had die test nog in een best redelijk moment gemaaktquote:
En terecht. Voetballend winnen ze dit niet en een punt is afdoende. Desalniettemin hoop ik toch wel op paar momenten van Suarez.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
Kutitalianen verneuken heel de wedstrijd met hun antivoetbal
Nee, dat is Adolf Hitler, met mijn naam er onder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij had die test toch al gemaakt? Zie OP.
Hilarisch zeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is Adolf Hitler, met mijn naam er onder.
Beetje sneu idd, maar ach, als de kinderen er lol om hebben wie ben ik dan.quote:
Alleen verlichte goden zitten in Paars.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje sneu idd, maar ach, als de kinderen er lol om hebben wie ben ik dan.
[ afbeelding ]
Waarom is niemand paars?Wat is er mis met mij?
er bovenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is Adolf Hitler, met mijn naam er onder.
voor nederlandse standaarden denk ik welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ik dacht dat jij rechts was trouwens typ
ik respecteer je verder wel hoor insoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd dezelfde feel kennen door familie uitgelachen worden om politieke voorkeur nu dit
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd dezelfde feel kennen door familie uitgelachen worden om politieke voorkeur nu dit
Ooit zal de vrijemarkt anarachie zegenvierenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik respecteer je verder wel hoor inso
nahquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ooit zal de vrijemarkt anarachie zegenvieren
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik haat Blizzard, mij zomaar 7 gratis dagen gametime geven, ze weten dat ik dat niet kan weerstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |