Je wil er morgen natuurlijk niet als een spook bij zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet nu naar bed dus ik ben al lang blij. Moet een beetje fit zijn voor morgen natuurlijk
dan gaan we juichen! En heel hard vals meezingenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wil er morgen natuurlijk niet als een spook bij zitten.
Het schijnt trouwens dat Zanger Rinus de gast is dus dat gaat een hoop schijtlollige momenten opleveren.
Het was geen pingel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:09 schreef hafcfan het volgende:
Veel mensen nog die het geen pingel vinden.
note gezetquote:
Succes. Ik zal wel in de wallen onder de ogen compenseren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik zet mijn laptop uit anders zit ik hier morgen nog
Mongool jij kan zelf niet lezen. Kijk eens waar je als eerste op reageert.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Te dom om te poepen. Jij bent het. Lees het gewoon eens terug. HAVO drop-out dat je loopt.
yesquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef bjanaan het volgende:
Fokkertjes ik heb een compilicatie gemaakt van Sierd in VI Oranje. Een uur lang! Uploaden op YouTube?
Rellen zoals dit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er een noodplan voor rellen in Brazilië?
Noem je dat rellen wat een pussy ben je ook he met je neusquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rellen zoals dit?
https://www.facebook.com/photo.php?v=668644719872739
quote:
Komt goed, komt goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Black metal cover op de piano. (Ik kan niet slapen goffedomme)
Maar is het echt zo erg bij jou als het bij mij is?
Komt wel goed man, ik zeg het tochquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Bij mij niet overigens maar dat geheel terzijde. Nu ga ik slapen weer een poging geven
FIFA maffia als ze Brazilie op deze manier willen laten winnen dan hoeft het voor mij niet meerquote:
Juist mijn vriendin gedumpt en een ticket naar Brazilië geboekt en onderweg een hoe-vraag-ik-een-japanse-ten-huwelijk boekje gekocht.quote:
quote:
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 25-06-2014 om 07:32:46Prolific US actor Eli Wallach, best known for his roles in Sergio Leone westerns, dies aged 98 http://t.co/gwSbbCr26S reageer retweet
Ik niet, we gaan naar de ramenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Hebben we ons wel goed beet laten nemen door knut zeg
In de voorbereiding Nederland en Belgie van de mat gespeeld en nu ditquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Hebben we ons wel goed beet laten nemen door knut zeg
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens wie helpt me met een sollicitatiebrief als bondscoach van Japan? Ik kan dit beter.
Dit was echt niets in te brengen slecht, ik had er wel iets meer van verwachtquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het leek verdomme echt helemaal nergens op.
Die gaat met een koffers vol yens lekker naar Italië, zijn weer top die Italiaanse coachesquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.
Zet 'm in een zero en laat hem zich een Amerikaans schip in vliegenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.
Braziliaans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Zet 'm in een zero en laat hem zich een Amerikaans schip in vliegen
Verloren finale : seppukuquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.
Herhaling Hiroshimaquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Verloren finale : seppuku
Verloren achtste finale - halve finale : harakiri
Roemloos ten onder in de groepsronde. . Jezus wat kunnen we daar nu voor verzinnen.
Lobotomiequote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Verloren finale : seppuku
Verloren achtste finale - halve finale : harakiri
Roemloos ten onder in de groepsronde. . Jezus wat kunnen we daar nu voor verzinnen.
Vond ik toch wel grappig, die begon ik het nog te gunnen ook, dat Ivoorkust speelde zo dom, dan vraag je eromquote:
spelers erbijquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op z'n geboortedorp in Italie dan.
Ja maar : Griekenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond ik toch wel grappig, die begon ik het nog te gunnen ook, dat Ivoorkust speelde zo dom, dan vraag je erom
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:13 schreef Saind het volgende:
Of hem verplichten ieder menu item van de Sumo te proberen
Hebben ze bij jullie geen feta?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:16 schreef Dven het volgende:
Als ze hier in het land feta hadden zou ik ze allemaal als een bordje op de grond kapotstampen
Lekker fappen op ranzige details.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:22 schreef GGMM het volgende:
Dat Kris & Lisanne topic is ook puur kut zeg.
RIPquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:22 schreef GGMM het volgende:
Dat Kris & Lisanne topic is ook puur kut zeg.
Moeten wij geen FB actie starten om de andere botten ook te vinden, zo van puzzel ze in elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fappen op ranzige details.
Om terug tot leven te klonen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten wij geen FB actie starten om de andere botten ook te vinden, zo van puzzel ze in elkaar
Ja en die theorieën die verzonnen worden gaan ook echt nergens over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fappen op ranzige details.
Wat is die ook al weer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De openingsscene van Twin Peaks seizoen 2 is echt 1 van de meest irritante scenes die ik ooit heb uitgezeten. En het duurt echt 5 minuten ofzo![]()
Daarna wel weer genot.
Ik vond het ook goed maar dat soort details weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is die ook al weer?
Ik vond dat een goede serie.
Ik weet nog wel dat er scenes waren (of eigenlijk hele verhaallijnen) die ik met moeite uit kon zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook goed maar dat soort details weet ik echt niet meer
SPOILERquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is die ook al weer?
Ik vond dat een goede serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel is dat je het niet hoeft te lezen als je er geen zin in hebtquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die theorieën die verzonnen worden gaan ook echt nergens over.
Treurig dat mensen zo'n saai leven hebben dat ze zich op deze manier moeten vermaken.
Ja dat heb ik ook wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er scenes waren (of eigenlijk hele verhaallijnen) die ik met moeite uit kon zitten.
Heb je de serie al eerder gezien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel.
Toch een topshow.
Nee nog nooit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je de serie al eerder gezien?
Kampioenschap Feyenoordquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn jullie top 3 "die moeten we terug tot leven klonen" dieren?
1 - Japanse Zeeleeuw.
2 - Tasmaanse Tijger
3 - T Rex
Natuurlijk niet. Feta is niets meer dan een kaasje dat je overal in Bulgarije, Turkije, Griekenland en het Midden-Oosten tegenkomt. Geen enkele zichzelf respecterende Bulgaar koopt of verkoopt Feta terwijl we hier eenzelfde soort kaas hebben maar die lokaal geproduceerd is en beter smaakt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie geen feta?
1 - T-Rexquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn jullie top 3 "die moeten we terug tot leven klonen" dieren?
1 - Japanse Zeeleeuw.
2 - Tasmaanse Tijger
3 - T Rex
Lul.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
1 - T-Rex
2 - Dodo
3 - Europese Holenbeer
Hallo Jaapquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Doe mij maar de Tasmaanse Tijger.
Bij nader inzien deze aanpassingquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
1 - De Japanse Zeeleeuw
2 - Dodo
3 - T-Rex
Gaat niet zo veel achter schuil. Ik voel me leeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:47 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Wij Japanse Zeeleeuwen voelen ons soms ook wel eens eenzaam.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat niet zo veel achter schuil. Ik voel me leeg.
Goed gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even uitgelogd zodat niemand weet wie het is.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:49 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Wij Japanse Zeeleeuwen voelen ons soms ook wel eens eenzaam.
Oh ik dacht dat het permanent wasquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
September maakt hij z'n return.
Dan eis ik dat FredDeDrugsbaron ook terug komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
September maakt hij z'n return.
Het wordt tijd dat we dit weer eens op de agenda van Yvonne zetten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan eis ik dat FredDeDrugsbaron ook terug komt.
Ik word er mee geconfronteerd nu er nieuwe feiten bekend zijn die ik wilde bestuderen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is dat je het niet hoeft te lezen als je er geen zin in hebt
Misschien moet je tong vragen een nieuwsbericht te copy-pasten en er een topic van maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word er mee geconfronteerd nu er nieuwe feiten bekend zijn die ik wilde bestuderen.
Helaas kon ik die feiten niet vinden door al die onzin die er staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |