Gewoon couchsurfen of bij het strand kamperen tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool dat je dat financieel redt dan twee maanden.
kan je de fame niet aan boyquote:
Zie jou dat niet zo snel doen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon couchsurfen of bij het strand kamperen toch
Lijkt mij persoonlijk ook niet fijn nee. Deel liever ervaringen met geliefden danwel dierbaren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Alleen op vakantie gaan lijkt me echt niks trouwens. Maar ieder zijn ding.
Die moeten altijd zoveel van jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk ook niet fijn nee. Deel liever ervaringen met geliefden danwel dierbaren.
Dit ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oh, ik had verwacht dat jij dat juist wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk ook niet fijn nee. Deel liever ervaringen met geliefden danwel dierbaren.
Af en toe gewoon nog even de zon meepikken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Klinkt wel nice hoor gewoon doen als het kan.
Ja beetje werken enzoheb al tijdje niks gedaan dit jaar dus heb al vakantie gehad eigenlijk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie jou dat niet zo snel doen eerlijk gezegd.
Ligt eraan. Voor mij is alleen naar Turkije gaan wel iets heel anders dan een soloticket naar Thailand boeken en daar een lonely vakantie doorbrengen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Geen idee, dat kamperen wel, dat couchsurfen niet. Vergis ik mij?quote:
Ik kan niet zo heel goed tegen alleen zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, ik had verwacht dat jij dat juist wel leuk zou vinden.
Niet gewoon in een ijskoud bergmeertje zwemmenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
sws op vakantie gaan naar plekken waar je geen privézwembad hebt.
Een beetje. Misschien. Weet ik niet. Ik ken mezelf niet zo goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, dat kamperen wel, dat couchsurfen niet. Vergis ik mij?
Ik zou naar Ghana gaan en neger kindjes knuffelen, dat schijnt te helpen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een beetje. Misschien. Weet ik niet. Ik ken mezelf niet zo goed
Kan ik niet een van de negers knuffelen die altijd bij Marconiplein staan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou naar Ghana gaan en neger kindjes knuffelen, dat schijnt te helpen.
Oh, leek me wel wat voor jou, beetje in je eentje Europa door rijden, ondertussen wat countrymuziek op, af en toe een beetje sightseeën.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel goed tegen alleen zijn eigenlijk.
Nee nee, het aller belangrijkste is dat je met enkel de kleding die je in je enorme tas kunt proppen van hotel naar hotel reist in een ver ver land zodat je totaal niks mee krijgt van de cultuur aldaar maar enkel opgescheept wordt met een beeld waarmee ze je willen opschepen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan ik niet een van de negers knuffelen die altijd bij Marconiplein staan?
ewaquote:
coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |