SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben weer vervelend vandaagquote:
Ach, in ieder geval een deel van fok. Dan is een fokster daten niet zo bijzonder meer.quote:
Ja, maar ik wil nog meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Al wat gespeeld met jouw vriendin, Tijn?
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan voor dit probleem?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar ging mn cola voor de 2de keer deze avond door mn neus naar buiten
Jullie hebben toch al geneukt?quote:
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genietenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan voor dit probleem?
Dat ik daar niet aan heb gedacht!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genieten
Excuses niet aanvaard.quote:
Tot ook die bezigheid je neus uit komt...oh wacht.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik er tenminste 2 keer van genieten
positievelingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze gingen verliezen ?
Dat ligt aan het moment eerlijk gezegd...... ik heb wel een hekel aan slapen in mijn blootje, maar ik heb geen problemen met heerlijk nadoezelen in mijn nakie...quote:
nog nooit geprobeerd iiig.... als ik me 1x een dagje verveel, zal ik het eens testen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef xFriendx het volgende:
Borsten zijn best leuk, maar vind het totaalidee van de aanwezigheid van een vrouw, waar je fijn mee kan communiceren en dingen delen en zo nog leuker. Dat zal ook het grootste gedeelte van de tijd in beslag nemen. De hele dag met je hand aan borsten zitten verveelt ook een keer (voor zowel man als vrouw)
In een tijd van bezuinigen moet je creatief zijnquote:
Ok, dan voorspel ik 2-1 voor de VSquote:
Geef je geen ongelijk. Niets is zo leuk als een naakt vrouwenlichaam.quote:
Nope, wel gezoend en gestreeld.quote:
Een maandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie nou een setje tijn?
En de tt
Nee, deze kop ik nie inquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tot ook die bezigheid je neus uit komt...oh wacht.
Dank dankquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef xFriendx het volgende:
Nog even geduld graag je profiel wordt gecontroleerd.
Goddamn.... als het zolang duurt moet ik mn doelgroep nog gaan aanpassen naar 60+ tegen de tijd dat het werkt.
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Dat ligt aan het moment eerlijk gezegd...... ik heb wel een hekel aan slapen in mijn blootje, maar ik heb geen problemen met heerlijk nadoezelen in mijn nakie...
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Geef je geen ongelijk. Niets is zo leuk als een naakt vrouwenlichaam.
Wanneer gaan jullie neuken?quote:
Ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
Was wel een goede vraag trouwens, nu ik erover nadenken heb ik ook al meerdere keren meegemaakt dat het naakte lichaam ineens niet meer gezien mocht worden.
Ik heb het er nog niet heet genoeg voorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.
Pest die jongens eens niet zo.quote:
weer netjes terug in de fles gedaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En alles opgedronken? Of heb je nog wat bewaard?
Pesten? ik probeer Tijn, te "motiveren".quote:
Ik wil je wel heet genoeg makenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het er nog niet heet genoeg voor
Dat komt nog wel een keerquote:
Zomer of winter, ik slaap altijd met een boxershort aan. Dat heeft niets met preutsheid te maken overigens, het interesseert me namelijk niet zoveel als anderen me naakt zien. Ik vind dat gewoon fijner slapen omdat mijn lul dan niet alle kanten op rolt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. In de zomer slaap ik soweiso bloot.
Tsja...... ik krijg aankleedneigingen als 'n kerel raar gaat doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
Was wel een goede vraag trouwens, nu ik erover nadenken heb ik ook al meerdere keren meegemaakt dat het naakte lichaam ineens niet meer gezien mocht worden.
Wat is raar dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja...... ik krijg aankleedneigingen als 'n kerel raar gaat doen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
I say to much infoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zomer of winter, ik slaap altijd met een boxershort aan. Dat heeft niets met preutsheid te maken overigens, het interesseert me namelijk niet zoveel als anderen me naakt zien. Ik vind dat gewoon fijner slapen omdat mijn lul dan niet alle kanten op rolt.
Sounds goodquote:
Euh goed voor je lul.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zomer of winter, ik slaap altijd met een boxershort aan. Dat heeft niets met preutsheid te maken overigens, het interesseert me namelijk niet zoveel als anderen me naakt zien. Ik vind dat gewoon fijner slapen omdat mijn lul dan niet alle kanten op rolt.
Dat ie gaat staren ofzo.... in plaats van lekker tegen mij aan gaan liggen enzo.... en sommige opmerkingen zijn ook wel funest.... (en nee die hoeven niet eens dan gemaakt te zijnquote:
Naakt is leukerquote:
Slapen?quote:
Laat haar niet lang wachten. lolquequote:
Sorryquote:
Ja ok, maar ergens zit dat dan ook wel tussen je oren. Dat staren geef ik je wel gelijk in, dat is gewoon raar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ie gaat staren ofzo.... in plaats van lekker tegen mij aan gaan liggen enzo.... en sommige opmerkingen zijn ook wel funest.... (en nee die hoeven niet eens dan gemaakt te zijn)
Ja vertel mij watquote:
Working on itquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Laat haar niet lang wachten. lolque
Slapen en in huis lopen.quote:
quote:
Dat laatste doe ik wel eensquote:
Slapen niet, door het huis lopen wel.quote:
Het is nog vreemder als je (nuchter) samen doucht, er dan geen schaamte is. Maar de volgende ochtend (zonder seks snachts) is dat er ineens wel.quote:
jeinquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
Ja ok, maar ergens zit dat dan ook wel tussen je oren. Dat staren geef ik je wel gelijk in, dat is gewoon raar.
Leuk hèquote:
Ah dan hoeft jouw piemel geen bescherming meer?quote:
ik heb nog nooit last gehad van rare momenten met samen douchen (althans niet man/vrouw) zomaar met een vriendin douchen vond ik raarder (al is na sporten best normaal geloof ik)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is nog vreemder als je (nuchter) samen doucht, er dan geen schaamte is. Maar de volgende ochtend (zonder seks snachts) is dat er ineens wel.
Bikini, tenzij naaktstrand.quote:
Dan mag ie vrij en blij heen en weer zwiepenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah dan hoeft jouw piemel geen bescherming meer?
Lopend niet nee, dan heb ik er controle over he. Als ik slaap niet (ik woel blijkbaar veel)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah dan hoeft jouw piemel geen bescherming meer?
Ook wel eens als man & vrouw samen gedoucht terwijl je zogezegd 'vrienden' bent? Dat is pas raar en dan voel je je toch wel gefriendzoned.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nog nooit last gehad van rare momenten met samen douchen (althans niet man/vrouw) zomaar met een vriendin douchen vond ik raarder (al is na sporten best normaal geloof ik)
Samen douchenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is nog vreemder als je (nuchter) samen doucht, er dan geen schaamte is. Maar de volgende ochtend (zonder seks snachts) is dat er ineens wel.
Dat beeldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan mag ie vrij en blij heen en weer zwiepen
Ja lekkerquote:
Nee hoe vaak, Engel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen Bikini... weet je wel hoe vaak ik al onderdelen ben verloren
Ff denken .... nee dat nog nooit...volgens mij... kan het mij iig niet herinneren. en douchen bij de jongens op kamp telt nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook wel eens als man & vrouw samen gedoucht terwijl je zogezegd 'vrienden' bent? Dat is pas raar en dan voel je je toch wel gefriendzoned.
Beiden zijn toch niet raar?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nog nooit last gehad van rare momenten met samen douchen (althans niet man/vrouw) zomaar met een vriendin douchen vond ik raarder (al is na sporten best normaal geloof ik)
Welke datingding?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:18 schreef xFriendx het volgende:
Hehe, ding werkt eindelijk. Kan de bejaardendating nog even laten voor wat het is.
Wanneer zie je jouw vriendin terug? volgend weekend dacht ik hè?quote:
Nou het is verdomd awkward kan ik je vertellen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ff denken .... nee dat nog nooit...volgens mij... kan het mij iig niet herinneren. en douchen bij de jongens op kamp telt niet
VInd er ook niks raar aan.quote:
Dit weekendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Wanneer zie je jouw vriendin terug? volgend weekend dacht ik hè?
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dating2000. Dan schuin ik zowaar een vrouw aan de haak te kunnen slaan.
En als je gaat sporten dan? Dan douche je thuis?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.
Nooit aan teamsport gedaan? Wat maakt mij het uit of een teamgenoot van me mij naakt ziet? Hij heeft zelf ook zo'n ding dus zo interessant zal het vast niet zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.
Leukquote:
Laat ik eerst eens gaan sporten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]
En als je gaat sporten dan? Dan douche je thuis?
Nope en nee geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit aan teamsport gedaan? Wat maakt mij het uit of een teamgenoot van me mij naakt ziet? Hij heeft zelf ook zo'n ding dus zo interessant zal het vast niet zijn.
quote:
Surequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
Ik pak nog even een Radler, iemand anders ook?
Je bent nog niet geweestquote:
Ok, dat kan. Ik word er iig niet warm of koud van om met teamgenoten onder de douche te staan.quote:
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugquote:
Lemon of Grapefruit?quote:
Zou ik gaan dan?quote:
kan ik gelovenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is verdomd awkward kan ik je vertellen...
Grapefruitquote:
op elke site toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dating2000. Dan schijn ik zowaar een vrouw aan de haak te kunnen slaan.
Zwem hier maar eens mee danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugAls ik baantjes ga doen, heb ik sowieso een badpak aan.... en ik ben niet zo van de zon
Oh das inderdaad wel lang geleden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugAls ik baantjes ga doen, heb ik sowieso een badpak aan.... en ik ben niet zo van de zon
* aeque geeft tijn een grapefruit Radlerquote:
Dating2000 ofzo iets...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |