Ik heb geen Twitter, maar RT.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 16:13:08Ben wel benieuwd: retweet als je ALLE WK-duels hebt gezien. reageer retweet
Heb m klaarstaan maar ben bang geworden voor Karina...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is die ene foto met die walvissen al gepost?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Alderweireld zijn haar wel fresh zitten.
Ikke!! laatste voorrondes op een splitscreenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 16:13:08Ben wel benieuwd: retweet als je ALLE WK-duels hebt gezien. reageer retweet
Ik dacht dat Van Gaal Man United al bekend had gemaakt dat hij niét van de diensten van Kompany wilde gebruiken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Die Felliani kan echt niet. Eerste wat v. Gaal doet bij Man Utd. is die er uitschoppen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef beantherio het volgende:
Teleurstellend dat België niet voor staat
Inderdaad, lompe renner...ideaal voor Fullham ofzo, maar Man Utd. heeft beter nodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Die Felliani kan echt niet. Eerste wat v. Gaal doet bij Man Utd. is die er uitschoppen.
Huh wat? Ik mis iets denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als jullie me zo belachelijk aan het maken zijn vind ik 't prima maar ik ga slapen als het zo gaat.
Rot op en kom nooit meer terug.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als jullie me zo belachelijk aan het maken zijn vind ik 't prima maar ik ga slapen als het zo gaat.
Dramaqueen. Maar dat wil ook wel als je je benen scheert als manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Het was een slechte pot tot de laatste minuten voor de verlenging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Maar die wedstrijd van Argentinie was dus oersaai? Vind ik dit niet, is wel 'n leuke wedstrijd.
Lekker glad manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dramaqueen. Maar dat wil ook wel als je je benen scheert als man
terwijl het wel wordt neergezet als kwalitatief hoogwaardigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
WK in lingerie is een slecht programma. Mag ik dat zeggen?
Hoevaak ga je dit nog herhalen sjappie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die de eerste helft hebben gekeken..!
quote:
Maak je geen zorgen voor de rest van de avond!quote:
Scheert hij zijn benenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die niet de eerste helft hebben gekeken..!
Mijn tweede post niet lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
speelt Kompany bij Manu dan ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Van Gaal Man United al bekend had gemaakt dat hij niét van de diensten van Kompany wilde gebruiken.
zou niet misstaan bij de NTRquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
terwijl het wel wordt neergezet als kwalitatief hoogwaardig
Echt nog nooit zo een slecht Argentinië gezien. De Zwitsers zijn daar de morele overwinnaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Maar die wedstrijd van Argentinie was dus oersaai? Vind ik dit niet, is wel 'n leuke wedstrijd.
Wielrenner he?quote:
Handeggquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Die google doodle van vandaag is wel briljant trouwens
Geniaal was datquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ondertussen bij Dries Roelvink
[ afbeelding ]
Tsja maar daar heb je uiteindelijk niks aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt nog nooit zo een slecht Argentinië gezien. De Zwitsers zijn daar de morele overwinnaar.
Kon je de laaste 10 minuten al merken. Ze waren zeker vergeten dat een wedstrijd 90 minuten...quote:
1. Daar koop je niet veel voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt nog nooit zo een slecht Argentinië gezien. De Zwitsers zijn daar de morele overwinnaar.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Had dan Lukoki genoemd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Hazard doet vrij weinig met de grote hoeveelheid ruimte die hij krijgt. Zelfs Ruben Schaken had er meer mee gedaan (ok, nu overdrijf ik).
Dat g-mannetje staat met zijn stijve pik te wenkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Hij heeft vandaag anders wel 1x naar een medespeler kunnen overspelen. Dat was hem nog niet gelukt dit toernooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Hazard doet vrij weinig met de grote hoeveelheid ruimte die hij krijgt. Zelfs Ruben Schaken had er meer mee gedaan (ok, nu overdrijf ik).
Toffere mentaliteit?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Die hebben meer werklust en een toffere mentaliteit. Toffer volk.
België.
Juistquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja maar daar heb je uiteindelijk niks aan.
dat betwijfel ik. Zelfs Lens zou de tijd van zijn leven hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
in de poulefase waren ze ook al goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
USA duidelijk het beste in de eerste helft.
Die van jouw steekt uit je buik?!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat g-mannetje staat met zijn stijve pik te wenken
Wat een sletquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij houdt er ook 2 vriendjes op na. Hij weigert trouw te zijn aan één man.
1 Kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
1. Daar koop je niet veel voor.
2. Argentinië niet gezien in de poulefase?
USA is juist langzaam. Alleen die invaller is snel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef DUTCHKO het volgende:
Leuke pot. Belgie is erg sterk in scherpe passes. USA is sneller. Ik weet niet wie er gaat winnen op dit moment.
Ik denk dat het een slijtage slag gaat worden.
Daar moet je dan ook alleen heen als belastingontduikende rijke Nederlander.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever dood dan dat ik in België Leiden woon.
Of om de accijnzen te omzeilen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook alleen heen als belastingontduikende rijke Nederlander.
Dit vraagstuk durf ik niet te beantwoordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat een slet. Hij pijpt zeker ook zonder condoom
.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Hallo, België kreeg een resem aan kansen hoor en in balbezit toch behoorlijk vond ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in de poulefase waren ze ook al goed
En België stelt echt niets voor
Baasje ben jij hoor.quote:
Ik heb die tanden gejatquote:
Attempts on target 8 tegen 1?quote:
Hey, ik zie er ook niet uit als een g, dus weet ik veel hoe dat anatomisch exact allemaal zit daarquote:
rij dan een stukje verder naar Monacoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook alleen heen als belastingontduikende rijke Nederlander.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
USA duidelijk het beste in de eerste helft.
Alles draait om balbezitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Attempts on target 8 tegen 2?
Lijkt me niet ...
dit is best leuk hoor, maar ik begrijp niet goed wie het moet afmaken? Er zit geen echte topspits bij. Maar ze zullen ongetwijfeld wel geluk hebben en rond de 80ste minuut scorenquote:
Komt door die jaloerse afvallige sukkels zelf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Belladonna80 het volgende:
Waar die haat, want dat is het bij sommigen, vandaan komt t.o.v. België is mij een raadsel.
It's all about the G man...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hey, ik zie er ook niet uit als een g, dus weet ik veel hoe dat anatomisch exact allemaal zit daar
Alles draait om scorenquote:
Mertens toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
dit is best leuk hoor, maar ik begrijp niet goed wie het moet afmaken? Er zit geen echte topspits bij. Maar ze zullen ongetwijfeld wel geluk hebben en rond de 80ste minuut scoren
Vraag dat maar eens aan je zusje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Kan Fellaini eigenlijk ook iets anders dan koppen?
Ja dat zag ik daarstraks... en die scukte... Van dit Argentinië ben ik alleszins niet zo bang als ik gedacht had te moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben de vorm van de poulefase vast weten te houden.
Het teert compleet op Messi.
Tsjarnaev sla je slagquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
Bedankt Ajacied, fantastische beeldenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
wat is dit in amerika?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
als ze uitgeschakeld worden geeft niemand daar geen moer meer om soccer, en gaan ze weer massaal naar baseball kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
zelfs Griekenland was gevaarlijkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hallo, België kreeg een resem aan kansen hoor en in balbezit toch behoorlijk vond ik.
aan enkel balbezit heb je niks. vs heeft nog de beste kansen gehad, belgie haalt wederom hun zelf geclaimde niveau weer niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hallo, België kreeg een resem aan kansen hoor en in balbezit toch behoorlijk vond ik.
MOET DAT NOU?!quote:
Yep. Is niks, alleen Messi heeft zijn momenten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik daarstraks... en die scukte... Van dit Argentinië ben ik alleszins niet zo bang als ik gedacht had te moeten zijn.
1986 en 2014 gaat niks wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Als België dit niet wint, word ik zielsverdrietig. Dit is voor België DE kans om eens een ver te komen op een WK ( jaja, WK 1986 ook, maar dat kwam niét door het goeie veldspel, nu wel )
Boeiendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
Ja, er werden gratis hamburgers weggegeven. 86% van de mensen daar wisten niet eens dat de VS een voetbalelftal heeft.quote:
Eindhovenquote:
quote:
Ohhhhhhhhh dat verklaart allesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, er werden gratis hamburgers weggegeven. 86% van de mensen daar wisten niet eens dat de VS een voetbalelftal heeft.
#TeamUSA is nog niet flitsend johannes, ik ben lichtelijk teleurgesteld.quote:
Schitterende beelden iddquote:
scoorde hij m nu of was het die Maria?quote:
Ik vond ze best goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#TeamUSA is nog niet flitsend johannes, ik ben lichtelijk teleurgesteld.
Wie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat moet je aan Hans Teeuwen over laten.
Met kleine letters!quote:
Volgens Roelfs was het Maradonna.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde hij m nu of was het die Maria?
Ik hoorde alleen het gegeil van Roelfs op de achtergrond
Messi dacht ik en die Tia Mariaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde hij m nu of was het die Maria?
Ik hoorde alleen het gegeil van Roelfs op de achtergrond
Watquote:Kees Kwakman verruilt NAC Breda per direct voor het Zuid-Afrikaanse Bidvest Wits, zo meldt de Bredase club dinsdagavond via de officiële kanalen. De verdediger annex middenvelder was bezig aan zijn tweede periode bij NAC en stond open voor een nieuwe uitdaging.
Hoho, Costa Rica is nog niet verslagen. Anders is het alsnog een domper man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Schitterende beelden iddWat een WK 4 jaar geleden en wat een WK nu
quote:
In geen enkel opzicht goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef MakkieR het volgende:
aan de andere kant als Amerika wint, misschien gaan de Amerikanen zich wat meer interesseren voor het voetbal? goed voor het mondiale voetbal
hoi johannesquote:
daar horen we niks meer vanquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Op de Belg: ''We spelen veel beter voetbal dan die Nederlanders''
Met Van Persie en Robben stond het al 3-0.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Onder de rivieren is altijd calimeroquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef IbanMayo het volgende:
Karl die weer zo nodig de vergelijking met Nederland moet trekken
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Is gewoon een beetje plagen man. Rustig aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef BB-King het volgende:
Belgen weer een trieste opmerking maken dat ze beter spelen dan de Nederlands.
Want Belgie speelt tegen Nederlandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is dat?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje plagen man. Rustig aan
Ik denk niet dat Belgie de 5-1 tegen Spanje had kunnen klaar maken...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
Sporza: België speelde in deze eerste helft beter dan dat Nederland dit toernooi heeft gedaan
haha, compleet de weg kwijt dat volk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
Sporza: België speelde in deze eerste helft beter dan dat Nederland dit toernooi heeft gedaan
VMBO zwakstroom.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
HBO?
Vmbo is toch het hoogst haalbare in Belgie?
Die gast heeft echt een Holland-complexquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef IbanMayo het volgende:
Karl die weer zo nodig de vergelijking met Nederland moet trekken
Afgunst en dat al ruim 40 jaar. (voetbal) Kunnen de belgjes ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef BB-King het volgende:
Belgen weer een trieste opmerking maken dat ze beter spelen dan de Nederlanders.
ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat Zwitserland net verloor
Ben echt klaar met die Sporzacommentatorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Het perfecte is dat ze allemaal wisten dat hij gelijk had. Wat een rare opmerking. Daarom zie ik ze liever niet in de halve finale.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mulder: "Nederland had dit al afgemaakt"
Publiek mad
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef michiel_merk het volgende:
belgie had er al lang uit gelegen als ze chili en spanje hadden getroffen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
Ik was al bang dat je m'n begroeting niet had opgemerkt.quote:
Colbert is een entertainerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
België en hun misselijkmakende minderwaardigheidscomplex plus zelfoverschatting.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor jou wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
HBO?
Vmbo is toch het hoogst haalbare in Belgie?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik wil dat de Belgen winnen, maar hou op met die zelfoverschatting.
Misschien komt het door Mulder zelf. Die heeft alleen nog maar Nederland lopen afzeiken op die zender. Maar nu gaf hij goed van repliek.quote:
Inderdaad gewoon Argentinië daar mag je nog van verliezen tegen België verliezen is een schande.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Het perfecte is dat ze allemaal wisten dat hij gelijk had. Wat een rare opmerking. Daarom zie ik ze liever niet in de halve finale.
Hey Mani anders kom jij ook een keer chillen in Groningen, de Nor en de Pax vonden het erg leuk.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mulder: "Nederland had dit al afgemaakt"
Publiek mad
Omdat hij bang is?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef OllieWilliams het volgende:
hoezo hoopt die presentator dat er geen verlenging komt
is ten minste spannend
fixedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
België speelde in deze eerste helft beter dan dat zij dit hele toernooi hebben gedaan
quote:
quote:Hoofdletters of kleine letters?
Je ziet de namen van opleidingen meestal als hoofdletters geschreven (MBO, MAVO, HAVO, WO, VMBO, LTS, ...) Dat is niet juist. Opleidingen schrijf je met kleine letters. Het is dus mbo, mavo, havo, vwo, wo, vmbo, hbo en lts.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
België en hun misselijkmakende minderwaardigheidscomplex plus zelfoverschatting.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Colbertquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Colbert is een entertainer
Dat is geen maatstaf voor de gem. amerikaan
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]![]()
Die Belgen gaan echt alles met Nederland vergelijken he
Het begint nu wel heel erg op te vallen het calimero gedrag
vellajniquote:
Hoi Johannesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Mani anders kom jij ook een keer chillen in Groningen, de Nor en de Pax vonden het erg leuk.
Zoals jij weet ben ik een Groninger dus ik zal me er gelijk thuis voelen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Mani anders kom jij ook een keer chillen in Groningen, de Nor en de Pax vonden het erg leuk.
Ze hebben wel gelijk als ze zeggen dat deze eerste helft beter is dan alle eerst helften die wij hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien komt het door Mulder zelf. Die heeft alleen nog maar Nederland lopen afzeiken op die zender. Maar nu gaf hij goed van repliek.
Oh jij denk natuurlijk weer aan iets andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |