aaaaaaaaaahhhhhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent die hierom kan lachen.![]()
![]()
Neeeeee, ik wou een keer op tijd naar bed...quote:
Ik hoop van niet...quote:
hihihiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeee, ik wou een keer op tijd naar bed...
Ga eens naar je stal!quote:
quote:
Zeg wat je wil, een keeper van formaat is het wel. Net als die Mexicaan als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef aeque het volgende:
Kunnen ze Howard er anders niet heel even uithalen? Dan scoren ze misschien...
Haha ja vandaar ook mijn post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, een keeper van formaat is het wel. Net als die Mexicaan als ik me niet vergis.
En verlenging het is!quote:
Ik ga gewoon naar bed. Ik wil eindelijk weer een keer 'de volgende dag' opstaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeee, ik wou een keer op tijd naar bed...
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?
SLaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?
Welterusten Sylquote:
Kom je?quote:
Eigenlijk wel hequote:
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.quote:
Lolquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.Mijn vriendinnen zijn aan het wenen van geluk
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.Mijn vriendinnen zijn aan het wenen van geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |