Weet ik hoor, ik wou je plagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha nou ik weet wel vrij zeker dat dat er niet in zit. Maar ik bedoelde het ook meer voor over een tijdje.
Gewoon aanmelden. Wie weet vind je een leuk iemand.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef xFriendx het volgende:
Zit soms nog best wat tussen op die site. Hmm
Vaatwasser kopenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Leuk hoor op jezelf wonen, alleen zo jammer dat je dan ook zelf de was moet doen en moet afwassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik ben man en ik ben hetero.quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan kom je niet de juiste vrouwen tegen...
Na 6234 dates eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, Tijn?quote:
Kan inderdaad es doen. Nooit gedaan. Even opgeven en zien of er wat rinkelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden. Wie weet vind je een leuk iemand.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Na 6234 dates eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, Tijn?
Ik had ook walvissen kunnen zeggen in plaats van paarden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar de meeste reageren met 'ik wil nog even kletsen voordat ik date' om dan daarna weinig meer te reageren. Dan heb ik liever dat ze eerlijk zeggen geen date te willen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar nodig je die vrouwen dan wel eens uit om wat te gaan drinken?
De wat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Door die klote argentijnen mooi mn gtst gemist..... 1 programma wat ik kijk... #FWP!
Vrijgezellen: dating2000 zeg ik je
Het zegt me echt nietsquote:
Mwah, ik geef t gewoon op denk ik. Dat geeft meer rust.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie weet kan dit handig zijn voor Faxie en Yats.
Edit : en Aeque
Gelukkig dan maar.quote:
Je hebt gedate via fok?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef xFriendx het volgende:
Als ik via Fok kan daten moet dat toch daar ook lukken op dating2000.
De rest ga ik maar niet uitleggenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ook walvissen kunnen zeggen in plaats van paarden.Op een bepaalde manier ben ik dus toch lief geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Euuuhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, er is geen date stuk op Fok geloof ik, maar wel gedate met Foksters ja.
Doe je goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, er is geen date stuk op Fok geloof ik, maar wel gedate met Foksters ja.
Hier zijn we open we praten over alles en nog wat.quote:
Zo bijzonder is dat toch niet?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan inderdaad es doen. Nooit gedaan. Even opgeven en zien of er wat rinkelt.
Niets geworden, maar toch. Eenmaal kreeg ik te horen dat ik in het echt spraakzamer was op Fok. Dat zal vaker juist andersom zijn denk ikquote:
Want?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Vaatwasser kopen
Als ik de ruimte en het geld er voor had misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen er hier nog meer mensen een kots-neiging bij het horen van het volkslied van de USA?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Voor jou niet nee. Jij hebt half fok al gedate.quote:
Ik vraag mij ook wel af hoe die mensen zijn irl.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets geworden, maar toch. Eenmaal kreeg ik te horen dat ik in het echt spraakzamer was op Fok. Dat zal vaker juist andersom zijn denk ik![]()
Maar mij nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou niet nee. Jij hebt half fok al gedate.
Oh?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou niet nee. Jij hebt half fok al gedate.
Ohquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik de ruimte en het geld er voor had misschien...
Krijgen er hier nog meer mensen een kots-neiging bij het horen van het volkslied van de USA?
De mensen hier in dit topic ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook wel af hoe die mensen zijn irl.
Goed danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Hier zijn we open we praten over alles en nog wat.
Kijk tijn snapt hetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed danborsten zijn lekker om mee te spelen
Manneke toch...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tis begonnenquote:
Dan zijn we weer nuchterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, waarom zijn zoveel vrouwen na de daad zo preuts dat ze niet naakt gezien willen worden?Denk hierbij aan het 's ochtends wakker worden na een leuk nachtje.
Over het algemeenquote:
O hallo Engelquote:
Al wat gespeeld met jouw vriendin, Tijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze gingen verliezen ?quote:
Dus je wordt preuts na de daad?quote:
Hi Complicatequote:
Daar ging mn cola voor de 2de keer deze avond door mn neus naar buitenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze gingen verliezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |