Dat doe ik al een paar maanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gaat toch een beetje de goede kant op met jou blijkbaar.
oke daarna chillen of werken?quote:
Is ook niet zo moeilijk, moet bezorgen in de wijk waar ik woon en heb van 8 tot 6quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je het tot nu toe wel elke keer op tijd bezorgd?
Hoe weet jij dat nou, misschien gaat het wel hartstikke kut met hem.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gaat toch een beetje de goede kant op met jou blijkbaar.
Dus om half 6 loop je te schelden en te vloeken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk, moet bezorgen in de wijk waar ik woon en heb van 8 tot 6
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus om half 6 loop je te schelden en te vloeken?
gewoon 's ochtends gaan anders zijn al die irritante mensen die voor de deur zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee begin er altijd wel op tijd mee.
Nou ja, kan toch, dat je om 3 uur pas uit je bed komt ofzo, en dan alsnog kk erg moet haasten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk, moet bezorgen in de wijk waar ik woon en heb van 8 tot 6
Ik heb juist altijd wel respect voor van die oudjes die nog naar festivals enzulks gaan. Die oude ekte hippies heb ik liever dan al die hipsters van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb wel oudere mensen op die campings gezien
1 uur meestal en het is hoogstens twee en een half uur werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nou ja, kan toch, dat je om 3 uur pas uit je bed komt ofzo, en dan alsnog kk erg moet haasten.
Naar turkij?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb denk ik besloten om 2 maanden weg te gaan
Eerst naar Portugal of Italie, en de rest daar doorbrengen ja. Jij, ga je nog weg?quote:
mag ik meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerst naar Portugal of Italie, en de rest daar doorbrengen ja. Jij, ga je nog weg?
Oke leuk, in je eentje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerst naar Portugal of Italie, en de rest daar doorbrengen ja. Jij, ga je nog weg?
Wanneer ben jij voor het laatst Nederland uit geweest eigenlijk? En vlak over de grens telt niet mee.quote:
Ga je werken of ga je vakantiën?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja lekker roadtrippen langs de kust toch
3 jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst Nederland uit geweest eigenlijk? En vlak over de grens telt niet mee.
Tsja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |