Ik raak altijd zelf echt ongemakkelijk van de houding van die attaboy.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
holy shit ik kijk ff in LIF krijg dikke hartverzakking hier
Ik heb het idee dat die jongen echt stijf staat van de stress. Zo ongemakkelijk.quote:
Ik door de kleding van die ecto;s altijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik raak altijd zelf echt ongemakkelijk van de houding van die attaboy.
Hakuna niet hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die jongen echt stijf staat van de stress. Zo ongemakkelijk.
Dacht dat het een vrouw wasquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die jongen echt stijf staat van de stress. Zo ongemakkelijk.
Is dit een diss naar BT?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik door de kleding van die ecto;s altijd
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Misschien kan deadprez ook nog z'n nieuwe schoenen showen.
Nee dat is wel iets wat ik zelf zou kunnen dragen. Alleen de kleur van de schoenen is wat te opvallendquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft me nooit antwoord gegeven waar je zo'n hemd koopt trouwensquote:
Volgens mij is het een kerel die vrouw is. Anorexia is denk ik te mild.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar heeft zij/hij nou gender-issues ofzo? Of anorexia? Ik raak altijd best in de war van die foto's maar ik wil het niet openlijk vragen omdat ik dat ook weer zo lullig vind.
Ik vind dat hemd wat NL elftal spelers hebben echt tof. De zwarte versie. Lijkt me echt cool voor in gymquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft me nooit antwoord gegeven waar je zo'n hemd koopt trouwens.
Dat is niet attaboy.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Die '' was niet voor zijn kleding trouwens, maar voor het feit dat ik niet snap wat voederbietel bedoelt.
Ze/hij lijkt best tevreden met zichzelf. Ik vind dat wel leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kerel die vrouw is. Anorexia is denk ik te mild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het nog steeds niet hoor
Jij kan hieraan zien dat hij veel stress in zijn lijf heeft?
Dat idee heb ik ook altijd. Iedereen valt er altijd onwijs overheen maar ze is in dat topic wat mij betreft de enige die een relaxte blik in de ogen heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ze/hij lijkt best tevreden met zichzelf. Ik vind dat wel leuk.
Jammer dat hij niet tevreden kan zijn met een iets gezondere versie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Dat idee heb ik, zeg niet dat het zo is. Maar hij staat verstijfd en verkrampt vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het nog steeds niet hoor
Jij kan hieraan zien dat hij veel stress in zijn lijf heeft?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Is een raar figuur maar wel mooi dat het nu zo met haar gaat. Hoewel ik haargroeimiddeltjes op kosten van de belastingbetaler nog steeds niet vind kunnenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dat een dood hert op de vloer?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik, zeg niet dat het zo is. Maar hij staat verstijfd en verkrampt vind ik.
Hij heeft ook enorme schulden bij de H&M en Neckermann.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een raar figuur maar wel mooi dat het nu zo met haar gaat. Hoewel ik haargroeimiddeltjes op kosten van de belastingbetaler nog steeds niet vind kunnen
Ze is sowieso al heel erg tenger. Ik ben ook een tijdje in de klasse ondergewicht geweest, was in mijn geval niks ongezonds aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet tevreden kan zijn met een iets gezondere versie.
Nog steeds toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze is sowieso al heel erg tenger. Ik ben ook een tijdje in de klasse ondergewicht geweest, was in mijn geval niks ongezonds aan.
Deze grap is zo matig dat ik eerst niet doorhad dat het een grap was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft ook enorme schulden bij de H&M en Neckermann.
Geen idee wat het gewicht is, maar dit ziet er gewoon niet gezond uit. Op oudere foto's zat er meer spier aan haar been en arm en was er meer spier dan bot.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze is sowieso al heel erg tenger. Ik ben ook een tijdje in de klasse ondergewicht geweest, was in mijn geval niks ongezonds aan.
Die middeltjes werken toch nooitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een raar figuur maar wel mooi dat het nu zo met haar gaat. Hoewel ik haargroeimiddeltjes op kosten van de belastingbetaler nog steeds niet vind kunnen
Als je het maar veilig doet jongeman.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ga ook clubben boys n ChaiMisschien nog even BT opzoeken vannacht
Het is serieus? Daar zijn met dat oude account iig nog wel topics over.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Deze grap is zo matig dat ik eerst niet doorhad dat het een grap was.
ik ben ook geen boiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Laterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Kan je daar schulden hebben dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is serieus? Daar zijn met dat oude account iig nog wel topics over.
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom men obsessief met kleding om zou moeten gaan.
Ja hahha want jij bent echt het heertje he ja toch stijl klasse en alles. De man, de baas.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom men obsessief met kleding aardappelen om zou moeten gaan.
Keuning ahahh jatoghquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hahha want jij bent echt het heertje he ja toch stijl klasse en alles. De man, de baas.
Hoewel ik altijd o.a. met aardappel gewerkt heb gaat mijn aandacht meer uit naar bodembeheer en geïntegreerde teeltmethodes van diverse cultuurgewassen.quote:
Ik snap niet wat daar zo grappig aan is en waarom je daar zo laagdunkend over moet doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hahha want jij bent echt het heertje he ja toch stijl klasse en alles. De man, de baas.
Over jouw matige toneelstuk of over obsessief met kleding omgaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar zo grappig aan is en waarom je daar zo laagdunkend over moet doen.
Het ware festivalgevoel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Thezappa het volgende:
Ik ga morge na Graspop elke dag 100% kans op regen
Blegjh
Ik wel van jou, moet je niet na bedjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Word jij nou nooit eens moe van jezelf?
Klopt, gelukkig wel hotelquote:
laat me met rustquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ik wel van jou, moet je niet na bedje
wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Over jouw matige toneelstuk of over obsessief met kleding omgaan?
Serieus wat is dit?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Word jij nou nooit eens moe van jezelf?
De zon schijnt wel want jij bent er.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef Chai het volgende:
Zaterdag 90% kans op regen.Dag feestje buiten.
Heet jij keuning van je achternaam?quote:
haters maken je famous a sahbiquote:
jonge op een festival hoor je gewoon op de camping te chillenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig wel hotel
Rustig poepen en douche ff
Ben ik te oud voor..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge op een festival hoor je gewoon op de camping te chillen
heb wel oudere mensen op die campings gezienquote:
Klinkt goed.quote:
Wil je ruilen ik moet werken tot 6 uurquote:
Lekkere sound wel.quote:
post bezorgenquote:
is het jaar al bijna voorbij?quote:
Wat?quote:
kk helemaal vergetenquote:
is goed, dan krijg je gelijk mijn hele kutleven erbijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wil je ruilen ik moet werken tot 6 uur
Ja maandag laatste ttquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
is het jaar al bijna voorbij?
werken tot 6 uur
Dat doe ik al een paar maanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gaat toch een beetje de goede kant op met jou blijkbaar.
oke daarna chillen of werken?quote:
Is ook niet zo moeilijk, moet bezorgen in de wijk waar ik woon en heb van 8 tot 6quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je het tot nu toe wel elke keer op tijd bezorgd?
Hoe weet jij dat nou, misschien gaat het wel hartstikke kut met hem.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gaat toch een beetje de goede kant op met jou blijkbaar.
Dus om half 6 loop je te schelden en te vloeken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk, moet bezorgen in de wijk waar ik woon en heb van 8 tot 6
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus om half 6 loop je te schelden en te vloeken?
gewoon 's ochtends gaan anders zijn al die irritante mensen die voor de deur zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee begin er altijd wel op tijd mee.
Nou ja, kan toch, dat je om 3 uur pas uit je bed komt ofzo, en dan alsnog kk erg moet haasten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk, moet bezorgen in de wijk waar ik woon en heb van 8 tot 6
Ik heb juist altijd wel respect voor van die oudjes die nog naar festivals enzulks gaan. Die oude ekte hippies heb ik liever dan al die hipsters van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb wel oudere mensen op die campings gezien
1 uur meestal en het is hoogstens twee en een half uur werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nou ja, kan toch, dat je om 3 uur pas uit je bed komt ofzo, en dan alsnog kk erg moet haasten.
Naar turkij?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb denk ik besloten om 2 maanden weg te gaan
Eerst naar Portugal of Italie, en de rest daar doorbrengen ja. Jij, ga je nog weg?quote:
mag ik meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerst naar Portugal of Italie, en de rest daar doorbrengen ja. Jij, ga je nog weg?
Oke leuk, in je eentje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerst naar Portugal of Italie, en de rest daar doorbrengen ja. Jij, ga je nog weg?
Wanneer ben jij voor het laatst Nederland uit geweest eigenlijk? En vlak over de grens telt niet mee.quote:
Ga je werken of ga je vakantiën?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja lekker roadtrippen langs de kust toch
3 jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst Nederland uit geweest eigenlijk? En vlak over de grens telt niet mee.
Tsja.quote:
Ik ben geloof ik ook al twee jaar niet meer de landgrens over geweestquote:
leuke verjaardag gehad trouwens?quote:
bietje FOK!ken, bietje pattas kopen.quote:
Eerste deel met een vriendin, laatste doe ik alleen denk ik. Ga ik ook nog langs mijn tantes en mijn opa en oma.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke leuk, in je eentje?
nee misschien last minute ofzo anders volgend jaar weer
bietje BJ krijgen jatog?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
bietje FOK!ken, bietje pattas kopen.
Heb je familie in Italië?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerste deel met een vriendin, laatste doe ik alleen denk ik. Ga ik ook nog langs mijn tantes en mijn opa en oma.![]()
Ga jij werken?
Vakantiën. Ik heb de zee zo gemistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga je werken of ga je vakantiën?
thxquote:
daar hoef ik niet jarig voor te zijnquote:
Cool dat je dat financieel redt dan twee maanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vakantiën. Ik heb de zee zo gemist
Gebeurt sowieso niet of wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar hoef ik niet jarig voor te zijn
neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je die van je vriendin gekregen?
thnx, ja.quote:
sorry bro had het niet gezienquote:
Klinkt wel nice hoor gewoon doen als het kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerste deel met een vriendin, laatste doe ik alleen denk ik. Ga ik ook nog langs mijn tantes en mijn opa en oma.![]()
Ga jij werken?
Gewoon couchsurfen of bij het strand kamperen tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool dat je dat financieel redt dan twee maanden.
kan je de fame niet aan boyquote:
Zie jou dat niet zo snel doen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon couchsurfen of bij het strand kamperen toch
Lijkt mij persoonlijk ook niet fijn nee. Deel liever ervaringen met geliefden danwel dierbaren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Alleen op vakantie gaan lijkt me echt niks trouwens. Maar ieder zijn ding.
Die moeten altijd zoveel van jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk ook niet fijn nee. Deel liever ervaringen met geliefden danwel dierbaren.
Dit ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oh, ik had verwacht dat jij dat juist wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk ook niet fijn nee. Deel liever ervaringen met geliefden danwel dierbaren.
Af en toe gewoon nog even de zon meepikken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Klinkt wel nice hoor gewoon doen als het kan.
Ja beetje werken enzoheb al tijdje niks gedaan dit jaar dus heb al vakantie gehad eigenlijk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie jou dat niet zo snel doen eerlijk gezegd.
Ligt eraan. Voor mij is alleen naar Turkije gaan wel iets heel anders dan een soloticket naar Thailand boeken en daar een lonely vakantie doorbrengen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Geen idee, dat kamperen wel, dat couchsurfen niet. Vergis ik mij?quote:
Ik kan niet zo heel goed tegen alleen zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, ik had verwacht dat jij dat juist wel leuk zou vinden.
Niet gewoon in een ijskoud bergmeertje zwemmenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
sws op vakantie gaan naar plekken waar je geen privézwembad hebt.
Een beetje. Misschien. Weet ik niet. Ik ken mezelf niet zo goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, dat kamperen wel, dat couchsurfen niet. Vergis ik mij?
Ik zou naar Ghana gaan en neger kindjes knuffelen, dat schijnt te helpen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een beetje. Misschien. Weet ik niet. Ik ken mezelf niet zo goed
Kan ik niet een van de negers knuffelen die altijd bij Marconiplein staan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou naar Ghana gaan en neger kindjes knuffelen, dat schijnt te helpen.
Oh, leek me wel wat voor jou, beetje in je eentje Europa door rijden, ondertussen wat countrymuziek op, af en toe een beetje sightseeën.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel goed tegen alleen zijn eigenlijk.
Nee nee, het aller belangrijkste is dat je met enkel de kleding die je in je enorme tas kunt proppen van hotel naar hotel reist in een ver ver land zodat je totaal niks mee krijgt van de cultuur aldaar maar enkel opgescheept wordt met een beeld waarmee ze je willen opschepen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan ik niet een van de negers knuffelen die altijd bij Marconiplein staan?
ewaquote:
coolquote:
Alleen op een ironische manier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit of je nou wel of niet neger mag zeggen. Voor een uiterst politiek correct individu als ik levert dit veel stress op.
Daarom gewoon meedoen met Groeten uit de Rimboe, voor de real experiencequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee nee, het aller belangrijkste is dat je met enkel de kleding die je in je enorme tas kunt proppen van hotel naar hotel reist in een ver ver land zodat je totaal niks mee krijgt van de cultuur aldaar maar enkel opgescheept wordt met een beeld waarmee ze je willen opschepen.
Qua reizen vind ik het prima hoor, in je eentje zijn, maar als ik daar ben en allemaal mooie dingen zie wil ik die wel graag met iemand beleven als het even kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, leek me wel wat voor jou, beetje in je eentje Europa door rijden, ondertussen wat countrymuziek op, af en toe een beetje sightseeën.
Gewoon mobiel gaan FOK!ken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Qua reizen vind ik het prima hoor, in je eentje zijn, maar als ik daar ben en allemaal mooie dingen zien wil ik die wel graag met iemand beleven als het even kan.
Werd er in de avonduren ook een entertainmentprogramma aangeboden door de hotelstaff?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben in het buitenland nog nooit buiten het all inclusive 4 sterren resort geweest, alles om een heerlijke vakantie te hebben was op het terrein beschikbaar.
Ik heb een keer zo'n vakantie gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Werd er in de avonduren ook een entertainmentprogramma aangeboden door de hotelstaff?
Heb je het nu over Medina?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n vakantie gehad. Men, wat een hel was dat. We mochten van de reisleiding ook vooral niet zelfstandig door de Madina lopen want dat was levensgevaarlijk
.
De medina (Arabisch: مدينة) is het oudste gedeelte van Noord-Afrikaanse steden. Het wordt vaak omringd door stadsmuren, het verdedigbare deel wordt dan kasba genoemd. Behalve dicht opeen staande en gestapelde woningen zijn er veel winkels en andere bedrijfjes gevestigd. Medina betekent in het Arabisch stad.quote:
Ja, elke avond een optreden van Gerard Joling of Jeroen van de Boom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Werd er in de avonduren ook een entertainmentprogramma aangeboden door de hotelstaff?
Nee, maar gelukkig was mijn dikke, kalende en bovenal grappige oom van middelbare leeftijd er ook bij om op saaie momenten de boel een beetje op te vrolijken met originele grappen en grollen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eensquote:
Midweekje Moskau misschien.quote:
Als het even mee zit ga ik eind juli of begin augustus een week de hort op.quote:
Zitten we nog over te denken. Haar lijkt het leuk, mij wat minder praktisch.quote:
Is gewoon een prima foutieve fonetische schrijfwijze van de cyrillische naam.quote:
Sjezusquote:
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zitten we nog over te denken. Haar lijkt het leuk, mij wat minder praktisch.
Is het aan te raden dan?
Ik hanteer gewoon de spelling van Dschinghis Khanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is gewoon een prima foutieve fonetische schrijfwijze van de cyrillische naam.
Dan moet er zeker wel goed gezelschap meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.
En dan stoppen in Moskou of helemaal door naar Vladivostok (net boven China en de twee Korea's)?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.
Een sextet denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef BozeHaas het volgende:
Misschien dat je weer een triootje meemaakt
Is "maar" 7 dagen hoor, Moskou Vladivostok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan moet er zeker wel goed gezelschap mee
En een paar goede boeken...
En onderweg flink vodka inslaan.
Jammer alleen dat ze geen penvriendin heeft in Rusland. Die Franse was niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef BozeHaas het volgende:
Misschien dat je weer een triootje meemaakt
Dan zit je toch zeven dagen in zo'n wagonnetje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is "maar" 7 dagen hoor, Moskou Vladivostok.
Misschien moet je roadtrip om wat tips vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze geen penvriendin heeft in Rusland. Die Franse was niks.
In mijn dromen zou ik graag in St Petersburg beginnen, Moskou aandoen naar Vladivostok, afzakken naar Peking, terug naar Vladivostok, vliegtuig naar centraal Canada, daar werken en dan roadtrip naar het oosten en dan naar huis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dan stoppen in Moskou of helemaal door naar Vladivostok (net boven China en de twee Korea's)?
Heb trouwens nog een serie tip: Fargo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als hij maar niet de hele boel oprekt dan, het moet niet zo zijn dat ik straks de kantjes niet eens raakquote:
Een goed gesprek kan wel zeven dagen duren toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan zit je toch zeven dagen in zo'n wagonnetje?
Da's nog steeds wel lang.
Ik heb nou eenmaal een laag IQ, kan ik toch ook niks aan doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is mijn reactie op jouw domheid.
Jawel, daarom zeg ik ook dat goed gezelschap belangrijk isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een goed gesprek kan wel zeven dagen duren toch?
Joequote:
Weer die vieze zemmel praatjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als hij maar niet de hele boel oprekt dan, het moet niet zo zijn dat ik straks de kantjes niet eens raak
Jawel, gwn IQ bijkopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een laag IQ, kan ik toch ook niks aan doen?
Hoef geen tips van die dikke.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien moet je roadtrip om wat tips vragen
Sowieso tips aannemen van een dikzakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoef geen tips van die dikke.
Een ervaring van zo'n vette endomorph gaat niet op voor mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.![]()
Anti-Turkije
Wat ben jij toch een ongelofelijke kneus hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
Op je muil gauw mortsex ouwe kankahboef
Gewoon kijke hoe de baas het doet heequote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
Op je muil gauw mortsex ouwe kankahboef
Ja ik had inderdaad ook op reddit (quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb trouwens nog een serie tip: Fargo.
De finale is vorige week uitgezonden dus geen gewacht meer op nieuwe episodes.
Suits.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik had inderdaad ook op reddit () gelezen dat dit een goede serie is. Het origineel is volgens mij een film? Maar goed, volgens mij staat 'ie op Netflix dus ga er na mijn laatste tt aan beginnen. Iedereen zegt trouwens ook dat True Detective een geweldige serie is True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
quote:
hihi ;@ alles goed chai?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
ja met jou? ga je nog wat doen dit weekend? ok ok
Waarom boos?quote:
quote:
Dat is nog triester eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Bapple het volgende:
[..]ik ben geen fries. ik kan alleen fries
Waarum. Je kunt hier een riant huis kopen voor een paar ton, waar je in Noord-Holland een klein kanker appartementje koopt. voorbeeld:quote:
Zoveel betere alternatieven dan friesland. Geen lelijke provincie maar kutmensenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarum. Je kunt hier een riant huis kopen voor een paar ton, waar je in Noord-Holland een klein kanker appartementje koopt. voorbeeld:
Amsterdam:
http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-48932297-valeriusstraat-256-iii-iv/fotos/#foto-16
Friesland:
http://www.funda.nl/koop/de-wilgen/huis-48036288-broekfinne-6/fotos/#foto-11
beslis jij maar.
Wel doutzequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoveel betere alternatieven dan friesland. Geen lelijke provincie maar kutmensen
mehquote:
Het is niet eens veel goedkoper dan op wat centraler gelegen mooie plekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarum. Je kunt hier een riant huis kopen voor een paar ton, waar je in Noord-Holland een klein kanker appartementje koopt. voorbeeld:
Amsterdam:
http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-48932297-valeriusstraat-256-iii-iv/fotos/#foto-16
Friesland:
http://www.funda.nl/koop/de-wilgen/huis-48036288-broekfinne-6/fotos/#foto-11
beslis jij maar.
ssssssssstquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is niet eens veel goedkoper dan op wat centraler gelegen mooie plekken.
jij verpest het ik had hem bijna overgehaald.quote:
Oja dat kan alleen in friesland.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:06 schreef Bapple het volgende:
[..]
en lekker touren in je auto
[ afbeelding ]
waar woon jij danquote:
Grunnacityquote:
Jazeker. Wanneer kom je op bezoek?quote:
Hoe moet ik dat wetenquote:
nog tot langquote:
Beste vriend,quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Chai het volgende:
Ik ben nu al een hele tijd gelukkig met mijn vriend.
Het gaat goed en we zijn blij met elkaar.
Maar soms, als we bijvoorbeeld uit eten of wandelen, hebben we stiltes.
Deze duren soms 5 tot 10 minuten of soms 3.
Ik voel mij dan wel op mijn gemak maar soms zitten we dus zo in een restaurant en dan voel ik mij wel opgelaten als ik andere stelletjes wel zie praten haha..
hebben jullie ook soms stiltes en dat er dagen zijn dat je elkaar minder te vertellen hebt?
Wij hebben soms ook een lange tijd stilte op de app, hoe zit dat bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |