Mijn tweede post niet lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dramaqueen. Maar dat wil ook wel als je je benen scheert als man
speelt Kompany bij Manu dan ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Van Gaal Man United al bekend had gemaakt dat hij niét van de diensten van Kompany wilde gebruiken.
zou niet misstaan bij de NTRquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
terwijl het wel wordt neergezet als kwalitatief hoogwaardig
Echt nog nooit zo een slecht Argentinië gezien. De Zwitsers zijn daar de morele overwinnaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Maar die wedstrijd van Argentinie was dus oersaai? Vind ik dit niet, is wel 'n leuke wedstrijd.
Wielrenner he?quote:
Handeggquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Die google doodle van vandaag is wel briljant trouwens
Geniaal was datquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ondertussen bij Dries Roelvink
[ afbeelding ]
Tsja maar daar heb je uiteindelijk niks aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt nog nooit zo een slecht Argentinië gezien. De Zwitsers zijn daar de morele overwinnaar.
Kon je de laaste 10 minuten al merken. Ze waren zeker vergeten dat een wedstrijd 90 minuten...quote:
1. Daar koop je niet veel voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt nog nooit zo een slecht Argentinië gezien. De Zwitsers zijn daar de morele overwinnaar.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Dekatria het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |