Haha ja vandaar ook mijn post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, een keeper van formaat is het wel. Net als die Mexicaan als ik me niet vergis.
En verlenging het is!quote:
Ik ga gewoon naar bed. Ik wil eindelijk weer een keer 'de volgende dag' opstaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeee, ik wou een keer op tijd naar bed...
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?
SLaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet dat je een beest in bed bent, maar ben je voor de rest ook een beest dat je een eigen stal hebt?
Welterusten Sylquote:
Kom je?quote:
Eigenlijk wel hequote:
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.quote:
Lolquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.Mijn vriendinnen zijn aan het wenen van geluk
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hadden ze nu niet gescoord dan was mijn hart eruit.Mijn vriendinnen zijn aan het wenen van geluk
Ja zeg, dan kom je bij mijn leeftijd in de buurtquote:
Ja ik ga ook straks wenen van geluk, ik wacht tot als het echt gedaan is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]. Das wel weer wijvengedrag he...
Nee dat laatste was geen lolquote:
Aww, wenen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef complicate het volgende:
[..]
*boks*quote:
Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik ga ook straks wenen van geluk, ik wacht tot als het echt gedaan is.
Ik heb ook veel spanning als NL speeltquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...
Ik ook, wil op tijd in het zwembad liggen morgenvroegquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...
Mijn moeder komt morgen mn huis schoonmaken (O+ ) dus op tijd moet de koffie klaar staan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, wil op tijd in het zwembad liggen morgenvroeg
Halve finale NED-BEL?quote:
Trusten!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Van harte comp + alle andere Belgen. Volledig terecht ook! Ik duik iig mijn nest in. Truste!
hehe mercikes, en slaap zachtquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Van harte comp + alle andere Belgen. Volledig terecht ook! Ik duik iig mijn nest in. Truste!
Pas op hèquote:
Kan ik dan beter tegen de rode duivels zeggenquote:
Ja hoor, je bent niet aan het dormen hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:14 schreef kree het volgende:
Zozo zet net de TV aan, maar belgie gaat lekker
Zo ben ik een EK 88 kindquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh oh....
Maaaaaar t zou zo leuk zijn als oranje wereldkampioen wordt in t geboortejaar van mn kind.
EN jouw ogen ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
Die cameramannen weten de chicks wel te vinden in die stadions...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |