Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugquote:
Lemon of Grapefruit?quote:
Zou ik gaan dan?quote:
kan ik gelovenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is verdomd awkward kan ik je vertellen...
Grapefruitquote:
op elke site toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dating2000. Dan schijn ik zowaar een vrouw aan de haak te kunnen slaan.
Zwem hier maar eens mee danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugAls ik baantjes ga doen, heb ik sowieso een badpak aan.... en ik ben niet zo van de zon
Oh das inderdaad wel lang geleden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee .... de laatste keer bikini is al ruim 20 jaar terugAls ik baantjes ga doen, heb ik sowieso een badpak aan.... en ik ben niet zo van de zon
* aeque geeft tijn een grapefruit Radlerquote:
Dating2000 ofzo iets...quote:
Zwemmenquote:
Ja hoor, is goed voor je.quote:
Dat zal ook wel weer meevallen. Anders was ik nu geen single (hoewel ik ook weer niet bepaald naarstig op zoek ben.... excuusmodus)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Friendje op elke site wel een dame aan de haak kan slaan
True, moet het ook eens een keer gaan doen inderdaad.quote:
Ziet hij er zo goed uit?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Friendje op elke site wel een dame aan de haak kan slaan
Lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque geeft tijn een grapefruit Radler
Tsja..... ik moet heel diep zoeken in mijn pm's maar wat was het eisenlijstje ook alweer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer meevallen. Anders was ik nu geen single (hoewel ik ook weer niet bepaald naarstig op zoek ben.... excuusmodus)![]()
Nou, met mij?quote:
Ja en een beetje eer doen aan je ondertitel aub.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
True, moet het ook eens een keer gaan doen inderdaad.
Hoezo? Moet ik meer trollen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en een beetje eer doen aan je ondertitel aub.
Ok, nou ja, mooi voor hemquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot zover ik mij dat kan herinneren .... ja
Hier is een goed zwembad. Meerdere baden zelfs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kanWil wel een beetje een leuk zwembad dan....
Nee, showen in de sportschoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |