Ja hoor, is goed voor je.quote:
Dat zal ook wel weer meevallen. Anders was ik nu geen single (hoewel ik ook weer niet bepaald naarstig op zoek ben.... excuusmodus)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Friendje op elke site wel een dame aan de haak kan slaan
True, moet het ook eens een keer gaan doen inderdaad.quote:
Ziet hij er zo goed uit?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Friendje op elke site wel een dame aan de haak kan slaan
Lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque geeft tijn een grapefruit Radler
Tsja..... ik moet heel diep zoeken in mijn pm's maar wat was het eisenlijstje ook alweer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer meevallen. Anders was ik nu geen single (hoewel ik ook weer niet bepaald naarstig op zoek ben.... excuusmodus)![]()
Nou, met mij?quote:
Ja en een beetje eer doen aan je ondertitel aub.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
True, moet het ook eens een keer gaan doen inderdaad.
Hoezo? Moet ik meer trollen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en een beetje eer doen aan je ondertitel aub.
Ok, nou ja, mooi voor hemquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot zover ik mij dat kan herinneren .... ja
Hier is een goed zwembad. Meerdere baden zelfs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kanWil wel een beetje een leuk zwembad dan....
Nee, showen in de sportschoolquote:
Kort samengevat sportief, beetje hoger opgeleid, niet rokende en ook geen wild feestbeest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja..... ik moet heel diep zoeken in mijn pm's maar wat was het eisenlijstje ook alweer?
Ja. Yats kan het niet meer aan.quote:
ik zie welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is een goed zwembad. Meerdere baden zelfs.
Of Tongelreep in Eindhoven.
Ik troll sowieso niet.quote:
Muahaha yeah right.quote:
Dat klinkt niet als heel lastig ... lijkt me zo....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kort samengevat sportief, beetje hoger opgeleid, niet rokende en ook geen wild feestbeest.
Het sportieve zorgt met wat geluk meteen voor de juiste lichaamswensen.
Je geniet van de kilo's?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik troll sowieso niet.
[..]
Muahaha yeah right.
Nah ik geniet nu eerst van de kilo's die ik ben kwijtgeraakt zonder sportschool.
Ahaquote:
Dat mag jij heul niet...quote:
Gelukkig je moet goed zijn in iets hè.quote:
Jawelquote:
Nee, ik gun ieder zijn/haar geluk in de liefde.quote:
Nee dat mag alleen 'zij'quote:
zie editquote:
Behalve dat het je frustreerd dat iedereen neukt behalve je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik gun ieder zijn/haar geluk in de liefde.
Ik heb niks gezien dat jij dat van hem mag.quote:
I know dat is zo een stom grapje van mij.quote:
Niet naar de rode duivels kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef xFriendx het volgende:
Op naar bed. Iedereen nog een fijne avond gewenst!
Dat gun ik de mensen ook. Ik ben geen hardvochtig persoon ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Behalve dat het je frustreerd dat iedereen neukt behalve je.
quote:
Van hetzelfde!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef xFriendx het volgende:
Op naar bed. Iedereen nog een fijne avond gewenst!
Toedels!quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gun ik de mensen ook. Ik ben geen hardvochtig persoon ofzo.
Te veel stress dat ze verliezen.quote:
Ze spelen goed, al is het nog 0 - 0.quote:
Door je post leek het alsof ik een zwaar gefrustreerde man ben die anderen geen geluk gunt. Dat is niet zo.quote:
Zeg Zeg Yats dat zeg ik helemaal niet. Nee en nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Door je post leek het alsof ik een zwaar gefrustreerde man ben die anderen geen geluk gunt. Dat is niet zo.
Vind je? Iedereen lijkt hier depri, ik ben wel aan het filmen, straks die gezichten als ze toch scorenquote:
Ok, dan heb ik het misschien verkeerd geïnterpreteerd. Het enige dat ik me afvraag is wanneer het weer eens 'mijn beurt' is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg Zeg Yats dat zeg ik helemaal niet. Nee en nee.
Leg je daardoor misschien ook niet teveel druk op jezelf..?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik het misschien verkeerd geïnterpreteerd. Het enige dat ik me afvraag is wanneer het weer eens 'mijn beurt' is.
Dat komt wel op een dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik het misschien verkeerd geïnterpreteerd. Het enige dat ik me afvraag is wanneer het weer eens 'mijn beurt' is.
Mooie wedstrijd, dat wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind je? Iedereen lijkt hier depri, ik ben wel aan het filmen, straks die gezichten als ze toch scoren![]()
Optimistquote:
Dat hoor ik dus continu.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat komt wel op een dag.Gewoon meer zelfvertrouwen, durven risico's nemen enzo. Blijven proberen of aanvaarden.
Geen idee. Ik weet wel dat ik best wat dingen verpruts.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Leg je daardoor misschien ook niet teveel druk op jezelf..?
Dat gaat bij bijna elke wedstrijd in de 1/8 finale... Zegt niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
pfffffffffffff eerste helft is al gedaan en steeds 0-0
Als ik kon toveren had ik allang wat gedaan voor je, maar helaas ik kan alleen maar luisteren.quote:
Okquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat gaat bij bijna elke wedstrijd in de 1/8 finale... Zegt niks.
Joh, ik ben ook geen succesnummer te noemen. Vorige maand heb ik 1 date gehad. Maakt dat wat uit? Nee, helemaal niets. Leg je verwachtingen laag, dan valt het allemaal best mee. Mijn attitude is wellicht anders, maar dat neemt niet weg dat ik me niet uit het veld laat slaan als het even tegen zit. Neem wat gas terug, en kijk over een tijd nog eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus continu.
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik best wat dingen verpruts.
Yup.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat gaat bij bijna elke wedstrijd in de 1/8 finale... Zegt niks.
hahaquote:
Je hoort het continue omdat er een kern van waarheid in zit. Maar als ik jou zo hoor 'praten' dan ben ik echt geneigd om te zeggen dat je er zelf teveel druk op legt waardoor het een moeten wordt. Dat moet je echt loslaten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus continu.
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik best wat dingen verpruts.
De helft vd wedstrijden is uiteindelijk op verlenging uitgelopen, hoe t bij de rust was bij de wedstrijden weet ik dan weer niet ..quote:
Ik heb 1 schot gewaagd. Kijken of het land.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
Ik ga geen "advies" meer geven aan Yats, ik denk dat ik hem begin te frustreren..
Ik ik geloof inderdaad elke wedstrijd 0-0 tot nu toe. Zelfs bij NL.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De helft vd wedstrijden is uiteindelijk op verlenging uitgelopen, hoe t bij de rust was bij de wedstrijden weet ik dan weer niet ..
Dat weet ik, het is ook aardig van je om een luisterend oor te zijn bij mijn gezever.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Als ik kon toveren had ik allang wat gedaan voor je, maar helaas ik kan alleen maar luisteren.
Ik heb geen verwachtingen, en toch kun je dan teleurgesteld raken. Apart is dat. Al date ik nu eigenlijk niet omdat ik gewoon druk ben met andere dingen, maar je blijft er toch onbewust mee bezig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Joh, ik ben ook geen succesnummer te noemen. Vorige maand heb ik 1 date gehad. Maakt dat wat uit? Nee, helemaal niets. Leg je verwachtingen laag, dan valt het allemaal best mee. Mijn attitude is wellicht anders, maar dat neemt niet weg dat ik me niet uit het veld laat slaan als het even tegen zit. Neem wat gas terug, en kijk over een tijd nog eens.
Ik hoef geen relatie. Dat is de vorige keer niet al te best afgelopen. Al kun je zoiets nooit compleet uitsluiten natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hoort het continue omdat er een kern van waarheid in zit. Maar als ik jou zo hoor 'praten' dan ben ik echt geneigd om te zeggen dat je er zelf teveel druk op legt waardoor het een moeten wordt. Dat moet je echt loslaten.
Maar gaat het je perse om de seks? Of een vriendin/relatie?
Dat valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
Ik ga geen "advies" meer geven aan Yats, ik denk dat ik hem begin te frustreren..
Als je teleurgesteld raakt betekent het juist dat je dan onbewust toch iets verwacht. Zonder verwachtingen zou het je weinig moeten boeien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet ik, het is ook aardig van je om een luisterend oor te zijn bij mijn gezever.
[..]
Ik heb geen verwachtingen, en toch kun je dan teleurgesteld raken. Apart is dat. Al date ik nu eigenlijk niet omdat ik gewoon druk ben met andere dingen, maar je blijft er toch onbewust mee bezig.
[..]
Ik hoef geen relatie. Dat is de vorige keer niet al te best afgelopen. Al kun je zoiets nooit compleet uitsluiten natuurlijk.
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Daarom wacht ik even met stoppen met roken totdat NL eruit is of we Wereld Kampioen zijn.quote:
Wat een plan zeg!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom wacht ik even met stoppen met roken totdat NL eruit is of we Wereld Kampioen zijn.
Ze zijn veel te afwachtendquote:
Vind ik wel meevallen, ze zetten wel druk erop.quote:
Deze was wel heel erg jammer!quote:
pffffffffff nog één gemistquote:
Fijn voor hemquote:
Zo hypocriet zijn ze daar wel ja, normaal afgeschilderd als een vrouwensport maar nu is het ineens belangrijkquote:
Zo zijn die Amerikanen welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo hypocriet zijn ze daar wel ja, normaal afgeschilderd als een vrouwensport maar nu is het ineens belangrijk
Dat welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze zijj goed druk aan t zetten in ieder geval.
wat een consistentie hèquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef aeque het volgende:
Als ze weer laat in de wedstrijd scoren blijft de statistiek in ieder geval consistent...
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |