Je wil er morgen natuurlijk niet als een spook bij zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet nu naar bed dus ik ben al lang blij. Moet een beetje fit zijn voor morgen natuurlijk
dan gaan we juichen! En heel hard vals meezingenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wil er morgen natuurlijk niet als een spook bij zitten.
Het schijnt trouwens dat Zanger Rinus de gast is dus dat gaat een hoop schijtlollige momenten opleveren.
Het was geen pingel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:09 schreef hafcfan het volgende:
Veel mensen nog die het geen pingel vinden.
note gezetquote:
Succes. Ik zal wel in de wallen onder de ogen compenseren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik zet mijn laptop uit anders zit ik hier morgen nog
Mongool jij kan zelf niet lezen. Kijk eens waar je als eerste op reageert.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Te dom om te poepen. Jij bent het. Lees het gewoon eens terug. HAVO drop-out dat je loopt.
yesquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef bjanaan het volgende:
Fokkertjes ik heb een compilicatie gemaakt van Sierd in VI Oranje. Een uur lang! Uploaden op YouTube?
Rellen zoals dit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er een noodplan voor rellen in Brazilië?
Noem je dat rellen wat een pussy ben je ook he met je neusquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rellen zoals dit?
https://www.facebook.com/photo.php?v=668644719872739
quote:
Komt goed, komt goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Black metal cover op de piano. (Ik kan niet slapen goffedomme)
Maar is het echt zo erg bij jou als het bij mij is?
Komt wel goed man, ik zeg het tochquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Bij mij niet overigens maar dat geheel terzijde. Nu ga ik slapen weer een poging geven
FIFA maffia als ze Brazilie op deze manier willen laten winnen dan hoeft het voor mij niet meerquote:
Juist mijn vriendin gedumpt en een ticket naar Brazilië geboekt en onderweg een hoe-vraag-ik-een-japanse-ten-huwelijk boekje gekocht.quote:
quote:
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 25-06-2014 om 07:32:46Prolific US actor Eli Wallach, best known for his roles in Sergio Leone westerns, dies aged 98 http://t.co/gwSbbCr26S reageer retweet
Ik niet, we gaan naar de ramenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Hebben we ons wel goed beet laten nemen door knut zeg
In de voorbereiding Nederland en Belgie van de mat gespeeld en nu ditquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Hebben we ons wel goed beet laten nemen door knut zeg
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens wie helpt me met een sollicitatiebrief als bondscoach van Japan? Ik kan dit beter.
Dit was echt niets in te brengen slecht, ik had er wel iets meer van verwachtquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het leek verdomme echt helemaal nergens op.
Die gaat met een koffers vol yens lekker naar Italië, zijn weer top die Italiaanse coachesquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.
Zet 'm in een zero en laat hem zich een Amerikaans schip in vliegenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.
Braziliaans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Zet 'm in een zero en laat hem zich een Amerikaans schip in vliegen
Verloren finale : seppukuquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.
Herhaling Hiroshimaquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Verloren finale : seppuku
Verloren achtste finale - halve finale : harakiri
Roemloos ten onder in de groepsronde. . Jezus wat kunnen we daar nu voor verzinnen.
Lobotomiequote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Verloren finale : seppuku
Verloren achtste finale - halve finale : harakiri
Roemloos ten onder in de groepsronde. . Jezus wat kunnen we daar nu voor verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |