Typhone.nlquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Op welke site kan ik het makkelijkste Sim-Only abonnementen vergelijken?
Die site van Ben nog wat, bellen.com.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Op welke site kan ik het makkelijkste Sim-Only abonnementen vergelijken?
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing hij deze keer krijgt. Echt zonde van zo'n prachtspelerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft echt een steekje los. Wat een gek.
Ik snap die rare akties van hem ook niet. Iemand bijten, hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing hij deze keer krijgt. Echt zonde van zo'n prachtspeler
Dus je komt morgen niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik haat Blizzard, mij zomaar 7 gratis dagen gametime geven, ze weten dat ik dat niet kan weerstaan
Dat de scheidsrechter het bijten mist begrijp ik de daarop volgende elleboog stoot daarentegenquote:
Only a mad man would.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap die rare akties van hem ook niet. Iemand bijten, hoe verzin je het
quote:
Fuck. Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gezegd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]Jawel hoor. Ik heb nog steeds wat last van RSI dus ik wil sowieso niet teveel spelen
Plus ik heb al een lvl 90, erg veel kan ik niet doen, ja rep verzamelen voor Black Prince.
Iemand een trap geven, hoe laakbaar ook, dat snap ik dan op een of andere manier wel, maar iemand bijten dat is gewoon raar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Only a mad man would.
Kerel spoort niet helemaal.. en dat bedoel ik dan niet als haha hij spoort niet, maar als in.. iets in zijn kop zit niet goed en hij doet rare dingen als hij in een bepaalde (rare) situatie komt
Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck. Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gezegd.
Haha madquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Wat een schande die kanker Fifa heeft ons ook genaaid![]()
![]()
Echt tyfe toch op man. Suarez
![]()
![]()
![]()
Nou dit dusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck. Ik heb geen idee wat je zojuist hebt gezegd.
quote:Karin
To become a legendary hero, one must first obtain a truly legendary cloak. Return free today with 7 days of game time, and the Black Prince will help you on your quest to earn yours. For a limited time, the Gaze of the Black Prince buff will give you a 100% increase to Black Prince reputation and increase the legendary quest item drop rate. Click here to learn more.
Ja maar heb alt teveel verloren dit WK is verpest.quote:
had combotje uruguay costa ricaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar heb alt teveel verloren dit WK is verpest.
Engeland toch een puntje gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |