Ik heb geen Twitter, maar RT.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 16:13:08Ben wel benieuwd: retweet als je ALLE WK-duels hebt gezien. reageer retweet
Heb m klaarstaan maar ben bang geworden voor Karina...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is die ene foto met die walvissen al gepost?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Alderweireld zijn haar wel fresh zitten.
Ikke!! laatste voorrondes op een splitscreenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 16:13:08Ben wel benieuwd: retweet als je ALLE WK-duels hebt gezien. reageer retweet
Ik dacht dat Van Gaal Man United al bekend had gemaakt dat hij niét van de diensten van Kompany wilde gebruiken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Die Felliani kan echt niet. Eerste wat v. Gaal doet bij Man Utd. is die er uitschoppen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef beantherio het volgende:
Teleurstellend dat België niet voor staat
Inderdaad, lompe renner...ideaal voor Fullham ofzo, maar Man Utd. heeft beter nodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Die Felliani kan echt niet. Eerste wat v. Gaal doet bij Man Utd. is die er uitschoppen.
Huh wat? Ik mis iets denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als jullie me zo belachelijk aan het maken zijn vind ik 't prima maar ik ga slapen als het zo gaat.
Rot op en kom nooit meer terug.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als jullie me zo belachelijk aan het maken zijn vind ik 't prima maar ik ga slapen als het zo gaat.
Dramaqueen. Maar dat wil ook wel als je je benen scheert als manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Het was een slechte pot tot de laatste minuten voor de verlenging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Maar die wedstrijd van Argentinie was dus oersaai? Vind ik dit niet, is wel 'n leuke wedstrijd.
Lekker glad manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dramaqueen. Maar dat wil ook wel als je je benen scheert als man
terwijl het wel wordt neergezet als kwalitatief hoogwaardigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
WK in lingerie is een slecht programma. Mag ik dat zeggen?
Hoevaak ga je dit nog herhalen sjappie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die de eerste helft hebben gekeken..!
quote:
Maak je geen zorgen voor de rest van de avond!quote:
Scheert hij zijn benenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dramaqueen. Maar dat wil ook wel als je je benen scheert als man
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die niet de eerste helft hebben gekeken..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |