrelfee dat dan verruild voor een dropveter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |