Ik raak altijd zelf echt ongemakkelijk van de houding van die attaboy.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
holy shit ik kijk ff in LIF krijg dikke hartverzakking hier
Ik heb het idee dat die jongen echt stijf staat van de stress. Zo ongemakkelijk.quote:
Ik door de kleding van die ecto;s altijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik raak altijd zelf echt ongemakkelijk van de houding van die attaboy.
Hakuna niet hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die jongen echt stijf staat van de stress. Zo ongemakkelijk.
Dacht dat het een vrouw wasquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die jongen echt stijf staat van de stress. Zo ongemakkelijk.
Is dit een diss naar BT?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik door de kleding van die ecto;s altijd
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Misschien kan deadprez ook nog z'n nieuwe schoenen showen.
Nee dat is wel iets wat ik zelf zou kunnen dragen. Alleen de kleur van de schoenen is wat te opvallendquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft me nooit antwoord gegeven waar je zo'n hemd koopt trouwensquote:
Volgens mij is het een kerel die vrouw is. Anorexia is denk ik te mild.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar heeft zij/hij nou gender-issues ofzo? Of anorexia? Ik raak altijd best in de war van die foto's maar ik wil het niet openlijk vragen omdat ik dat ook weer zo lullig vind.
Ik vind dat hemd wat NL elftal spelers hebben echt tof. De zwarte versie. Lijkt me echt cool voor in gymquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft me nooit antwoord gegeven waar je zo'n hemd koopt trouwens.
Dat is niet attaboy.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Die '' was niet voor zijn kleding trouwens, maar voor het feit dat ik niet snap wat voederbietel bedoelt.
Ze/hij lijkt best tevreden met zichzelf. Ik vind dat wel leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kerel die vrouw is. Anorexia is denk ik te mild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het nog steeds niet hoor
Jij kan hieraan zien dat hij veel stress in zijn lijf heeft?
Dat idee heb ik ook altijd. Iedereen valt er altijd onwijs overheen maar ze is in dat topic wat mij betreft de enige die een relaxte blik in de ogen heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ze/hij lijkt best tevreden met zichzelf. Ik vind dat wel leuk.
Jammer dat hij niet tevreden kan zijn met een iets gezondere versie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Dat idee heb ik, zeg niet dat het zo is. Maar hij staat verstijfd en verkrampt vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het nog steeds niet hoor
Jij kan hieraan zien dat hij veel stress in zijn lijf heeft?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Is een raar figuur maar wel mooi dat het nu zo met haar gaat. Hoewel ik haargroeimiddeltjes op kosten van de belastingbetaler nog steeds niet vind kunnenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dat een dood hert op de vloer?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik, zeg niet dat het zo is. Maar hij staat verstijfd en verkrampt vind ik.
Hij heeft ook enorme schulden bij de H&M en Neckermann.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een raar figuur maar wel mooi dat het nu zo met haar gaat. Hoewel ik haargroeimiddeltjes op kosten van de belastingbetaler nog steeds niet vind kunnen
Ze is sowieso al heel erg tenger. Ik ben ook een tijdje in de klasse ondergewicht geweest, was in mijn geval niks ongezonds aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet tevreden kan zijn met een iets gezondere versie.
Nog steeds toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze is sowieso al heel erg tenger. Ik ben ook een tijdje in de klasse ondergewicht geweest, was in mijn geval niks ongezonds aan.
Deze grap is zo matig dat ik eerst niet doorhad dat het een grap was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft ook enorme schulden bij de H&M en Neckermann.
Geen idee wat het gewicht is, maar dit ziet er gewoon niet gezond uit. Op oudere foto's zat er meer spier aan haar been en arm en was er meer spier dan bot.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze is sowieso al heel erg tenger. Ik ben ook een tijdje in de klasse ondergewicht geweest, was in mijn geval niks ongezonds aan.
Die middeltjes werken toch nooitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een raar figuur maar wel mooi dat het nu zo met haar gaat. Hoewel ik haargroeimiddeltjes op kosten van de belastingbetaler nog steeds niet vind kunnen
Als je het maar veilig doet jongeman.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ga ook clubben boys n ChaiMisschien nog even BT opzoeken vannacht
Het is serieus? Daar zijn met dat oude account iig nog wel topics over.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Deze grap is zo matig dat ik eerst niet doorhad dat het een grap was.
ik ben ook geen boiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Laterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |