Dus je zegt nu dat chubby zijn natuurlijker is dan dun?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook aantrekkelijker die wat natuurlijker zijn. Dik vind ik echt niet mooi, maar een curve hier en daar lig ik niet wakker van.
Het is mij momenteel te duurquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eergisteren nog wat gehad, maar is op nu
En de AH is nog wel open, maar geen zin om erheen te gaan
Ik ook niet, gelukkig. Anders zou ik nooit kunnen slapen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook aantrekkelijker die wat natuurlijker zijn. Dik vind ik echt niet mooi, maar een curve hier en daar lig ik niet wakker van.
HAHA MONO VALT OP DIKKE VROUWENquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een beetje vet op t lichaam is natuurlijk jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat chubby zijn natuurlijker is dan dun?
Laat ik het anders formuleren: een vrouw die leeft, zich niet druk maakt om een vetrolletje ofzo. Die hele magere scharminkels is niet zo heel spannend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag hij toch vinden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet wel eerst ijs op en dan de koekjesdeeg maar dat doe ik gewoon per hap vanaf mijn lepelquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
Bij Cookie Dough ga ik altijd het ijs opeten enzo en om de koekjes heen scheppen en dan op het eind koekjes op m'n tong laten smelten![]()
Omgquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet wel eerst ijs op en dan de koekjesdeeg maar dat doe ik gewoon per hap vanaf mijn lepelEnorme brokken koekjesdeeg
Beetje vreemde formulering maargoed, scharminkels ook echtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: een vrouw die leeft, zich niet druk maakt om een vetrolletje ofzo. Die hele magere scharminkels is niet zo heel spannend.
Ja hoor. Maar snap niet wat er natuurlijker aan isquote:
Zag je nog op fb vandaag.quote:
Probeerde je haar in eerste instantie terug te duwen de zee in?quote:
Waar?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je nog op fb vandaag.
[..]
Probeerde je haar in eerste instantie terug te duwen de zee in?
Nee, bang voor ontploffingsgevaar. Heb alles afgezet met linten en de EOD en Pieterburen gebeld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je nog op fb vandaag.
[..]
Probeerde je haar in eerste instantie terug te duwen de zee in?
Die benen niet trouwens.quote:
Ik ben geen fan van chocolade ijs.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik een tijdje terug
Mijn god. Ik zou me de diabetes vreten aan die shitquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik een tijdje terug
Ga je aan het bier Mono?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben net wakker, ik ben nog niet op dreef qua taal. Geen nood, dit komt nog goed vanavond!
Ik zag jou laatst ook op iemands status reageren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar?
Waarom zie jij mij wel op FB en ik jou nietVoeg me eens toe dan.
Hoe weet je dat ik het benquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst ook op iemands status reageren.![]()
Ik heb niets gehaald vandaag, ging om 15.00 naar bed en ben net wakkerquote:
Over het algemeen zetten vrouwen wel sneller vet aan dan mannen, hun vetpercentage is van nature gewoon hoger. Vroeger was dat handig voor het dragen en zogen van kinderen als ze gewoon wat extra's hadden. Dus dat het mannen aantrekt is in principe vrij natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar snap niet wat er natuurlijker aan is
Ik vind het wel meevallen Heb erger gezienquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa. Bovenbeen > onderbeen verhouding ziet er rechts weird uit.
Oh, ja oke. kan ik me in vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen zetten vrouwen wel sneller vet aan dan mannen, hun vetpercentage is van nature gewoon hoger. Vroeger was dat handig voor het dragen en zogen van kinderen als ze gewoon wat extra's hadden. Dus dat het mannen aantrekt is in principe vrij natuurlijk.
Niet dat iedereen dat per se hoeft te vinden.
Ontbijten met bierquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb niets gehaald vandaag, ging om 15.00 naar bed en ben net wakkerNachtdiensten hebben mijn ritme kapot gemaakt. Zal kijken of er nog wat in de koelkast ligt.
Ik heb je al toegeveogd joh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar?
Waarom zie jij mij wel op FB en ik jou nietVoeg me eens toe dan.
Kijk uit, straks heb ik een hartaanval.quote:
Ik had een jaar geleden contact met zo'n pro-ana meisje op tumblr. Lag al in 't ziekenhuis en wilde gewoon een einde er aan maken omdat ze perse niet wilde etenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen Heb erger gezien
Op tumblr vooralZIe je echt hele magere meisjes
Die gewoon echt rijp zijn voor een opname
Force feeden en in coma leggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden contact met zo'n pro-ana meisje op tumblr. Lag al in 't ziekenhuis en wilde gewoon een einde er aan maken omdat ze perse niet wilde eten
omgquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee het was deze
[ afbeelding ]
Ook met koekjesdeeg
Nja 't is ook niet dat ik echt een geheim maak van m'n identiteit met tientallen FOK!kers als vrienden en zelfs één in m'n bedquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik ben best slim hoor, don't worry.
Koppelen aan een feeder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |