Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik ga ook straks wenen van geluk, ik wacht tot als het echt gedaan is.
Ik heb ook veel spanning als NL speeltquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...
Ik ook, wil op tijd in het zwembad liggen morgenvroegquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen van vermoeidheid als t klaar is... De spanning... En dat terwijl ik niet eens belg ben...
Mijn moeder komt morgen mn huis schoonmaken (O+ ) dus op tijd moet de koffie klaar staan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, wil op tijd in het zwembad liggen morgenvroeg
Halve finale NED-BEL?quote:
Trusten!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Van harte comp + alle andere Belgen. Volledig terecht ook! Ik duik iig mijn nest in. Truste!
hehe mercikes, en slaap zachtquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Van harte comp + alle andere Belgen. Volledig terecht ook! Ik duik iig mijn nest in. Truste!
Pas op hèquote:
Kan ik dan beter tegen de rode duivels zeggenquote:
Ja hoor, je bent niet aan het dormen hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:14 schreef kree het volgende:
Zozo zet net de TV aan, maar belgie gaat lekker
Zo ben ik een EK 88 kindquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh oh....
Maaaaaar t zou zo leuk zijn als oranje wereldkampioen wordt in t geboortejaar van mn kind.
EN jouw ogen ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:21 schreef aeque het volgende:
Die cameramannen weten de chicks wel te vinden in die stadions...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |