SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Niemand hier past in dat profiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog steeds op zoek naar een Thatcher en een Stalin
Nog altijd niet in het commiblock helaasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog steeds op zoek naar een Thatcher en een Stalin
Okquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb per ongeluk geen normale shoarma maar extra pittige shoarma gekocht.
Lekker.
Hallo Doublepain.quote:
http://politicalcompass.org/testquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:19 schreef Typisch het volgende:
wat is die link voor die test
eventjes maken
Mijnes. Dven en knuts in opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:40 schreef Typisch het volgende:
waar staan de uitslagen van de rest van jullie
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel. iets naar rechts en beneden was het
Tsjquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef martin-ssempa2 het volgende:
Spreek je Chiellini met een K of een Tsj uit?
had die test nog in een best redelijk moment gemaaktquote:
En terecht. Voetballend winnen ze dit niet en een punt is afdoende. Desalniettemin hoop ik toch wel op paar momenten van Suarez.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
Kutitalianen verneuken heel de wedstrijd met hun antivoetbal
Nee, dat is Adolf Hitler, met mijn naam er onder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had die test toch al gemaakt? Zie OP.
Hilarisch zeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is Adolf Hitler, met mijn naam er onder.
Beetje sneu idd, maar ach, als de kinderen er lol om hebben wie ben ik dan.quote:
Alleen verlichte goden zitten in Paars.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje sneu idd, maar ach, als de kinderen er lol om hebben wie ben ik dan.
[ afbeelding ]
Waarom is niemand paars?Wat is er mis met mij?
er bovenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is Adolf Hitler, met mijn naam er onder.
voor nederlandse standaarden denk ik welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ik dacht dat jij rechts was trouwens typ
ik respecteer je verder wel hoor insoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd dezelfde feel kennen door familie uitgelachen worden om politieke voorkeur nu dit
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd dezelfde feel kennen door familie uitgelachen worden om politieke voorkeur nu dit
Ooit zal de vrijemarkt anarachie zegenvierenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik respecteer je verder wel hoor inso
nahquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ooit zal de vrijemarkt anarachie zegenvieren
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik haat Blizzard, mij zomaar 7 gratis dagen gametime geven, ze weten dat ik dat niet kan weerstaan
Typhone.nlquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Op welke site kan ik het makkelijkste Sim-Only abonnementen vergelijken?
Die site van Ben nog wat, bellen.com.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Op welke site kan ik het makkelijkste Sim-Only abonnementen vergelijken?
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing hij deze keer krijgt. Echt zonde van zo'n prachtspelerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft echt een steekje los. Wat een gek.
Ik snap die rare akties van hem ook niet. Iemand bijten, hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing hij deze keer krijgt. Echt zonde van zo'n prachtspeler
Dus je komt morgen niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik haat Blizzard, mij zomaar 7 gratis dagen gametime geven, ze weten dat ik dat niet kan weerstaan
Dat de scheidsrechter het bijten mist begrijp ik de daarop volgende elleboog stoot daarentegenquote:
Only a mad man would.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap die rare akties van hem ook niet. Iemand bijten, hoe verzin je het
quote:
Fuck. Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gezegd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]Jawel hoor. Ik heb nog steeds wat last van RSI dus ik wil sowieso niet teveel spelen
Plus ik heb al een lvl 90, erg veel kan ik niet doen, ja rep verzamelen voor Black Prince.
Iemand een trap geven, hoe laakbaar ook, dat snap ik dan op een of andere manier wel, maar iemand bijten dat is gewoon raar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Only a mad man would.
Kerel spoort niet helemaal.. en dat bedoel ik dan niet als haha hij spoort niet, maar als in.. iets in zijn kop zit niet goed en hij doet rare dingen als hij in een bepaalde (rare) situatie komt
Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck. Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gezegd.
Haha madquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Wat een schande die kanker Fifa heeft ons ook genaaid![]()
![]()
Echt tyfe toch op man. Suarez
![]()
![]()
![]()
Nou dit dusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck. Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gezegd.
quote:Karin
To become a legendary hero, one must first obtain a truly legendary cloak. Return free today with 7 days of game time, and the Black Prince will help you on your quest to earn yours. For a limited time, the Gaze of the Black Prince buff will give you a 100% increase to Black Prince reputation and increase the legendary quest item drop rate. Click here to learn more.
Ja maar heb alt teveel verloren dit WK is verpest.quote:
had combotje uruguay costa ricaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar heb alt teveel verloren dit WK is verpest.
Engeland toch een puntje gepakt
Genaaid in welk opzicht eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja logische toch man. Dit is nu al de 2e keer. 2002 ook al.
Nee die van Suarez en met 10-10 zijn wij gewoon in het voordeel. Het is gewoon erg triest dat de FIFA dit weer niet zag. Ben er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Genaaid in welk opzicht eigenlijk?
Suarez had rood moeten hebben of doel je op die rode kaart van Marchisio?
welke odds danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks gewoon op Columbia toch Japan kan er niks van ( Sorry Knut)
Speelde wereldwedstrijd jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Suarez is een volslagen idioot maar oh oh wat kan die man lekker ballen.
1,92 voor Colombia.quote:
Enigste goede wedstrijd dit WK ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar die twee goals tegen Engeland waren weer heerlijk.
Vond die kans ook wel aardig jammer dat Buffon een wereldredding maakte.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar die twee goals tegen Engeland waren weer heerlijk.
Rot toch op man. Zat in de broekzak van ons.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Allebei er uit door de FIFA.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enigste goede wedstrijd dit WK ook.
Italia zette ook wel alles in extremis om 0-0 te spelen dan weet je dat je dit soort risico loopt.quote:
Ja natuurlijk. Dit is interlandvoetbal en geen clubvoetbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
Misschien schorsen ze Suarez wel een jaar nu of staan die incidenten in Engeland en Nederland compleet los van WK-acties?
Dat wel, maar geef toe ze deden het wel goed al had ik ze ook liever aanvallender gezien, maar dit is erg erg triest. Met camerabeelden had hij nu rood gehad. Lang leve de moderne tijd...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Italia zette ook wel alles in extremis om 0-0 te spelen dan weet je dat je dit soort risico loopt.
Zouden ze mee moeten nemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dit is interlandvoetbal en geen clubvoetbal.
Dat heeft hij vandaag anders niet laten zien. Supermongool dat ie loopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Vond het echt matig laatste kwartier was leuker dan de hele wedstrijd en dat was de schuld van Italië.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wel, maar geef toe ze deden het wel goed al had ik ze ook liever aanvallender gezien, maar dit is erg erg triest. Met camerabeelden had hij nu rood gehad. Lang leve de moderne tijd...
Dus? Hij heeft er in Engeland dit jaar 31 goals gemaakt hahahaa.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heeft hij vandaag anders niet laten zien. Supermongool dat ie loopt.
Dus? Dat hij vandaag niets heeft laten zien en dat het een supermongool is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Hij heeft er in Engeland dit jaar 31 goals gemaakt hahahaa.
Het sleutelwoord is "vandaag"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Hij heeft er in Engeland dit jaar 31 goals gemaakt hahahaa.
Eindbaas ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie ook zoveel sympathie voor Balotelli?
Dus? Jij reageert op mijn reactie dat hij lekker kan ballen, jij zegt dat hij vandaag niks heeft laten zien. Maakt hem dat geen geweldige voetballer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus? Dat hij vandaag niets heeft laten zien en dat het een supermongool is.
Hopelijk breekt ie al z'n botten snel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Jij reageert op mijn reactie dat hij lekker kan ballen, jij zegt dat hij vandaag niks heeft laten zien. Maakt hem dat geen geweldige voetballer?
Snap echt die haters niet.quote:
Gelukkig is Balotelli wel lekker in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap echt die haters niet.
Vandaag ook weer constant uitgefloten, elke wedstrijd eigenlijk wel.
Je draaft weer door Rens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig is Balotelli wel lekker in zijn hoofd.
Klopt. Het is een volslagen idiote actie. Suarez is op het veld dan ook vaak een fucking debiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, Rens gaat weer feiten goedpraten waar als je het op straat doet (3 keer) gewoon een celstraf voor krijgt
Op zich is geen enkele serie moordenaar echt kwaadaardig. Hitler heeft immers veel meer doden op zijn geweten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig is Balotelli wel lekker in zijn hoofd.
Mmmm in zekere zin ben ik het zelfs wel met Rens eens (in het algemeen dan) iemand kan een ontzettende klootzak zijn en in dit geval bijten maar TOCH een goede voetballer zijn verder. Al klinkt dat misschien een beetje krom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, Rens gaat weer feiten goedpraten waar als je het op straat doet (3 keer) gewoon een celstraf voor krijgt
Suarez is a sensative man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich is geen enkele serie moordenaar echt kwaadaardig. Hitler heeft immers nog veel doden op zijn geweten.
Nee? Jij bent een kenker hypocriet of ben je vergeten dat Balotelli dartpijlen gooit naar kinderen?quote:
Eigenlijk is het niet eens leuk om over te trollen, zo erg vind ik hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Saind het volgende:
Misschien dat Suarez wel gewoon een visionair is die jaren op iedereen voor loopt.
Volgend WK bijt iedereen mekaar
Hitler was een prima kerel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich is geen enkele serie moordenaar echt kwaadaardig. Hitler heeft immers veel meer doden op zijn geweten.
Daar is helemaal geen bewijs van. Ik hoop dat iemand op jou eens met dart pijlen gaat gooien, want boeien hij kan goed voetballen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee? Jij bent een kenker hypocriet of ben je vergeten dat Balotelli dartpijlen gooit naar kinderen?
Je hier oprecht druk om makenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eens leuk om over te trollen, zo erg vind ik het
Doel je hierop?quote:
Dat doet hij in zijn privé.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee? Jij bent een kenker hypocriet of ben je vergeten dat Balotelli dartpijlen gooit naar kinderen?
Geld op Uruguay winnen + Godin scoren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hier oprecht druk om maken. Of had je veel geld op Italie staan?
Dat hij goed van voetballen betekent niet dat je overal maar mee mag weg komen. Ik denk ook niet dat Suarez een lichte straf krijgt. En terecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen bewijs van. Ik hoop dat iemand op jou eens met dart pijlen gaat gooien, want boeien hij kan goed voetballen.
Jaja schep er maar over opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld op Uruguay winnen + Godin scoren.
Dus, ik maak me zoals gewoonlijk overal (veel te) druk om
JAAAA TOPSHOWWquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
Oh zometeen VI Oranje. Nog even snel drinken pakken en zo.
Kluivert is dan ook een mongool.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doet hij in zijn privé.
Kluivert reed ook mensen dood dus loop niet te janken ezel.
Wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? Dat ik kan genieten van de acties van Suarez (voetbalacties geen bijtacties) ?quote:
Dat zou niemand verbazenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doet Rens ook aan massaverkrachting?
Oké Rens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? Dat ik kan genieten van de acties van Suarez (voetbalacties geen bijtacties) ?
Leer eens begrijpend lezen ouwe seniel.
Logisch ja dat als het gaat om zijn bijtactie dat jij ALTIJD gelijk het bagatelliseert door te beginnen over z'n voetbalkwaliteit waar het totaal niet over gaatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? Dat ik kan genieten van de acties van Suarez (voetbalacties geen bijtacties) ?
Leer eens begrijpend lezen ouwe seniel.
Zou ik ook doen hoorquote:
Reageer eens inhoudelijk op mijn vraag:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké Rens.
Blij dat je weer eens je ware gezicht laat zien
quote:Wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? Dat ik kan genieten van de acties van Suarez (voetbalacties geen bijtacties) ?
Rens is ook een beetje een mongoolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch ja dat als het gaat om zijn bijtactie dat jij ALTIJD gelijk het bagatelliseert door te beginnen over z'n voetbalkwaliteit waar het totaal niet over gaat
Euh... nee hoor. Ik zei oh oh wat kan hij ballen en ik krijg gelijk allemaal boze reacties.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch ja dat als het gaat om zijn bijtactie dat jij ALTIJD gelijk het bagatelliseert door te beginnen over z'n voetbalkwaliteit waar het totaal niet over gaat
Omdat het total irrelevant is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... nee hoor. Ik zei oh oh wat kan hij ballen en ik krijg gelijk allemaal boze reacties.
We trollen je maar Rens, je doet net alsof je de persoonlijke beschermengel bent van Suarez.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk op mijn vraag:
[..]
kom sprinte danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
Ja ga elkaar even zitten uitscheldenSjongejonge.
Heb je je juichpak voor morgen al gestreken corrie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
Wat ga je terugkrabbelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
We trollen je maar Rens, je doet net alsof je de persoonlijke beschermengel bent van Suarez.
Actie van vandaag was toch ook debiel man, nou dan
Neuh ik ga gewoon even lekker een wijntje drinken en zombies vs plants spelen op mijn telefoon totdat VI Oranje begintquote:
Escobarretje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop dat iemand Suarez vandaag nog het ziekenhuis in schiet
Hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je je juichpak voor morgen al gestreken corrie?
bruur van zeefuik ofwaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik ga gewoon even lekker een wijntje drinken en zombies vs plants spelen op mijn telefoon totdat VI Oranje begint
Komt nog wel eens de verkeerde verdediger tegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop dat iemand Suarez vandaag nog het ziekenhuis in schiet
Mijn godquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt nog wel eens de verkeerde verdediger tegen.
Denk je dat Stam dit had gepikt?
Wat dacht je van Gatusso bijvoorbeeld. Ag het is al een genot om te zien dat helemaal niemand die kerel mag. Over 4 jaar pakken we hem terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt nog wel eens de verkeerde verdediger tegen.
Denk je dat Stam dit had gepikt?
Altijd bloedheet daar als je Gijp mot geloven tenminste.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaNee ik heb het supertrash jurkje he? Al is dat te koud dus er gaat wel een spijkerbroek onder.
Gatusso had diezelfde tanden uit zijn mond geslagen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat dacht je van Gatusso bijvoorbeeld. Ag het is al een genot om te zien dat helemaal niemand die kerel mag. Over 4 jaar pakken we hem terug.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
Denk je dat ze gaan winnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Japan vanavond verliest van Colombia kunnen die Colombianen voortaan wel fluiten naar mijn ontwikkelingshulp.
Ja maar als ik naar huis ga niet, dat is wel een beetje lastig altijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd bloedheet daar als je Gijp mot geloven tenminste.
Ik heb gister mijn enige Oranje shirt vol gezweet, gemorst en gerookt. Wat een dilemma.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar als ik naar huis ga niet, dat is wel een beetje lastig altijd.
Ik heb hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn enige Oranje shirt vol gezweet, gemorst en gerookt. Wat een dilemma.
Ik ga eens kijken wat ik nog heb. Mijn haar conditioner is op dus mijn kleding moet het afmaken hoor :S :Squote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaanZo heerlijk een kroeg waar je mag roken man! Gelukkig heb ik dat jurkje nog.
Ik zie trouwens nu in het publiek best veel mensen ZONDER Oranje kleren dus zo een ramp is het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat ik nog heb. Mijn haar conditioner is op dus mijn kleding moet het afmaken hoor :S :S
Te dom om te poepen. Jij bent het. Lees het gewoon eens terug. HAVO drop-out dat je loopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Jij reageert op mijn reactie dat hij lekker kan ballen, jij zegt dat hij vandaag niks heeft laten zien. Maakt hem dat geen geweldige voetballer?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Te dom om te poepen. Jij bent het. Lees het gewoon eens terug. HAVO drop-out dat je loopt.
Echt jammer dat ik het morgen ga missen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nu in het publiek best veel mensen ZONDER Oranje kleren dus zo een ramp is het niet![]()
Mijn haar zal weer stijl naar beneden vallen zoals gewoonlijk.
Vind het ook jammer dat je niet kuntquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik het morgen ga missen.
Johannesgod
De tour....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind het ook jammer dat je niet kuntNou misschien doen we nog een keertje zoiets met Tour du Jour. Is toch bijna het zelfde
Alleen dan over de Tour natuurlijk.
Ook met Genee en consorten hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De tour....
Wielrennen is voor homo's, ik kan me daar niet vertonen..
Dat weet ik, maar om nou tussen 100 nichten te gaan zitten gaat me te ver..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook met Genee en consorten hoorIk weet nog niet eens waar dat wordt opgenomen eigenlijk. Wil er wel naartoe als het een beetje in de buurt is.
Hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar om nou tussen 100 nichten te gaan zitten gaat me te ver..
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaNou misschien zitten er ook wel leuke vrouwen he
En dan heb ik het niet eens over mezelf.
Wel smart tv op?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
ik wilde netflix op de samsung tv van mijn ma zetten, maar hij staat nergens bij de netflx apps
niet bij video en niet bij lifestyle
tv'tje is denk ik net 2 jaar oud ofzo
Kan je die store niet ergens updaten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
ik wilde netflix op de samsung tv van mijn ma zetten, maar hij staat nergens bij de netflx apps
niet bij video en niet bij lifestyle
tv'tje is denk ik net 2 jaar oud ofzo
Ivoorkust had ook wel iets beter kunnen presteren. Drogba, Gervinho, Touré, Kalou, Bony en dan niet kunnen winnen van een stel bouwvakkers.quote:
Ik snap die haat echt niet. Het is toch werkelijk schitterend hoe Grienenland jaar op jaar bovengemiddeld presteert met hun bagger elftallen. Ik vond het oprecht geweldig hoe ze Japan in bedwang hielden met pure werklust een wedstrijd lang met een man minder.quote:
Nou ik moet nu naar bed dus ik ben al lang blij. Moet een beetje fit zijn voor morgen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
Waarom eigenlijk geen wedstrijden meer om 0:00 vond het juist wel chill
Je wil er morgen natuurlijk niet als een spook bij zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet nu naar bed dus ik ben al lang blij. Moet een beetje fit zijn voor morgen natuurlijk
dan gaan we juichen! En heel hard vals meezingenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wil er morgen natuurlijk niet als een spook bij zitten.
Het schijnt trouwens dat Zanger Rinus de gast is dus dat gaat een hoop schijtlollige momenten opleveren.
Het was geen pingel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:09 schreef hafcfan het volgende:
Veel mensen nog die het geen pingel vinden.
note gezetquote:
Succes. Ik zal wel in de wallen onder de ogen compenseren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik zet mijn laptop uit anders zit ik hier morgen nog
Mongool jij kan zelf niet lezen. Kijk eens waar je als eerste op reageert.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Te dom om te poepen. Jij bent het. Lees het gewoon eens terug. HAVO drop-out dat je loopt.
yesquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef bjanaan het volgende:
Fokkertjes ik heb een compilicatie gemaakt van Sierd in VI Oranje. Een uur lang! Uploaden op YouTube?
Rellen zoals dit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er een noodplan voor rellen in Brazilië?
Noem je dat rellen wat een pussy ben je ook he met je neusquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rellen zoals dit?
https://www.facebook.com/photo.php?v=668644719872739
quote:
Komt goed, komt goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Black metal cover op de piano. (Ik kan niet slapen goffedomme)
Maar is het echt zo erg bij jou als het bij mij is?
Komt wel goed man, ik zeg het tochquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Bij mij niet overigens maar dat geheel terzijde. Nu ga ik slapen weer een poging geven
FIFA maffia als ze Brazilie op deze manier willen laten winnen dan hoeft het voor mij niet meerquote:
Juist mijn vriendin gedumpt en een ticket naar Brazilië geboekt en onderweg een hoe-vraag-ik-een-japanse-ten-huwelijk boekje gekocht.quote:
quote:
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 25-06-2014 om 07:32:46Prolific US actor Eli Wallach, best known for his roles in Sergio Leone westerns, dies aged 98 http://t.co/gwSbbCr26S reageer retweet
Ik niet, we gaan naar de ramenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Hebben we ons wel goed beet laten nemen door knut zeg
In de voorbereiding Nederland en Belgie van de mat gespeeld en nu ditquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Hebben we ons wel goed beet laten nemen door knut zeg
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens wie helpt me met een sollicitatiebrief als bondscoach van Japan? Ik kan dit beter.
Dit was echt niets in te brengen slecht, ik had er wel iets meer van verwachtquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het leek verdomme echt helemaal nergens op.
Die gaat met een koffers vol yens lekker naar Italië, zijn weer top die Italiaanse coachesquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.
Zet 'm in een zero en laat hem zich een Amerikaans schip in vliegenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.
Braziliaans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Zet 'm in een zero en laat hem zich een Amerikaans schip in vliegen
Verloren finale : seppukuquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.
Herhaling Hiroshimaquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Verloren finale : seppuku
Verloren achtste finale - halve finale : harakiri
Roemloos ten onder in de groepsronde. . Jezus wat kunnen we daar nu voor verzinnen.
Lobotomiequote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Verloren finale : seppuku
Verloren achtste finale - halve finale : harakiri
Roemloos ten onder in de groepsronde. . Jezus wat kunnen we daar nu voor verzinnen.
Vond ik toch wel grappig, die begon ik het nog te gunnen ook, dat Ivoorkust speelde zo dom, dan vraag je eromquote:
spelers erbijquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op z'n geboortedorp in Italie dan.
Ja maar : Griekenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond ik toch wel grappig, die begon ik het nog te gunnen ook, dat Ivoorkust speelde zo dom, dan vraag je erom
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:13 schreef Saind het volgende:
Of hem verplichten ieder menu item van de Sumo te proberen
Hebben ze bij jullie geen feta?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:16 schreef Dven het volgende:
Als ze hier in het land feta hadden zou ik ze allemaal als een bordje op de grond kapotstampen
Lekker fappen op ranzige details.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:22 schreef GGMM het volgende:
Dat Kris & Lisanne topic is ook puur kut zeg.
RIPquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:22 schreef GGMM het volgende:
Dat Kris & Lisanne topic is ook puur kut zeg.
Moeten wij geen FB actie starten om de andere botten ook te vinden, zo van puzzel ze in elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fappen op ranzige details.
Om terug tot leven te klonen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten wij geen FB actie starten om de andere botten ook te vinden, zo van puzzel ze in elkaar
Ja en die theorieën die verzonnen worden gaan ook echt nergens over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fappen op ranzige details.
Wat is die ook al weer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De openingsscene van Twin Peaks seizoen 2 is echt 1 van de meest irritante scenes die ik ooit heb uitgezeten. En het duurt echt 5 minuten ofzo![]()
Daarna wel weer genot.
Ik vond het ook goed maar dat soort details weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is die ook al weer?
Ik vond dat een goede serie.
Ik weet nog wel dat er scenes waren (of eigenlijk hele verhaallijnen) die ik met moeite uit kon zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook goed maar dat soort details weet ik echt niet meer
SPOILERquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is die ook al weer?
Ik vond dat een goede serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel is dat je het niet hoeft te lezen als je er geen zin in hebtquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die theorieën die verzonnen worden gaan ook echt nergens over.
Treurig dat mensen zo'n saai leven hebben dat ze zich op deze manier moeten vermaken.
Ja dat heb ik ook wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er scenes waren (of eigenlijk hele verhaallijnen) die ik met moeite uit kon zitten.
Heb je de serie al eerder gezien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel.
Toch een topshow.
Nee nog nooit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je de serie al eerder gezien?
Kampioenschap Feyenoordquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn jullie top 3 "die moeten we terug tot leven klonen" dieren?
1 - Japanse Zeeleeuw.
2 - Tasmaanse Tijger
3 - T Rex
Natuurlijk niet. Feta is niets meer dan een kaasje dat je overal in Bulgarije, Turkije, Griekenland en het Midden-Oosten tegenkomt. Geen enkele zichzelf respecterende Bulgaar koopt of verkoopt Feta terwijl we hier eenzelfde soort kaas hebben maar die lokaal geproduceerd is en beter smaakt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie geen feta?
1 - T-Rexquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn jullie top 3 "die moeten we terug tot leven klonen" dieren?
1 - Japanse Zeeleeuw.
2 - Tasmaanse Tijger
3 - T Rex
Lul.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
1 - T-Rex
2 - Dodo
3 - Europese Holenbeer
Hallo Jaapquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Doe mij maar de Tasmaanse Tijger.
Bij nader inzien deze aanpassingquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
1 - De Japanse Zeeleeuw
2 - Dodo
3 - T-Rex
Gaat niet zo veel achter schuil. Ik voel me leeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:47 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Wij Japanse Zeeleeuwen voelen ons soms ook wel eens eenzaam.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat niet zo veel achter schuil. Ik voel me leeg.
Goed gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even uitgelogd zodat niemand weet wie het is.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:49 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Wij Japanse Zeeleeuwen voelen ons soms ook wel eens eenzaam.
Oh ik dacht dat het permanent wasquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
September maakt hij z'n return.
Dan eis ik dat FredDeDrugsbaron ook terug komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
September maakt hij z'n return.
Het wordt tijd dat we dit weer eens op de agenda van Yvonne zetten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan eis ik dat FredDeDrugsbaron ook terug komt.
Ik word er mee geconfronteerd nu er nieuwe feiten bekend zijn die ik wilde bestuderen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is dat je het niet hoeft te lezen als je er geen zin in hebt
Misschien moet je tong vragen een nieuwsbericht te copy-pasten en er een topic van maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word er mee geconfronteerd nu er nieuwe feiten bekend zijn die ik wilde bestuderen.
Helaas kon ik die feiten niet vinden door al die onzin die er staat.
Hopelijk houdt die zich nu bezig met dit soort belangrijke dingen, en niet met klachten over GGMM (ondanks de felle druk van Kreator).quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we dit weer eens op de agenda van Yvonne zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |