Dit weekendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Wanneer zie je jouw vriendin terug? volgend weekend dacht ik hè?
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dating2000. Dan schuin ik zowaar een vrouw aan de haak te kunnen slaan.
En als je gaat sporten dan? Dan douche je thuis?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.
Nooit aan teamsport gedaan? Wat maakt mij het uit of een teamgenoot van me mij naakt ziet? Hij heeft zelf ook zo'n ding dus zo interessant zal het vast niet zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel met andere gasten douchen anders. En om als vrienden met een dame te gaan douchen zie ik ook niet echt zitten.
Leukquote:
Laat ik eerst eens gaan sporten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]
En als je gaat sporten dan? Dan douche je thuis?
Nope en nee geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit aan teamsport gedaan? Wat maakt mij het uit of een teamgenoot van me mij naakt ziet? Hij heeft zelf ook zo'n ding dus zo interessant zal het vast niet zijn.
quote:
Surequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
Ik pak nog even een Radler, iemand anders ook?
Je bent nog niet geweestquote:
Ok, dat kan. Ik word er iig niet warm of koud van om met teamgenoten onder de douche te staan.quote:
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugquote:
Lemon of Grapefruit?quote:
Zou ik gaan dan?quote:
kan ik gelovenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is verdomd awkward kan ik je vertellen...
Grapefruitquote:
op elke site toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dating2000. Dan schijn ik zowaar een vrouw aan de haak te kunnen slaan.
Zwem hier maar eens mee danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugAls ik baantjes ga doen, heb ik sowieso een badpak aan.... en ik ben niet zo van de zon
Oh das inderdaad wel lang geleden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugAls ik baantjes ga doen, heb ik sowieso een badpak aan.... en ik ben niet zo van de zon
* aeque geeft tijn een grapefruit Radlerquote:
Dating2000 ofzo iets...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |