Dus? Dat hij vandaag niets heeft laten zien en dat het een supermongool is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Hij heeft er in Engeland dit jaar 31 goals gemaakt hahahaa.
Het sleutelwoord is "vandaag"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Hij heeft er in Engeland dit jaar 31 goals gemaakt hahahaa.
Eindbaas ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie ook zoveel sympathie voor Balotelli?
Dus? Jij reageert op mijn reactie dat hij lekker kan ballen, jij zegt dat hij vandaag niks heeft laten zien. Maakt hem dat geen geweldige voetballer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus? Dat hij vandaag niets heeft laten zien en dat het een supermongool is.
Hopelijk breekt ie al z'n botten snel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Jij reageert op mijn reactie dat hij lekker kan ballen, jij zegt dat hij vandaag niks heeft laten zien. Maakt hem dat geen geweldige voetballer?
Snap echt die haters niet.quote:
Gelukkig is Balotelli wel lekker in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap echt die haters niet.
Vandaag ook weer constant uitgefloten, elke wedstrijd eigenlijk wel.
Je draaft weer door Rens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig is Balotelli wel lekker in zijn hoofd.
Klopt. Het is een volslagen idiote actie. Suarez is op het veld dan ook vaak een fucking debiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, Rens gaat weer feiten goedpraten waar als je het op straat doet (3 keer) gewoon een celstraf voor krijgt
Op zich is geen enkele serie moordenaar echt kwaadaardig. Hitler heeft immers veel meer doden op zijn geweten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig is Balotelli wel lekker in zijn hoofd.
Mmmm in zekere zin ben ik het zelfs wel met Rens eens (in het algemeen dan) iemand kan een ontzettende klootzak zijn en in dit geval bijten maar TOCH een goede voetballer zijn verder. Al klinkt dat misschien een beetje krom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, Rens gaat weer feiten goedpraten waar als je het op straat doet (3 keer) gewoon een celstraf voor krijgt
Suarez is a sensative man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich is geen enkele serie moordenaar echt kwaadaardig. Hitler heeft immers nog veel doden op zijn geweten.
Nee? Jij bent een kenker hypocriet of ben je vergeten dat Balotelli dartpijlen gooit naar kinderen?quote:
Eigenlijk is het niet eens leuk om over te trollen, zo erg vind ik hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Saind het volgende:
Misschien dat Suarez wel gewoon een visionair is die jaren op iedereen voor loopt.
Volgend WK bijt iedereen mekaar
Hitler was een prima kerel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich is geen enkele serie moordenaar echt kwaadaardig. Hitler heeft immers veel meer doden op zijn geweten.
Daar is helemaal geen bewijs van. Ik hoop dat iemand op jou eens met dart pijlen gaat gooien, want boeien hij kan goed voetballen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee? Jij bent een kenker hypocriet of ben je vergeten dat Balotelli dartpijlen gooit naar kinderen?
Je hier oprecht druk om makenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eens leuk om over te trollen, zo erg vind ik het
Doel je hierop?quote:
Dat doet hij in zijn privé.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee? Jij bent een kenker hypocriet of ben je vergeten dat Balotelli dartpijlen gooit naar kinderen?
Geld op Uruguay winnen + Godin scoren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hier oprecht druk om maken. Of had je veel geld op Italie staan?
Dat hij goed van voetballen betekent niet dat je overal maar mee mag weg komen. Ik denk ook niet dat Suarez een lichte straf krijgt. En terecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen bewijs van. Ik hoop dat iemand op jou eens met dart pijlen gaat gooien, want boeien hij kan goed voetballen.
Jaja schep er maar over opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld op Uruguay winnen + Godin scoren.
Dus, ik maak me zoals gewoonlijk overal (veel te) druk om
JAAAA TOPSHOWWquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
Oh zometeen VI Oranje. Nog even snel drinken pakken en zo.
Kluivert is dan ook een mongool.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doet hij in zijn privé.
Kluivert reed ook mensen dood dus loop niet te janken ezel.
Wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? Dat ik kan genieten van de acties van Suarez (voetbalacties geen bijtacties) ?quote:
Dat zou niemand verbazenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doet Rens ook aan massaverkrachting?
Oké Rens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? Dat ik kan genieten van de acties van Suarez (voetbalacties geen bijtacties) ?
Leer eens begrijpend lezen ouwe seniel.
Logisch ja dat als het gaat om zijn bijtactie dat jij ALTIJD gelijk het bagatelliseert door te beginnen over z'n voetbalkwaliteit waar het totaal niet over gaatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? Dat ik kan genieten van de acties van Suarez (voetbalacties geen bijtacties) ?
Leer eens begrijpend lezen ouwe seniel.
Zou ik ook doen hoorquote:
Reageer eens inhoudelijk op mijn vraag:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké Rens.
Blij dat je weer eens je ware gezicht laat zien
quote:Wat heb ik nu eigenlijk verkeerd gezegd? Dat ik kan genieten van de acties van Suarez (voetbalacties geen bijtacties) ?
Rens is ook een beetje een mongoolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch ja dat als het gaat om zijn bijtactie dat jij ALTIJD gelijk het bagatelliseert door te beginnen over z'n voetbalkwaliteit waar het totaal niet over gaat
Euh... nee hoor. Ik zei oh oh wat kan hij ballen en ik krijg gelijk allemaal boze reacties.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch ja dat als het gaat om zijn bijtactie dat jij ALTIJD gelijk het bagatelliseert door te beginnen over z'n voetbalkwaliteit waar het totaal niet over gaat
Omdat het total irrelevant is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Euh... nee hoor. Ik zei oh oh wat kan hij ballen en ik krijg gelijk allemaal boze reacties.
We trollen je maar Rens, je doet net alsof je de persoonlijke beschermengel bent van Suarez.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk op mijn vraag:
[..]
kom sprinte danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
Ja ga elkaar even zitten uitscheldenSjongejonge.
Heb je je juichpak voor morgen al gestreken corrie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
Ja ga elkaar even zitten uitscheldenSjongejonge.
Wat ga je terugkrabbelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
We trollen je maar Rens, je doet net alsof je de persoonlijke beschermengel bent van Suarez.
Actie van vandaag was toch ook debiel man, nou dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |