FIFA maffia als ze Brazilie op deze manier willen laten winnen dan hoeft het voor mij niet meerquote:
Juist mijn vriendin gedumpt en een ticket naar Brazilië geboekt en onderweg een hoe-vraag-ik-een-japanse-ten-huwelijk boekje gekocht.quote:
quote:
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 25-06-2014 om 07:32:46Prolific US actor Eli Wallach, best known for his roles in Sergio Leone westerns, dies aged 98 http://t.co/gwSbbCr26S reageer retweet
Ik niet, we gaan naar de ramenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Hebben we ons wel goed beet laten nemen door knut zeg
In de voorbereiding Nederland en Belgie van de mat gespeeld en nu ditquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Hebben we ons wel goed beet laten nemen door knut zeg
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens wie helpt me met een sollicitatiebrief als bondscoach van Japan? Ik kan dit beter.
Dit was echt niets in te brengen slecht, ik had er wel iets meer van verwachtquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het leek verdomme echt helemaal nergens op.
Die gaat met een koffers vol yens lekker naar Italië, zijn weer top die Italiaanse coachesquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een harakiriverzoek indienen bij de huidige.
Zet 'm in een zero en laat hem zich een Amerikaans schip in vliegenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.
Braziliaans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Zet 'm in een zero en laat hem zich een Amerikaans schip in vliegen
Verloren finale : seppukuquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Al vraag ik me wel af of hij deze eervolle manier van beeindiging uberhaupt verdiend heeft.
Herhaling Hiroshimaquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Verloren finale : seppuku
Verloren achtste finale - halve finale : harakiri
Roemloos ten onder in de groepsronde. . Jezus wat kunnen we daar nu voor verzinnen.
Lobotomiequote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Verloren finale : seppuku
Verloren achtste finale - halve finale : harakiri
Roemloos ten onder in de groepsronde. . Jezus wat kunnen we daar nu voor verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |