Zitten we nog over te denken. Haar lijkt het leuk, mij wat minder praktisch.quote:
Is gewoon een prima foutieve fonetische schrijfwijze van de cyrillische naam.quote:
Sjezusquote:
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zitten we nog over te denken. Haar lijkt het leuk, mij wat minder praktisch.
Is het aan te raden dan?
Ik hanteer gewoon de spelling van Dschinghis Khanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is gewoon een prima foutieve fonetische schrijfwijze van de cyrillische naam.
Dan moet er zeker wel goed gezelschap meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.
En dan stoppen in Moskou of helemaal door naar Vladivostok (net boven China en de twee Korea's)?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.
Een sextet denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef BozeHaas het volgende:
Misschien dat je weer een triootje meemaakt
Is "maar" 7 dagen hoor, Moskou Vladivostok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan moet er zeker wel goed gezelschap mee
En een paar goede boeken...
En onderweg flink vodka inslaan.
Jammer alleen dat ze geen penvriendin heeft in Rusland. Die Franse was niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef BozeHaas het volgende:
Misschien dat je weer een triootje meemaakt
Dan zit je toch zeven dagen in zo'n wagonnetje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is "maar" 7 dagen hoor, Moskou Vladivostok.
Misschien moet je roadtrip om wat tips vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze geen penvriendin heeft in Rusland. Die Franse was niks.
In mijn dromen zou ik graag in St Petersburg beginnen, Moskou aandoen naar Vladivostok, afzakken naar Peking, terug naar Vladivostok, vliegtuig naar centraal Canada, daar werken en dan roadtrip naar het oosten en dan naar huis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dan stoppen in Moskou of helemaal door naar Vladivostok (net boven China en de twee Korea's)?
Heb trouwens nog een serie tip: Fargo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Werd er in de avonduren ook een entertainmentprogramma aangeboden door de hotelstaff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |