Zitten we nog over te denken. Haar lijkt het leuk, mij wat minder praktisch.quote:
Is gewoon een prima foutieve fonetische schrijfwijze van de cyrillische naam.quote:
Sjezusquote:
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zitten we nog over te denken. Haar lijkt het leuk, mij wat minder praktisch.
Is het aan te raden dan?
Ik hanteer gewoon de spelling van Dschinghis Khanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is gewoon een prima foutieve fonetische schrijfwijze van de cyrillische naam.
Dan moet er zeker wel goed gezelschap meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.
En dan stoppen in Moskou of helemaal door naar Vladivostok (net boven China en de twee Korea's)?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat lijkt me wel tof. Wil sowieso de transsiberië expres een keer doen.
Een sextet denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef BozeHaas het volgende:
Misschien dat je weer een triootje meemaakt
Is "maar" 7 dagen hoor, Moskou Vladivostok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan moet er zeker wel goed gezelschap mee
En een paar goede boeken...
En onderweg flink vodka inslaan.
Jammer alleen dat ze geen penvriendin heeft in Rusland. Die Franse was niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef BozeHaas het volgende:
Misschien dat je weer een triootje meemaakt
Dan zit je toch zeven dagen in zo'n wagonnetje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is "maar" 7 dagen hoor, Moskou Vladivostok.
Misschien moet je roadtrip om wat tips vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze geen penvriendin heeft in Rusland. Die Franse was niks.
In mijn dromen zou ik graag in St Petersburg beginnen, Moskou aandoen naar Vladivostok, afzakken naar Peking, terug naar Vladivostok, vliegtuig naar centraal Canada, daar werken en dan roadtrip naar het oosten en dan naar huis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dan stoppen in Moskou of helemaal door naar Vladivostok (net boven China en de twee Korea's)?
Heb trouwens nog een serie tip: Fargo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Werd er in de avonduren ook een entertainmentprogramma aangeboden door de hotelstaff?
Als hij maar niet de hele boel oprekt dan, het moet niet zo zijn dat ik straks de kantjes niet eens raakquote:
Een goed gesprek kan wel zeven dagen duren toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dan zit je toch zeven dagen in zo'n wagonnetje?
Da's nog steeds wel lang.
Ik heb nou eenmaal een laag IQ, kan ik toch ook niks aan doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is mijn reactie op jouw domheid.
Jawel, daarom zeg ik ook dat goed gezelschap belangrijk isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een goed gesprek kan wel zeven dagen duren toch?
Joequote:
Weer die vieze zemmel praatjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als hij maar niet de hele boel oprekt dan, het moet niet zo zijn dat ik straks de kantjes niet eens raak
Jawel, gwn IQ bijkopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een laag IQ, kan ik toch ook niks aan doen?
Hoef geen tips van die dikke.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien moet je roadtrip om wat tips vragen
Sowieso tips aannemen van een dikzakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoef geen tips van die dikke.
Een ervaring van zo'n vette endomorph gaat niet op voor mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.![]()
Anti-Turkije
Wat ben jij toch een ongelofelijke kneus hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
Op je muil gauw mortsex ouwe kankahboef
Gewoon kijke hoe de baas het doet heequote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
Op je muil gauw mortsex ouwe kankahboef
Ja ik had inderdaad ook op reddit (quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb trouwens nog een serie tip: Fargo.
De finale is vorige week uitgezonden dus geen gewacht meer op nieuwe episodes.
Suits.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik had inderdaad ook op reddit () gelezen dat dit een goede serie is. Het origineel is volgens mij een film? Maar goed, volgens mij staat 'ie op Netflix dus ga er na mijn laatste tt aan beginnen. Iedereen zegt trouwens ook dat True Detective een geweldige serie is True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
quote:
hihi ;@ alles goed chai?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
ja met jou? ga je nog wat doen dit weekend? ok ok
Waarom boos?quote:
quote:
Dat is nog triester eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Bapple het volgende:
[..]ik ben geen fries. ik kan alleen fries
Waarum. Je kunt hier een riant huis kopen voor een paar ton, waar je in Noord-Holland een klein kanker appartementje koopt. voorbeeld:quote:
Zoveel betere alternatieven dan friesland. Geen lelijke provincie maar kutmensenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarum. Je kunt hier een riant huis kopen voor een paar ton, waar je in Noord-Holland een klein kanker appartementje koopt. voorbeeld:
Amsterdam:
http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-48932297-valeriusstraat-256-iii-iv/fotos/#foto-16
Friesland:
http://www.funda.nl/koop/de-wilgen/huis-48036288-broekfinne-6/fotos/#foto-11
beslis jij maar.
Wel doutzequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoveel betere alternatieven dan friesland. Geen lelijke provincie maar kutmensen
mehquote:
Het is niet eens veel goedkoper dan op wat centraler gelegen mooie plekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarum. Je kunt hier een riant huis kopen voor een paar ton, waar je in Noord-Holland een klein kanker appartementje koopt. voorbeeld:
Amsterdam:
http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-48932297-valeriusstraat-256-iii-iv/fotos/#foto-16
Friesland:
http://www.funda.nl/koop/de-wilgen/huis-48036288-broekfinne-6/fotos/#foto-11
beslis jij maar.
ssssssssstquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is niet eens veel goedkoper dan op wat centraler gelegen mooie plekken.
jij verpest het ik had hem bijna overgehaald.quote:
Oja dat kan alleen in friesland.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:06 schreef Bapple het volgende:
[..]
en lekker touren in je auto
[ afbeelding ]
waar woon jij danquote:
Grunnacityquote:
Jazeker. Wanneer kom je op bezoek?quote:
Hoe moet ik dat wetenquote:
nog tot langquote:
Beste vriend,quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Chai het volgende:
Ik ben nu al een hele tijd gelukkig met mijn vriend.
Het gaat goed en we zijn blij met elkaar.
Maar soms, als we bijvoorbeeld uit eten of wandelen, hebben we stiltes.
Deze duren soms 5 tot 10 minuten of soms 3.
Ik voel mij dan wel op mijn gemak maar soms zitten we dus zo in een restaurant en dan voel ik mij wel opgelaten als ik andere stelletjes wel zie praten haha..
hebben jullie ook soms stiltes en dat er dagen zijn dat je elkaar minder te vertellen hebt?
Wij hebben soms ook een lange tijd stilte op de app, hoe zit dat bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |