Alleen op een ironische manier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit of je nou wel of niet neger mag zeggen. Voor een uiterst politiek correct individu als ik levert dit veel stress op.
Daarom gewoon meedoen met Groeten uit de Rimboe, voor de real experiencequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee nee, het aller belangrijkste is dat je met enkel de kleding die je in je enorme tas kunt proppen van hotel naar hotel reist in een ver ver land zodat je totaal niks mee krijgt van de cultuur aldaar maar enkel opgescheept wordt met een beeld waarmee ze je willen opschepen.
Qua reizen vind ik het prima hoor, in je eentje zijn, maar als ik daar ben en allemaal mooie dingen zie wil ik die wel graag met iemand beleven als het even kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, leek me wel wat voor jou, beetje in je eentje Europa door rijden, ondertussen wat countrymuziek op, af en toe een beetje sightseeėn.
Gewoon mobiel gaan FOK!ken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Qua reizen vind ik het prima hoor, in je eentje zijn, maar als ik daar ben en allemaal mooie dingen zien wil ik die wel graag met iemand beleven als het even kan.
Werd er in de avonduren ook een entertainmentprogramma aangeboden door de hotelstaff?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben in het buitenland nog nooit buiten het all inclusive 4 sterren resort geweest, alles om een heerlijke vakantie te hebben was op het terrein beschikbaar.
Ik heb een keer zo'n vakantie gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Werd er in de avonduren ook een entertainmentprogramma aangeboden door de hotelstaff?
Heb je het nu over Medina?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n vakantie gehad. Men, wat een hel was dat. We mochten van de reisleiding ook vooral niet zelfstandig door de Madina lopen want dat was levensgevaarlijk
.
De medina (Arabisch: مدينة) is het oudste gedeelte van Noord-Afrikaanse steden. Het wordt vaak omringd door stadsmuren, het verdedigbare deel wordt dan kasba genoemd. Behalve dicht opeen staande en gestapelde woningen zijn er veel winkels en andere bedrijfjes gevestigd. Medina betekent in het Arabisch stad.quote:
Ja, elke avond een optreden van Gerard Joling of Jeroen van de Boom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Werd er in de avonduren ook een entertainmentprogramma aangeboden door de hotelstaff?
Nee, maar gelukkig was mijn dikke, kalende en bovenal grappige oom van middelbare leeftijd er ook bij om op saaie momenten de boel een beetje op te vrolijken met originele grappen en grollen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eensquote:
Midweekje Moskau misschien.quote:
Als het even mee zit ga ik eind juli of begin augustus een week de hort op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |