quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Op de Belg: ''We spelen veel beter voetbal dan die Nederlanders''
Met Van Persie en Robben stond het al 3-0.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Onder de rivieren is altijd calimeroquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef IbanMayo het volgende:
Karl die weer zo nodig de vergelijking met Nederland moet trekken
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Is gewoon een beetje plagen man. Rustig aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef BB-King het volgende:
Belgen weer een trieste opmerking maken dat ze beter spelen dan de Nederlands.
Want Belgie speelt tegen Nederlandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is dat?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje plagen man. Rustig aan
Ik denk niet dat Belgie de 5-1 tegen Spanje had kunnen klaar maken...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
Sporza: België speelde in deze eerste helft beter dan dat Nederland dit toernooi heeft gedaan
haha, compleet de weg kwijt dat volk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
Sporza: België speelde in deze eerste helft beter dan dat Nederland dit toernooi heeft gedaan
VMBO zwakstroom.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
HBO?
Vmbo is toch het hoogst haalbare in Belgie?
Die gast heeft echt een Holland-complexquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef IbanMayo het volgende:
Karl die weer zo nodig de vergelijking met Nederland moet trekken
Afgunst en dat al ruim 40 jaar. (voetbal) Kunnen de belgjes ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef BB-King het volgende:
Belgen weer een trieste opmerking maken dat ze beter spelen dan de Nederlanders.
ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat Zwitserland net verloor
Ben echt klaar met die Sporzacommentatorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Het perfecte is dat ze allemaal wisten dat hij gelijk had. Wat een rare opmerking. Daarom zie ik ze liever niet in de halve finale.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mulder: "Nederland had dit al afgemaakt"
Publiek mad
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef michiel_merk het volgende:
belgie had er al lang uit gelegen als ze chili en spanje hadden getroffen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
Ik was al bang dat je m'n begroeting niet had opgemerkt.quote:
Colbert is een entertainerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
België en hun misselijkmakende minderwaardigheidscomplex plus zelfoverschatting.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor jou wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
HBO?
Vmbo is toch het hoogst haalbare in Belgie?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik wil dat de Belgen winnen, maar hou op met die zelfoverschatting.
Misschien komt het door Mulder zelf. Die heeft alleen nog maar Nederland lopen afzeiken op die zender. Maar nu gaf hij goed van repliek.quote:
Inderdaad gewoon Argentinië daar mag je nog van verliezen tegen België verliezen is een schande.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Het perfecte is dat ze allemaal wisten dat hij gelijk had. Wat een rare opmerking. Daarom zie ik ze liever niet in de halve finale.
Hey Mani anders kom jij ook een keer chillen in Groningen, de Nor en de Pax vonden het erg leuk.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mulder: "Nederland had dit al afgemaakt"
Publiek mad
Omdat hij bang is?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef OllieWilliams het volgende:
hoezo hoopt die presentator dat er geen verlenging komt
is ten minste spannend
fixedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
België speelde in deze eerste helft beter dan dat zij dit hele toernooi hebben gedaan
quote:
quote:Hoofdletters of kleine letters?
Je ziet de namen van opleidingen meestal als hoofdletters geschreven (MBO, MAVO, HAVO, WO, VMBO, LTS, ...) Dat is niet juist. Opleidingen schrijf je met kleine letters. Het is dus mbo, mavo, havo, vwo, wo, vmbo, hbo en lts.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
België en hun misselijkmakende minderwaardigheidscomplex plus zelfoverschatting.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Colbertquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Colbert is een entertainer
Dat is geen maatstaf voor de gem. amerikaan
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]![]()
Die Belgen gaan echt alles met Nederland vergelijken he
Het begint nu wel heel erg op te vallen het calimero gedrag
vellajniquote:
Hoi Johannesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Mani anders kom jij ook een keer chillen in Groningen, de Nor en de Pax vonden het erg leuk.
Zoals jij weet ben ik een Groninger dus ik zal me er gelijk thuis voelen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Mani anders kom jij ook een keer chillen in Groningen, de Nor en de Pax vonden het erg leuk.
Ze hebben wel gelijk als ze zeggen dat deze eerste helft beter is dan alle eerst helften die wij hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien komt het door Mulder zelf. Die heeft alleen nog maar Nederland lopen afzeiken op die zender. Maar nu gaf hij goed van repliek.
Oh jij denk natuurlijk weer aan iets andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |