Yep. Is niks, alleen Messi heeft zijn momenten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik daarstraks... en die scukte... Van dit Argentinië ben ik alleszins niet zo bang als ik gedacht had te moeten zijn.
1986 en 2014 gaat niks wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Als België dit niet wint, word ik zielsverdrietig. Dit is voor België DE kans om eens een ver te komen op een WK ( jaja, WK 1986 ook, maar dat kwam niét door het goeie veldspel, nu wel )
Boeiendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
Ja, er werden gratis hamburgers weggegeven. 86% van de mensen daar wisten niet eens dat de VS een voetbalelftal heeft.quote:
Eindhovenquote:
quote:
Ohhhhhhhhh dat verklaart allesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, er werden gratis hamburgers weggegeven. 86% van de mensen daar wisten niet eens dat de VS een voetbalelftal heeft.
#TeamUSA is nog niet flitsend johannes, ik ben lichtelijk teleurgesteld.quote:
Schitterende beelden iddquote:
scoorde hij m nu of was het die Maria?quote:
Ik vond ze best goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#TeamUSA is nog niet flitsend johannes, ik ben lichtelijk teleurgesteld.
Wie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat moet je aan Hans Teeuwen over laten.
Met kleine letters!quote:
Volgens Roelfs was het Maradonna.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde hij m nu of was het die Maria?
Ik hoorde alleen het gegeil van Roelfs op de achtergrond
Messi dacht ik en die Tia Mariaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde hij m nu of was het die Maria?
Ik hoorde alleen het gegeil van Roelfs op de achtergrond
Watquote:Kees Kwakman verruilt NAC Breda per direct voor het Zuid-Afrikaanse Bidvest Wits, zo meldt de Bredase club dinsdagavond via de officiële kanalen. De verdediger annex middenvelder was bezig aan zijn tweede periode bij NAC en stond open voor een nieuwe uitdaging.
Hoho, Costa Rica is nog niet verslagen. Anders is het alsnog een domper man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Schitterende beelden iddWat een WK 4 jaar geleden en wat een WK nu
quote:
In geen enkel opzicht goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef MakkieR het volgende:
aan de andere kant als Amerika wint, misschien gaan de Amerikanen zich wat meer interesseren voor het voetbal? goed voor het mondiale voetbal
hoi johannesquote:
daar horen we niks meer vanquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Op de Belg: ''We spelen veel beter voetbal dan die Nederlanders''
Met Van Persie en Robben stond het al 3-0.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Onder de rivieren is altijd calimeroquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef IbanMayo het volgende:
Karl die weer zo nodig de vergelijking met Nederland moet trekken
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Is gewoon een beetje plagen man. Rustig aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef BB-King het volgende:
Belgen weer een trieste opmerking maken dat ze beter spelen dan de Nederlands.
Want Belgie speelt tegen Nederlandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |