Ja hoor, is goed voor je.quote:
Dat zal ook wel weer meevallen. Anders was ik nu geen single (hoewel ik ook weer niet bepaald naarstig op zoek ben.... excuusmodus)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Friendje op elke site wel een dame aan de haak kan slaan
True, moet het ook eens een keer gaan doen inderdaad.quote:
Ziet hij er zo goed uit?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Friendje op elke site wel een dame aan de haak kan slaan
Lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque geeft tijn een grapefruit Radler
Tsja..... ik moet heel diep zoeken in mijn pm's maar wat was het eisenlijstje ook alweer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer meevallen. Anders was ik nu geen single (hoewel ik ook weer niet bepaald naarstig op zoek ben.... excuusmodus)![]()
Nou, met mij?quote:
Ja en een beetje eer doen aan je ondertitel aub.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
True, moet het ook eens een keer gaan doen inderdaad.
Hoezo? Moet ik meer trollen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en een beetje eer doen aan je ondertitel aub.
Ok, nou ja, mooi voor hemquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot zover ik mij dat kan herinneren .... ja
Hier is een goed zwembad. Meerdere baden zelfs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kanWil wel een beetje een leuk zwembad dan....
Nee, showen in de sportschoolquote:
Kort samengevat sportief, beetje hoger opgeleid, niet rokende en ook geen wild feestbeest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja..... ik moet heel diep zoeken in mijn pm's maar wat was het eisenlijstje ook alweer?
Ja. Yats kan het niet meer aan.quote:
ik zie welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is een goed zwembad. Meerdere baden zelfs.
Of Tongelreep in Eindhoven.
Ik troll sowieso niet.quote:
Muahaha yeah right.quote:
Dat klinkt niet als heel lastig ... lijkt me zo....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kort samengevat sportief, beetje hoger opgeleid, niet rokende en ook geen wild feestbeest.
Het sportieve zorgt met wat geluk meteen voor de juiste lichaamswensen.
Je geniet van de kilo's?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik troll sowieso niet.
[..]
Muahaha yeah right.
Nah ik geniet nu eerst van de kilo's die ik ben kwijtgeraakt zonder sportschool.
Ahaquote:
Dat mag jij heul niet...quote:
Gelukkig je moet goed zijn in iets hè.quote:
Jawelquote:
Nee, ik gun ieder zijn/haar geluk in de liefde.quote:
Nee dat mag alleen 'zij'quote:
zie editquote:
Behalve dat het je frustreerd dat iedereen neukt behalve je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik gun ieder zijn/haar geluk in de liefde.
Ik heb niks gezien dat jij dat van hem mag.quote:
I know dat is zo een stom grapje van mij.quote:
Niet naar de rode duivels kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef xFriendx het volgende:
Op naar bed. Iedereen nog een fijne avond gewenst!
Dat gun ik de mensen ook. Ik ben geen hardvochtig persoon ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Behalve dat het je frustreerd dat iedereen neukt behalve je.
quote:
Van hetzelfde!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef xFriendx het volgende:
Op naar bed. Iedereen nog een fijne avond gewenst!
Toedels!quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gun ik de mensen ook. Ik ben geen hardvochtig persoon ofzo.
Te veel stress dat ze verliezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |