Te dom om te poepen. Jij bent het. Lees het gewoon eens terug. HAVO drop-out dat je loopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Jij reageert op mijn reactie dat hij lekker kan ballen, jij zegt dat hij vandaag niks heeft laten zien. Maakt hem dat geen geweldige voetballer?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Te dom om te poepen. Jij bent het. Lees het gewoon eens terug. HAVO drop-out dat je loopt.
Echt jammer dat ik het morgen ga missen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nu in het publiek best veel mensen ZONDER Oranje kleren dus zo een ramp is het niet![]()
Mijn haar zal weer stijl naar beneden vallen zoals gewoonlijk.
Vind het ook jammer dat je niet kuntquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik het morgen ga missen.
Johannesgod
De tour....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind het ook jammer dat je niet kuntNou misschien doen we nog een keertje zoiets met Tour du Jour. Is toch bijna het zelfde
Alleen dan over de Tour natuurlijk.
Ook met Genee en consorten hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De tour....
Wielrennen is voor homo's, ik kan me daar niet vertonen..
Dat weet ik, maar om nou tussen 100 nichten te gaan zitten gaat me te ver..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook met Genee en consorten hoorIk weet nog niet eens waar dat wordt opgenomen eigenlijk. Wil er wel naartoe als het een beetje in de buurt is.
Hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar om nou tussen 100 nichten te gaan zitten gaat me te ver..
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaNou misschien zitten er ook wel leuke vrouwen he
En dan heb ik het niet eens over mezelf.
Wel smart tv op?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
ik wilde netflix op de samsung tv van mijn ma zetten, maar hij staat nergens bij de netflx apps
niet bij video en niet bij lifestyle
tv'tje is denk ik net 2 jaar oud ofzo
Kan je die store niet ergens updaten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
ik wilde netflix op de samsung tv van mijn ma zetten, maar hij staat nergens bij de netflx apps
niet bij video en niet bij lifestyle
tv'tje is denk ik net 2 jaar oud ofzo
Ivoorkust had ook wel iets beter kunnen presteren. Drogba, Gervinho, Touré, Kalou, Bony en dan niet kunnen winnen van een stel bouwvakkers.quote:
Ik snap die haat echt niet. Het is toch werkelijk schitterend hoe Grienenland jaar op jaar bovengemiddeld presteert met hun bagger elftallen. Ik vond het oprecht geweldig hoe ze Japan in bedwang hielden met pure werklust een wedstrijd lang met een man minder.quote:
Nou ik moet nu naar bed dus ik ben al lang blij. Moet een beetje fit zijn voor morgen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
Waarom eigenlijk geen wedstrijden meer om 0:00 vond het juist wel chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |