SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben weer vervelend vandaagquote:
Ach, in ieder geval een deel van fok. Dan is een fokster daten niet zo bijzonder meer.quote:
Ja, maar ik wil nog meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Al wat gespeeld met jouw vriendin, Tijn?
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan voor dit probleem?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar ging mn cola voor de 2de keer deze avond door mn neus naar buiten
Jullie hebben toch al geneukt?quote:
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genietenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan voor dit probleem?
Dat ik daar niet aan heb gedacht!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genieten
Excuses niet aanvaard.quote:
Tot ook die bezigheid je neus uit komt...oh wacht.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genieten
positievelingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze gingen verliezen ?
Dat ligt aan het moment eerlijk gezegd...... ik heb wel een hekel aan slapen in mijn blootje, maar ik heb geen problemen met heerlijk nadoezelen in mijn nakie...quote:
nog nooit geprobeerd iiig.... als ik me 1x een dagje verveel, zal ik het eens testen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef xFriendx het volgende:
Borsten zijn best leuk, maar vind het totaalidee van de aanwezigheid van een vrouw, waar je fijn mee kan communiceren en dingen delen en zo nog leuker. Dat zal ook het grootste gedeelte van de tijd in beslag nemen. De hele dag met je hand aan borsten zitten verveelt ook een keer (voor zowel man als vrouw)
In een tijd van bezuinigen moet je creatief zijnquote:
Ok, dan voorspel ik 2-1 voor de VSquote:
Geef je geen ongelijk. Niets is zo leuk als een naakt vrouwenlichaam.quote:
Nope, wel gezoend en gestreeld.quote:
Een maandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie nou een setje tijn?
En de tt
Nee, deze kop ik nie inquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tot ook die bezigheid je neus uit komt...oh wacht.
Dank dankquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef xFriendx het volgende:
Nog even geduld graag je profiel wordt gecontroleerd.
Goddamn.... als het zolang duurt moet ik mn doelgroep nog gaan aanpassen naar 60+ tegen de tijd dat het werkt.
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Dat ligt aan het moment eerlijk gezegd...... ik heb wel een hekel aan slapen in mijn blootje, maar ik heb geen problemen met heerlijk nadoezelen in mijn nakie...
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Geef je geen ongelijk. Niets is zo leuk als een naakt vrouwenlichaam.
Wanneer gaan jullie neuken?quote:
Ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
Was wel een goede vraag trouwens, nu ik erover nadenken heb ik ook al meerdere keren meegemaakt dat het naakte lichaam ineens niet meer gezien mocht worden.
Ik heb het er nog niet heet genoeg voorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.
Pest die jongens eens niet zo.quote:
weer netjes terug in de fles gedaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En alles opgedronken? Of heb je nog wat bewaard?
Pesten? ik probeer Tijn, te "motiveren".quote:
Ik wil je wel heet genoeg makenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het er nog niet heet genoeg voor
Dat komt nog wel een keerquote:
Zomer of winter, ik slaap altijd met een boxershort aan. Dat heeft niets met preutsheid te maken overigens, het interesseert me namelijk niet zoveel als anderen me naakt zien. Ik vind dat gewoon fijner slapen omdat mijn lul dan niet alle kanten op rolt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |