Natuurlijk niet. Feta is niets meer dan een kaasje dat je overal in Bulgarije, Turkije, Griekenland en het Midden-Oosten tegenkomt. Geen enkele zichzelf respecterende Bulgaar koopt of verkoopt Feta terwijl we hier eenzelfde soort kaas hebben maar die lokaal geproduceerd is en beter smaakt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie geen feta?
1 - T-Rexquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn jullie top 3 "die moeten we terug tot leven klonen" dieren?
1 - Japanse Zeeleeuw.
2 - Tasmaanse Tijger
3 - T Rex
Lul.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
1 - T-Rex
2 - Dodo
3 - Europese Holenbeer
Hallo Jaapquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Doe mij maar de Tasmaanse Tijger.
Bij nader inzien deze aanpassingquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
1 - De Japanse Zeeleeuw
2 - Dodo
3 - T-Rex
Gaat niet zo veel achter schuil. Ik voel me leeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:47 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Wij Japanse Zeeleeuwen voelen ons soms ook wel eens eenzaam.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat niet zo veel achter schuil. Ik voel me leeg.
Goed gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even uitgelogd zodat niemand weet wie het is.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:49 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Wij Japanse Zeeleeuwen voelen ons soms ook wel eens eenzaam.
Oh ik dacht dat het permanent wasquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
September maakt hij z'n return.
Dan eis ik dat FredDeDrugsbaron ook terug komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
September maakt hij z'n return.
Het wordt tijd dat we dit weer eens op de agenda van Yvonne zetten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan eis ik dat FredDeDrugsbaron ook terug komt.
Ik word er mee geconfronteerd nu er nieuwe feiten bekend zijn die ik wilde bestuderen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is dat je het niet hoeft te lezen als je er geen zin in hebt
Misschien moet je tong vragen een nieuwsbericht te copy-pasten en er een topic van maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word er mee geconfronteerd nu er nieuwe feiten bekend zijn die ik wilde bestuderen.
Helaas kon ik die feiten niet vinden door al die onzin die er staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |