Kan je daar schulden hebben dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is serieus? Daar zijn met dat oude account iig nog wel topics over.
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom men obsessief met kleding om zou moeten gaan.
Ja hahha want jij bent echt het heertje he ja toch stijl klasse en alles. De man, de baas.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom men obsessief met kleding aardappelen om zou moeten gaan.
Keuning ahahh jatoghquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hahha want jij bent echt het heertje he ja toch stijl klasse en alles. De man, de baas.
Hoewel ik altijd o.a. met aardappel gewerkt heb gaat mijn aandacht meer uit naar bodembeheer en geïntegreerde teeltmethodes van diverse cultuurgewassen.quote:
Ik snap niet wat daar zo grappig aan is en waarom je daar zo laagdunkend over moet doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hahha want jij bent echt het heertje he ja toch stijl klasse en alles. De man, de baas.
Over jouw matige toneelstuk of over obsessief met kleding omgaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar zo grappig aan is en waarom je daar zo laagdunkend over moet doen.
Het ware festivalgevoel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Thezappa het volgende:
Ik ga morge na Graspop elke dag 100% kans op regen
Blegjh
Ik wel van jou, moet je niet na bedjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Word jij nou nooit eens moe van jezelf?
Klopt, gelukkig wel hotelquote:
laat me met rustquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ik wel van jou, moet je niet na bedje
wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Over jouw matige toneelstuk of over obsessief met kleding omgaan?
Serieus wat is dit?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Word jij nou nooit eens moe van jezelf?
De zon schijnt wel want jij bent er.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef Chai het volgende:
Zaterdag 90% kans op regen.Dag feestje buiten.
Heet jij keuning van je achternaam?quote:
haters maken je famous a sahbiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |