dit is best leuk hoor, maar ik begrijp niet goed wie het moet afmaken? Er zit geen echte topspits bij. Maar ze zullen ongetwijfeld wel geluk hebben en rond de 80ste minuut scorenquote:
Komt door die jaloerse afvallige sukkels zelf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Belladonna80 het volgende:
Waar die haat, want dat is het bij sommigen, vandaan komt t.o.v. België is mij een raadsel.
It's all about the G man...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hey, ik zie er ook niet uit als een g, dus weet ik veel hoe dat anatomisch exact allemaal zit daar
Alles draait om scorenquote:
Mertens toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
dit is best leuk hoor, maar ik begrijp niet goed wie het moet afmaken? Er zit geen echte topspits bij. Maar ze zullen ongetwijfeld wel geluk hebben en rond de 80ste minuut scoren
Vraag dat maar eens aan je zusje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Kan Fellaini eigenlijk ook iets anders dan koppen?
Ja dat zag ik daarstraks... en die scukte... Van dit Argentinië ben ik alleszins niet zo bang als ik gedacht had te moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben de vorm van de poulefase vast weten te houden.
Het teert compleet op Messi.
Tsjarnaev sla je slagquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
Bedankt Ajacied, fantastische beeldenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
wat is dit in amerika?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
als ze uitgeschakeld worden geeft niemand daar geen moer meer om soccer, en gaan ze weer massaal naar baseball kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze leven mee in Amerika.
zelfs Griekenland was gevaarlijkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hallo, België kreeg een resem aan kansen hoor en in balbezit toch behoorlijk vond ik.
aan enkel balbezit heb je niks. vs heeft nog de beste kansen gehad, belgie haalt wederom hun zelf geclaimde niveau weer niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hallo, België kreeg een resem aan kansen hoor en in balbezit toch behoorlijk vond ik.
MOET DAT NOU?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |