Wie is dat?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje plagen man. Rustig aan
Ik denk niet dat Belgie de 5-1 tegen Spanje had kunnen klaar maken...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
Sporza: België speelde in deze eerste helft beter dan dat Nederland dit toernooi heeft gedaan
haha, compleet de weg kwijt dat volk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Max23 het volgende:
Sporza: België speelde in deze eerste helft beter dan dat Nederland dit toernooi heeft gedaan
VMBO zwakstroom.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
HBO?
Vmbo is toch het hoogst haalbare in Belgie?
Die gast heeft echt een Holland-complexquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef IbanMayo het volgende:
Karl die weer zo nodig de vergelijking met Nederland moet trekken
Afgunst en dat al ruim 40 jaar. (voetbal) Kunnen de belgjes ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef BB-King het volgende:
Belgen weer een trieste opmerking maken dat ze beter spelen dan de Nederlanders.
ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat Zwitserland net verloor
Ben echt klaar met die Sporzacommentatorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Op de Belg: ''We spelen veel beter voetbal dan die Nederlanders''
Het perfecte is dat ze allemaal wisten dat hij gelijk had. Wat een rare opmerking. Daarom zie ik ze liever niet in de halve finale.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mulder: "Nederland had dit al afgemaakt"
Publiek mad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |