SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben weer vervelend vandaagquote:
Ach, in ieder geval een deel van fok. Dan is een fokster daten niet zo bijzonder meer.quote:
Ja, maar ik wil nog meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Al wat gespeeld met jouw vriendin, Tijn?
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan voor dit probleem?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar ging mn cola voor de 2de keer deze avond door mn neus naar buiten
Jullie hebben toch al geneukt?quote:
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genietenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan voor dit probleem?
Dat ik daar niet aan heb gedacht!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genieten
Excuses niet aanvaard.quote:
Tot ook die bezigheid je neus uit komt...oh wacht.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genieten
positievelingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze gingen verliezen ?
Dat ligt aan het moment eerlijk gezegd...... ik heb wel een hekel aan slapen in mijn blootje, maar ik heb geen problemen met heerlijk nadoezelen in mijn nakie...quote:
nog nooit geprobeerd iiig.... als ik me 1x een dagje verveel, zal ik het eens testen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef xFriendx het volgende:
Borsten zijn best leuk, maar vind het totaalidee van de aanwezigheid van een vrouw, waar je fijn mee kan communiceren en dingen delen en zo nog leuker. Dat zal ook het grootste gedeelte van de tijd in beslag nemen. De hele dag met je hand aan borsten zitten verveelt ook een keer (voor zowel man als vrouw)
In een tijd van bezuinigen moet je creatief zijnquote:
Ok, dan voorspel ik 2-1 voor de VSquote:
Geef je geen ongelijk. Niets is zo leuk als een naakt vrouwenlichaam.quote:
Nope, wel gezoend en gestreeld.quote:
Een maandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie nou een setje tijn?
En de tt
Nee, deze kop ik nie inquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tot ook die bezigheid je neus uit komt...oh wacht.
Dank dankquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef xFriendx het volgende:
Nog even geduld graag je profiel wordt gecontroleerd.
Goddamn.... als het zolang duurt moet ik mn doelgroep nog gaan aanpassen naar 60+ tegen de tijd dat het werkt.
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Dat ligt aan het moment eerlijk gezegd...... ik heb wel een hekel aan slapen in mijn blootje, maar ik heb geen problemen met heerlijk nadoezelen in mijn nakie...
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Geef je geen ongelijk. Niets is zo leuk als een naakt vrouwenlichaam.
Wanneer gaan jullie neuken?quote:
Ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
Was wel een goede vraag trouwens, nu ik erover nadenken heb ik ook al meerdere keren meegemaakt dat het naakte lichaam ineens niet meer gezien mocht worden.
Ik heb het er nog niet heet genoeg voorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.
Pest die jongens eens niet zo.quote:
weer netjes terug in de fles gedaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En alles opgedronken? Of heb je nog wat bewaard?
Pesten? ik probeer Tijn, te "motiveren".quote:
Ik wil je wel heet genoeg makenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het er nog niet heet genoeg voor
Dat komt nog wel een keerquote:
Zomer of winter, ik slaap altijd met een boxershort aan. Dat heeft niets met preutsheid te maken overigens, het interesseert me namelijk niet zoveel als anderen me naakt zien. Ik vind dat gewoon fijner slapen omdat mijn lul dan niet alle kanten op rolt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.
Tsja...... ik krijg aankleedneigingen als 'n kerel raar gaat doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
Was wel een goede vraag trouwens, nu ik erover nadenken heb ik ook al meerdere keren meegemaakt dat het naakte lichaam ineens niet meer gezien mocht worden.
Wat is raar dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja...... ik krijg aankleedneigingen als 'n kerel raar gaat doen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
I say to much infoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zomer of winter, ik slaap altijd met een boxershort aan. Dat heeft niets met preutsheid te maken overigens, het interesseert me namelijk niet zoveel als anderen me naakt zien. Ik vind dat gewoon fijner slapen omdat mijn lul dan niet alle kanten op rolt.
Sounds goodquote:
Euh goed voor je lul.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zomer of winter, ik slaap altijd met een boxershort aan. Dat heeft niets met preutsheid te maken overigens, het interesseert me namelijk niet zoveel als anderen me naakt zien. Ik vind dat gewoon fijner slapen omdat mijn lul dan niet alle kanten op rolt.
Dat ie gaat staren ofzo.... in plaats van lekker tegen mij aan gaan liggen enzo.... en sommige opmerkingen zijn ook wel funest.... (en nee die hoeven niet eens dan gemaakt te zijnquote:
Naakt is leukerquote:
Slapen?quote:
Laat haar niet lang wachten. lolquequote:
Sorryquote:
Ja ok, maar ergens zit dat dan ook wel tussen je oren. Dat staren geef ik je wel gelijk in, dat is gewoon raar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ie gaat staren ofzo.... in plaats van lekker tegen mij aan gaan liggen enzo.... en sommige opmerkingen zijn ook wel funest.... (en nee die hoeven niet eens dan gemaakt te zijn)
Ja vertel mij watquote:
Working on itquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Laat haar niet lang wachten. lolque
Slapen en in huis lopen.quote:
quote:
Dat laatste doe ik wel eensquote:
Slapen niet, door het huis lopen wel.quote:
Het is nog vreemder als je (nuchter) samen doucht, er dan geen schaamte is. Maar de volgende ochtend (zonder seks snachts) is dat er ineens wel.quote:
jeinquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
Ja ok, maar ergens zit dat dan ook wel tussen je oren. Dat staren geef ik je wel gelijk in, dat is gewoon raar.
Leuk hèquote:
Ah dan hoeft jouw piemel geen bescherming meer?quote:
ik heb nog nooit last gehad van rare momenten met samen douchen (althans niet man/vrouw) zomaar met een vriendin douchen vond ik raarder (al is na sporten best normaal geloof ik)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is nog vreemder als je (nuchter) samen doucht, er dan geen schaamte is. Maar de volgende ochtend (zonder seks snachts) is dat er ineens wel.
Bikini, tenzij naaktstrand.quote:
Dan mag ie vrij en blij heen en weer zwiepenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah dan hoeft jouw piemel geen bescherming meer?
Lopend niet nee, dan heb ik er controle over he. Als ik slaap niet (ik woel blijkbaar veel)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah dan hoeft jouw piemel geen bescherming meer?
Ook wel eens als man & vrouw samen gedoucht terwijl je zogezegd 'vrienden' bent? Dat is pas raar en dan voel je je toch wel gefriendzoned.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nog nooit last gehad van rare momenten met samen douchen (althans niet man/vrouw) zomaar met een vriendin douchen vond ik raarder (al is na sporten best normaal geloof ik)
Samen douchenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is nog vreemder als je (nuchter) samen doucht, er dan geen schaamte is. Maar de volgende ochtend (zonder seks snachts) is dat er ineens wel.
Dat beeldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan mag ie vrij en blij heen en weer zwiepen
Ja lekkerquote:
Nee hoe vaak, Engel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen Bikini... weet je wel hoe vaak ik al onderdelen ben verloren
Ff denken .... nee dat nog nooit...volgens mij... kan het mij iig niet herinneren. en douchen bij de jongens op kamp telt nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook wel eens als man & vrouw samen gedoucht terwijl je zogezegd 'vrienden' bent? Dat is pas raar en dan voel je je toch wel gefriendzoned.
Beiden zijn toch niet raar?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nog nooit last gehad van rare momenten met samen douchen (althans niet man/vrouw) zomaar met een vriendin douchen vond ik raarder (al is na sporten best normaal geloof ik)
Welke datingding?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:18 schreef xFriendx het volgende:
Hehe, ding werkt eindelijk. Kan de bejaardendating nog even laten voor wat het is.
Wanneer zie je jouw vriendin terug? volgend weekend dacht ik hè?quote:
Nou het is verdomd awkward kan ik je vertellen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ff denken .... nee dat nog nooit...volgens mij... kan het mij iig niet herinneren. en douchen bij de jongens op kamp telt niet
VInd er ook niks raar aan.quote:
Dit weekendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Wanneer zie je jouw vriendin terug? volgend weekend dacht ik hè?
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dating2000. Dan schuin ik zowaar een vrouw aan de haak te kunnen slaan.
En als je gaat sporten dan? Dan douche je thuis?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.
Nooit aan teamsport gedaan? Wat maakt mij het uit of een teamgenoot van me mij naakt ziet? Hij heeft zelf ook zo'n ding dus zo interessant zal het vast niet zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.
Leukquote:
Laat ik eerst eens gaan sporten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]
En als je gaat sporten dan? Dan douche je thuis?
Nope en nee geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit aan teamsport gedaan? Wat maakt mij het uit of een teamgenoot van me mij naakt ziet? Hij heeft zelf ook zo'n ding dus zo interessant zal het vast niet zijn.
quote:
Surequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
Ik pak nog even een Radler, iemand anders ook?
Je bent nog niet geweestquote:
Ok, dat kan. Ik word er iig niet warm of koud van om met teamgenoten onder de douche te staan.quote:
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugquote:
Lemon of Grapefruit?quote:
Zou ik gaan dan?quote:
kan ik gelovenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is verdomd awkward kan ik je vertellen...
Grapefruitquote:
op elke site toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dating2000. Dan schijn ik zowaar een vrouw aan de haak te kunnen slaan.
Zwem hier maar eens mee danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugAls ik baantjes ga doen, heb ik sowieso een badpak aan.... en ik ben niet zo van de zon
Oh das inderdaad wel lang geleden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugAls ik baantjes ga doen, heb ik sowieso een badpak aan.... en ik ben niet zo van de zon
* aeque geeft tijn een grapefruit Radlerquote:
Dating2000 ofzo iets...quote:
Zwemmenquote:
Ja hoor, is goed voor je.quote:
Dat zal ook wel weer meevallen. Anders was ik nu geen single (hoewel ik ook weer niet bepaald naarstig op zoek ben.... excuusmodus)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Friendje op elke site wel een dame aan de haak kan slaan
True, moet het ook eens een keer gaan doen inderdaad.quote:
Ziet hij er zo goed uit?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Friendje op elke site wel een dame aan de haak kan slaan
Lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque geeft tijn een grapefruit Radler
Tsja..... ik moet heel diep zoeken in mijn pm's maar wat was het eisenlijstje ook alweer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer meevallen. Anders was ik nu geen single (hoewel ik ook weer niet bepaald naarstig op zoek ben.... excuusmodus)![]()
Nou, met mij?quote:
Ja en een beetje eer doen aan je ondertitel aub.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
True, moet het ook eens een keer gaan doen inderdaad.
Hoezo? Moet ik meer trollen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en een beetje eer doen aan je ondertitel aub.
Ok, nou ja, mooi voor hemquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot zover ik mij dat kan herinneren .... ja
Hier is een goed zwembad. Meerdere baden zelfs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kanWil wel een beetje een leuk zwembad dan....
Nee, showen in de sportschoolquote:
Kort samengevat sportief, beetje hoger opgeleid, niet rokende en ook geen wild feestbeest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja..... ik moet heel diep zoeken in mijn pm's maar wat was het eisenlijstje ook alweer?
Ja. Yats kan het niet meer aan.quote:
ik zie welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is een goed zwembad. Meerdere baden zelfs.
Of Tongelreep in Eindhoven.
Ik troll sowieso niet.quote:
Muahaha yeah right.quote:
Dat klinkt niet als heel lastig ... lijkt me zo....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kort samengevat sportief, beetje hoger opgeleid, niet rokende en ook geen wild feestbeest.
Het sportieve zorgt met wat geluk meteen voor de juiste lichaamswensen.
Je geniet van de kilo's?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik troll sowieso niet.
[..]
Muahaha yeah right.
Nah ik geniet nu eerst van de kilo's die ik ben kwijtgeraakt zonder sportschool.
Ahaquote:
Dat mag jij heul niet...quote:
Gelukkig je moet goed zijn in iets hè.quote:
Jawelquote:
Nee, ik gun ieder zijn/haar geluk in de liefde.quote:
Nee dat mag alleen 'zij'quote:
zie editquote:
Behalve dat het je frustreerd dat iedereen neukt behalve je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik gun ieder zijn/haar geluk in de liefde.
Ik heb niks gezien dat jij dat van hem mag.quote:
I know dat is zo een stom grapje van mij.quote:
Niet naar de rode duivels kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef xFriendx het volgende:
Op naar bed. Iedereen nog een fijne avond gewenst!
Dat gun ik de mensen ook. Ik ben geen hardvochtig persoon ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Behalve dat het je frustreerd dat iedereen neukt behalve je.
quote:
Van hetzelfde!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef xFriendx het volgende:
Op naar bed. Iedereen nog een fijne avond gewenst!
Toedels!quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gun ik de mensen ook. Ik ben geen hardvochtig persoon ofzo.
Te veel stress dat ze verliezen.quote:
Ze spelen goed, al is het nog 0 - 0.quote:
Door je post leek het alsof ik een zwaar gefrustreerde man ben die anderen geen geluk gunt. Dat is niet zo.quote:
Zeg Zeg Yats dat zeg ik helemaal niet. Nee en nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Door je post leek het alsof ik een zwaar gefrustreerde man ben die anderen geen geluk gunt. Dat is niet zo.
Vind je? Iedereen lijkt hier depri, ik ben wel aan het filmen, straks die gezichten als ze toch scorenquote:
Ok, dan heb ik het misschien verkeerd geïnterpreteerd. Het enige dat ik me afvraag is wanneer het weer eens 'mijn beurt' is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg Zeg Yats dat zeg ik helemaal niet. Nee en nee.
Leg je daardoor misschien ook niet teveel druk op jezelf..?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik het misschien verkeerd geïnterpreteerd. Het enige dat ik me afvraag is wanneer het weer eens 'mijn beurt' is.
Dat komt wel op een dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik het misschien verkeerd geïnterpreteerd. Het enige dat ik me afvraag is wanneer het weer eens 'mijn beurt' is.
Mooie wedstrijd, dat wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind je? Iedereen lijkt hier depri, ik ben wel aan het filmen, straks die gezichten als ze toch scoren![]()
Optimistquote:
Dat hoor ik dus continu.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat komt wel op een dag.Gewoon meer zelfvertrouwen, durven risico's nemen enzo. Blijven proberen of aanvaarden.
Geen idee. Ik weet wel dat ik best wat dingen verpruts.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Leg je daardoor misschien ook niet teveel druk op jezelf..?
Dat gaat bij bijna elke wedstrijd in de 1/8 finale... Zegt niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
pfffffffffffff eerste helft is al gedaan en steeds 0-0
Als ik kon toveren had ik allang wat gedaan voor je, maar helaas ik kan alleen maar luisteren.quote:
Okquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat gaat bij bijna elke wedstrijd in de 1/8 finale... Zegt niks.
Joh, ik ben ook geen succesnummer te noemen. Vorige maand heb ik 1 date gehad. Maakt dat wat uit? Nee, helemaal niets. Leg je verwachtingen laag, dan valt het allemaal best mee. Mijn attitude is wellicht anders, maar dat neemt niet weg dat ik me niet uit het veld laat slaan als het even tegen zit. Neem wat gas terug, en kijk over een tijd nog eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus continu.
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik best wat dingen verpruts.
Yup.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat gaat bij bijna elke wedstrijd in de 1/8 finale... Zegt niks.
hahaquote:
Je hoort het continue omdat er een kern van waarheid in zit. Maar als ik jou zo hoor 'praten' dan ben ik echt geneigd om te zeggen dat je er zelf teveel druk op legt waardoor het een moeten wordt. Dat moet je echt loslaten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus continu.
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik best wat dingen verpruts.
De helft vd wedstrijden is uiteindelijk op verlenging uitgelopen, hoe t bij de rust was bij de wedstrijden weet ik dan weer niet ..quote:
Ik heb 1 schot gewaagd. Kijken of het land.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
Ik ga geen "advies" meer geven aan Yats, ik denk dat ik hem begin te frustreren..
Ik ik geloof inderdaad elke wedstrijd 0-0 tot nu toe. Zelfs bij NL.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De helft vd wedstrijden is uiteindelijk op verlenging uitgelopen, hoe t bij de rust was bij de wedstrijden weet ik dan weer niet ..
Dat weet ik, het is ook aardig van je om een luisterend oor te zijn bij mijn gezever.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Als ik kon toveren had ik allang wat gedaan voor je, maar helaas ik kan alleen maar luisteren.
Ik heb geen verwachtingen, en toch kun je dan teleurgesteld raken. Apart is dat. Al date ik nu eigenlijk niet omdat ik gewoon druk ben met andere dingen, maar je blijft er toch onbewust mee bezig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Joh, ik ben ook geen succesnummer te noemen. Vorige maand heb ik 1 date gehad. Maakt dat wat uit? Nee, helemaal niets. Leg je verwachtingen laag, dan valt het allemaal best mee. Mijn attitude is wellicht anders, maar dat neemt niet weg dat ik me niet uit het veld laat slaan als het even tegen zit. Neem wat gas terug, en kijk over een tijd nog eens.
Ik hoef geen relatie. Dat is de vorige keer niet al te best afgelopen. Al kun je zoiets nooit compleet uitsluiten natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hoort het continue omdat er een kern van waarheid in zit. Maar als ik jou zo hoor 'praten' dan ben ik echt geneigd om te zeggen dat je er zelf teveel druk op legt waardoor het een moeten wordt. Dat moet je echt loslaten.
Maar gaat het je perse om de seks? Of een vriendin/relatie?
Dat valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
Ik ga geen "advies" meer geven aan Yats, ik denk dat ik hem begin te frustreren..
Als je teleurgesteld raakt betekent het juist dat je dan onbewust toch iets verwacht. Zonder verwachtingen zou het je weinig moeten boeien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet ik, het is ook aardig van je om een luisterend oor te zijn bij mijn gezever.
[..]
Ik heb geen verwachtingen, en toch kun je dan teleurgesteld raken. Apart is dat. Al date ik nu eigenlijk niet omdat ik gewoon druk ben met andere dingen, maar je blijft er toch onbewust mee bezig.
[..]
Ik hoef geen relatie. Dat is de vorige keer niet al te best afgelopen. Al kun je zoiets nooit compleet uitsluiten natuurlijk.
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Daarom wacht ik even met stoppen met roken totdat NL eruit is of we Wereld Kampioen zijn.quote:
Wat een plan zeg!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom wacht ik even met stoppen met roken totdat NL eruit is of we Wereld Kampioen zijn.
Ze zijn veel te afwachtendquote:
Vind ik wel meevallen, ze zetten wel druk erop.quote:
Deze was wel heel erg jammer!quote:
pffffffffff nog één gemistquote:
Fijn voor hemquote:
Zo hypocriet zijn ze daar wel ja, normaal afgeschilderd als een vrouwensport maar nu is het ineens belangrijkquote:
Zo zijn die Amerikanen welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo hypocriet zijn ze daar wel ja, normaal afgeschilderd als een vrouwensport maar nu is het ineens belangrijk
Dat welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze zijj goed druk aan t zetten in ieder geval.
wat een consistentie hèquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef aeque het volgende:
Als ze weer laat in de wedstrijd scoren blijft de statistiek in ieder geval consistent...
Jaquote:
Ik ben 12 jaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
Hoe oud jong is iedereen hier eigenlijk zo'n beetje?
Plus hoeveel jaar ervaring?quote:
12quote:
28quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten.![]()
31.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Hup USA!
HaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
plus 2 voor mijn wijsheidquote:
Dat was voor jouw edit ,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
36 is niet eens de helft van 84...
quote:
Geef toe, dit kan toch niet waar zijn. Ik kan het aantal kansen niet meer tellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
27 hier!
En compilate, denk aan je hart!
Dat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan het aantal kansen niet meer tellen.
Ik heb serieus harde buiken door mn jaaaaaaaoeeeeeeneeeeeee....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Geef toe, dit kan toch niet waar zijn. Ik kan het aantal kansen niet meer tellen.
Was het maar waarquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij nader inzien ben ik toch voor België... Liever Brussel dan de VS.
Jawel kijkquote:
Dat is tot en met 10quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wedden dat als je hardop van 1 tot 10 telt, je van 8 naar 19 springt?
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wedden dat als je hardop van 1 tot 10 telt, je van 8 naar 19 springt?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een etentje. Als jij wint, dan betaal ik; als ik win, dan betaal jij.
aaaaaaaaaahhhhhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent die hierom kan lachen.![]()
![]()
Neeeeee, ik wou een keer op tijd naar bed...quote:
Ik hoop van niet...quote:
hihihiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeee, ik wou een keer op tijd naar bed...
Ga eens naar je stal!quote:
quote:
Zeg wat je wil, een keeper van formaat is het wel. Net als die Mexicaan als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef aeque het volgende:
Kunnen ze Howard er anders niet heel even uithalen? Dan scoren ze misschien...
Haha ja vandaar ook mijn post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, een keeper van formaat is het wel. Net als die Mexicaan als ik me niet vergis.
En verlenging het is!quote:
Ik ga gewoon naar bed. Ik wil eindelijk weer een keer 'de volgende dag' opstaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeee, ik wou een keer op tijd naar bed...
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?
SLaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?
Welterusten Sylquote:
Kom je?quote:
Eigenlijk wel hequote:
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.quote:
Lolquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.Mijn vriendinnen zijn aan het wenen van geluk
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.Mijn vriendinnen zijn aan het wenen van geluk
Ja zeg, dan kom je bij mijn leeftijd in de buurtquote:
Ja ik ga ook straks wenen van geluk, ik wacht tot als het echt gedaan is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]. Das wel weer wijvengedrag he...
Nee dat laatste was geen lolquote:
Aww, wenen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
*boks*quote:
Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik ga ook straks wenen van geluk, ik wacht tot als het echt gedaan is.
Ik heb ook veel spanning als NL speeltquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...
Ik ook, wil op tijd in het zwembad liggen morgenvroegquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...
Mijn moeder komt morgen mn huis schoonmaken (O+ ) dus op tijd moet de koffie klaar staan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, wil op tijd in het zwembad liggen morgenvroeg
Halve finale NED-BEL?quote:
Trusten!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Van harte comp + alle andere Belgen. Volledig terecht ook! Ik duik iig mijn nest in. Truste!
hehe mercikes, en slaap zachtquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Van harte comp + alle andere Belgen. Volledig terecht ook! Ik duik iig mijn nest in. Truste!
Pas op hèquote:
Kan ik dan beter tegen de rode duivels zeggenquote:
Ja hoor, je bent niet aan het dormen hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:14 schreef kree het volgende:
Zozo zet net de TV aan, maar belgie gaat lekker
Zo ben ik een EK 88 kindquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh oh....
Maaaaaar t zou zo leuk zijn als oranje wereldkampioen wordt in t geboortejaar van mn kind.
EN jouw ogen ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
Die cameramannen weten de chicks wel te vinden in die stadions...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |