Als hij maar niet de hele boel oprekt dan, het moet niet zo zijn dat ik straks de kantjes niet eens raakquote:
Een goed gesprek kan wel zeven dagen duren toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan zit je toch zeven dagen in zo'n wagonnetje?
Da's nog steeds wel lang.
Ik heb nou eenmaal een laag IQ, kan ik toch ook niks aan doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is mijn reactie op jouw domheid.
Jawel, daarom zeg ik ook dat goed gezelschap belangrijk isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een goed gesprek kan wel zeven dagen duren toch?
Joequote:
Weer die vieze zemmel praatjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als hij maar niet de hele boel oprekt dan, het moet niet zo zijn dat ik straks de kantjes niet eens raak
Jawel, gwn IQ bijkopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een laag IQ, kan ik toch ook niks aan doen?
Hoef geen tips van die dikke.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien moet je roadtrip om wat tips vragen
Sowieso tips aannemen van een dikzakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoef geen tips van die dikke.
Een ervaring van zo'n vette endomorph gaat niet op voor mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |