Bedankt Ajacied, fantastische beeldenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
wat is dit in amerika?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
als ze uitgeschakeld worden geeft niemand daar geen moer meer om soccer, en gaan ze weer massaal naar baseball kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
zelfs Griekenland was gevaarlijkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hallo, België kreeg een resem aan kansen hoor en in balbezit toch behoorlijk vond ik.
aan enkel balbezit heb je niks. vs heeft nog de beste kansen gehad, belgie haalt wederom hun zelf geclaimde niveau weer niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hallo, België kreeg een resem aan kansen hoor en in balbezit toch behoorlijk vond ik.
MOET DAT NOU?!quote:
Yep. Is niks, alleen Messi heeft zijn momenten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik daarstraks... en die scukte... Van dit Argentinië ben ik alleszins niet zo bang als ik gedacht had te moeten zijn.
1986 en 2014 gaat niks wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Belladonna80 het volgende:
Als België dit niet wint, word ik zielsverdrietig. Dit is voor België DE kans om eens een ver te komen op een WK ( jaja, WK 1986 ook, maar dat kwam niét door het goeie veldspel, nu wel )
Boeiendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
Ja, er werden gratis hamburgers weggegeven. 86% van de mensen daar wisten niet eens dat de VS een voetbalelftal heeft.quote:
Eindhovenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |