Ik ben geloof ik ook al twee jaar niet meer de landgrens over geweestquote:
leuke verjaardag gehad trouwens?quote:
bietje FOK!ken, bietje pattas kopen.quote:
Eerste deel met een vriendin, laatste doe ik alleen denk ik. Ga ik ook nog langs mijn tantes en mijn opa en oma.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke leuk, in je eentje?
nee misschien last minute ofzo anders volgend jaar weer
bietje BJ krijgen jatog?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
bietje FOK!ken, bietje pattas kopen.
Heb je familie in Italië?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerste deel met een vriendin, laatste doe ik alleen denk ik. Ga ik ook nog langs mijn tantes en mijn opa en oma.![]()
Ga jij werken?
Vakantiën. Ik heb de zee zo gemistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga je werken of ga je vakantiën?
thxquote:
daar hoef ik niet jarig voor te zijnquote:
Cool dat je dat financieel redt dan twee maanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vakantiën. Ik heb de zee zo gemist
Gebeurt sowieso niet of wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar hoef ik niet jarig voor te zijn
neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je die van je vriendin gekregen?
thnx, ja.quote:
sorry bro had het niet gezienquote:
Klinkt wel nice hoor gewoon doen als het kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerste deel met een vriendin, laatste doe ik alleen denk ik. Ga ik ook nog langs mijn tantes en mijn opa en oma.![]()
Ga jij werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |