Daar moet je dan ook alleen heen als belastingontduikende rijke Nederlander.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever dood dan dat ik in België Leiden woon.
Of om de accijnzen te omzeilen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook alleen heen als belastingontduikende rijke Nederlander.
Dit vraagstuk durf ik niet te beantwoordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat een slet. Hij pijpt zeker ook zonder condoom
.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als jullie me zo belachelijk aan het maken zijn vind ik 't prima maar ik ga slapen als het zo gaat.
Hallo, België kreeg een resem aan kansen hoor en in balbezit toch behoorlijk vond ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in de poulefase waren ze ook al goed
En België stelt echt niets voor
Baasje ben jij hoor.quote:
Ik heb die tanden gejatquote:
Attempts on target 8 tegen 1?quote:
Hey, ik zie er ook niet uit als een g, dus weet ik veel hoe dat anatomisch exact allemaal zit daarquote:
rij dan een stukje verder naar Monacoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook alleen heen als belastingontduikende rijke Nederlander.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
USA duidelijk het beste in de eerste helft.
Alles draait om balbezitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Attempts on target 8 tegen 2?
Lijkt me niet ...
dit is best leuk hoor, maar ik begrijp niet goed wie het moet afmaken? Er zit geen echte topspits bij. Maar ze zullen ongetwijfeld wel geluk hebben en rond de 80ste minuut scorenquote:
Komt door die jaloerse afvallige sukkels zelf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Belladonna80 het volgende:
Waar die haat, want dat is het bij sommigen, vandaan komt t.o.v. België is mij een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |