Hmm.. Ja, maar wat kan je nou ongeveer bereiken in 30 dagen? En hoe tijdelijk is tijdelijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:07 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Tja, het is ook geen vergelijk met de figuren die ze voor de camera zetten.
Het tijdelijke effect houd mij nogal tegen om het weer op te pakken (welke variant dan ook).
Hmm... Dat is het volgens mij altijd, dat individueel.. Maar het is misschien wel een mooie leidraad ofzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat kan het verraderlijke zijn van die standaard berekeningen, met een beetje pech zit je aan de andere kant van de schaal.
Stukje over BMR verschillen:
[..]
Het blijft dus een individueel iets
Je moet ook niet stoppen na 30 dagenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:07 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Tja, het is ook geen vergelijk met de figuren die ze voor de camera zetten.
Het tijdelijke effect houd mij nogal tegen om het weer op te pakken (welke variant dan ook).
Het resultaat is verbluffend (vind ik) wanneer je echt het programma volgt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. Ja, maar wat kan je nou ongeveer bereiken in 30 dagen? En hoe tijdelijk is tijdelijk?
Maar om nou steeds alles hetzelfde te blijven doen.. Raakt je lichaam ook weer gewend.. Om de zoveel weken afwisselen voor nieuwe prikkelsquote:
genoeg dvds van Jillian om mee af te wisselenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maar om nou steeds alles hetzelfde te blijven doen.. Raakt je lichaam ook weer gewend.. Om de zoveel weken afwisselen voor nieuwe prikkels
Ok. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:39 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het resultaat is verbluffend (vind ik) wanneer je echt het programma volgt.
Maar ook akelig snel weer weg. Voor zover ik weet is het net zo snel weg als dat het gekomen is.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Weegschaal idd ietsje hoger dan gisteren, maar niet eens heel erg en dus kan ik nu echt zeggen: - 5 kilo ten opzichte van mijn hoogste (van dit jaar) begin April!
En dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Top Be!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Weegschaal idd ietsje hoger dan gisteren, maar niet eens heel erg en dus kan ik nu echt zeggen: - 5 kilo ten opzichte van mijn hoogste (van dit jaar) begin April!
En dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Same. Net een grote maaltijdsalade op, dus ik hoop dat ik daar een tijdje op vooruit kan!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:11 schreef Timmos het volgende:
Zo goed als niet thuis vandaag, festival dus zelf ook niks te preppen.. Zometeen nog maar flinke maaltijd en dan daar nog vanavond, zal t niet gek veel uit de hand lopen met de macros..
Dus bak kwark, zometeen 6 eieren (3eigeel) met wat bacon op een paar broodjes ofzo en vanavond zien we dan wel
Dat klinkt echt als heel veelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:11 schreef Timmos het volgende:
Zo goed als niet thuis vandaag, festival dus zelf ook niks te preppen.. Zometeen nog maar flinke maaltijd en dan daar nog vanavond, zal t niet gek veel uit de hand lopen met de macros..
Dus bak kwark, zometeen 6 eieren (3eigeel) met wat bacon op een paar broodjes ofzo en vanavond zien we dan wel
Gewoon doen! Na afloop ben je tevreden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Sarabi het volgende:
Druk shopdagje gehad, daarom moet ik nu nog even tijd maken voor Jillian.
Geen zin in, maar op dag 27 kan je ook niet opgeven
Misschien wordt je verkouden of ziekjes? Slecht(er) geslapen?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:54 schreef appelsap het volgende:
Spijkerbroek gevonden Tink?
Wat goed BE! Gaat hard dan want Pinksteren is net geweest.
Receptje van de uiensoep? Ik heb dat nog nooit zelf gemaakt.
Ik heb net gesport maar het ging niet van harte. Ik voelde me niet fit tijdens de training en mijn hartslag was een stuk hoger dan normaal. Telkens zo'n buitenademgevoel waar ik niet vanaf raakte. Heb wel mijn training netjes afgemaakt maar het was behoorlijk doorzetten.
Ik vraag me af hoe dat ineens kan..
Hm, heb last van wat slijm dus dat zou kunnen. Hoop het niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Misschien wordt je verkouden of ziekjes? Slecht(er) geslapen?
Deze is het, simpeler kan het niet: http://www.jamiemagazine.(...)ssieke-uiensoep.htmlquote:Op zondag 22 juni 2014 12:54 schreef appelsap het volgende:
Spijkerbroek gevonden Tink?
Wat goed BE! Gaat hard dan want Pinksteren is net geweest.
Receptje van de uiensoep? Ik heb dat nog nooit zelf gemaakt.
Ik heb net gesport maar het ging niet van harte. Ik voelde me niet fit tijdens de training en mijn hartslag was een stuk hoger dan normaal. Telkens zo'n buitenademgevoel waar ik niet vanaf raakte. Heb wel mijn training netjes afgemaakt maar het was behoorlijk doorzetten.
Ik vraag me af hoe dat ineens kan..
Ik merk het ook goed als mijn lichaam de energie nodig heeft om beter te worden ipv voor te sporten, ik hoop met je meequote:Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hm, heb last van wat slijm dus dat zou kunnen. Hoop het niet.
Het goede nieuws van vandaag is mijn lieve weegschaal. 67,5
Heb je foto's gemaakt van jezelf om te vergelijken? Misschien een idee om te doen voor als je doorgaat naar het volgende programma van Jillian.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Nog maar 2 dagen van de Shred te gaan trouwens
Bijzonder om te zien hoe snel je sterker wordt.
Gebruik nu bij alles de zwaarste gewichtjes en zelfs opdrukken lukt een beetje.
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:57 schreef appelsap het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt van jezelf om te vergelijken? Misschien een idee om te doen voor als je doorgaat naar het volgende programma van Jillian.
Ik vind het echt knap. Ik ben er een tijd geleden aan begonnen maar het gaf mij veel te veel spierpijn.
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:57 schreef appelsap het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt van jezelf om te vergelijken? Misschien een idee om te doen voor als je doorgaat naar het volgende programma van Jillian.
Ik vind het echt knap. Ik ben er een tijd geleden aan begonnen maar het gaf mij veel te veel spierpijn.
Fijn he! Ik was toen ook zo trots op mezelf!quote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Nog maar 2 dagen van de Shred te gaan trouwens
Bijzonder om te zien hoe snel je sterker wordt.
Gebruik nu bij alles de zwaarste gewichtjes en zelfs opdrukken lukt een beetje.
Mwah, fulltime werken, huishouden + kinderen vind ik wel een redelijk excuus.quote:
Het is ook geen kritiek.. Dacht zal express nog even knipoogje aanvinken als PI..quote:Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah, fulltime werken, huishouden + kinderen vind ik wel een redelijk excuus.
Valt me tenminste vaak op dat de mensen die een uur per dag sporten geen werk hebben, het huishouden slecht doen en/of geen kinderen hebben.
Een Capri spijkerbroek? Dat associeer ik toch wel een beetje met vrouwen van 45... Of zijn er ook leuke?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat fijn dat je zo snel resultaat hebt Be
Gisteren ben ik wezen shoppen, had een nieuwe capri-spijkerbroek nodig.
In de oude ga ik nooit meer passen
Een broek van spijkerstof die korter is, spannender kan ik het niet maken?quote:Op maandag 23 juni 2014 07:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een Capri spijkerbroek? Dat associeer ik toch wel een beetje met vrouwen van 45... Of zijn er ook leuke?
Snap ik wel, maar ik vind zo'n 3/4 lengte eigenlijk bij alle broeken een beetje suf. Misschien dat het met een toffe schoen eronder en een leuk shirtje best kan idd. Anyway, ik laat me graag inspireren! Doe je een foto als je een leuke vindt? Kan best een alternatief zijn voor de lange spijkerbroek die ik aan het zoeken ben...quote:Op maandag 23 juni 2014 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een broek van spijkerstof die korter is, spannender kan ik het niet maken?
Een spijkerbroek is gewoon altijd een basic.
Gaat er om hoe je het combineerdt.
Ja veel pakjes zooi enzo. Komt ook wel goed. En was ook bang voor meer hoor na 10 dagen vakantie. Zal wel geholpen hebben dat we heel veel gelopen hebben. Kreeg wel veel complimentjes op foto's die ik online zette dus dat is een goede opsteker.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is best acceptabel toch na een weekje vakantie? Ik vind dat niet gek hoor. Het kan alleen al zijn dat je wat zouter gegeten hebt dan normaal. Als hij er over een week nog zit is het erger.
Als het lukt dan probeer ik 's ochtends te gaan sporten in het weekend. En je bezig houden met wat huishoudelijke taken of de deur uit gaan zoals een stuk wandelen. Dat helpt bij mij wel goed.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind de weekenden toch wat lastig. Ik merk dat als ik niks te doen heb, ik toch begin te snaaien.. Hoe doen jullie dit?
Uiteindelijk wel weer lichter dan afgelopen maandag, en dat is het belangrijkst, ook al voor ik in het midden van de week lichter dan nu.
9 juni: 126,2
16 juni: 123,3
23 juni: 121.9
Ik val wel snel af in het begin inderdaad.. na een kilo of 10 gaat het altijd weer minder.. Maar dat geeft niet. En nu heb ik het weekend ook nog best gesnaaid..quote:Op maandag 23 juni 2014 14:15 schreef appelsap het volgende:
[..]
Als het lukt dan probeer ik 's ochtends te gaan sporten in het weekend. En je bezig houden met wat huishoudelijke taken of de deur uit gaan zoals een stuk wandelen. Dat helpt bij mij wel goed.
Jij valt wel hard af! Dat zou me nog niet lukken als ik niks zou eten.
Hup, tien dagen zelfs, ik vind het niet slecht hoor!quote:Op maandag 23 juni 2014 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja veel pakjes zooi enzo. Komt ook wel goed. En was ook bang voor meer hoor na 10 dagen vakantie. Zal wel geholpen hebben dat we heel veel gelopen hebben. Kreeg wel veel complimentjes op foto's die ik online zette dus dat is een goede opsteker.
Ja en het was me nog te kort haha.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hup, tien dagen zelfs, ik vind het niet slecht hoor!
D in tweeën delen? Ik snap wel dat je honger hebt na 5u werken. En in dat kwartiertje nog een broodje oid pakken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef appelsap het volgende:
Verstandige keuzes BE en weer een mooie lijst.
Ik moet vanavond van 5 tot 10 werken en dat vind ik echt een rottijd want dan heb ik geen eetpauze. Alleen een koffiepauze van een kwartiertje. Dat betekent dat ik mijn D om 4 uur al moet eten en dat vind ik zo onhandig want dan heb ik om 10 uur gruwelijke trek.
Oh brood in de pauze is wel een idee! Had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
D in tweeën delen? Ik snap wel dat je honger hebt na 5u werken. En in dat kwartiertje nog een broodje oid pakken?
Deed ik ook vaak toen ik nog avonden werkte en je kreeg pas een half uur pauze als je 5u en een kwartier werktequote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:07 schreef appelsap het volgende:
[..]
Oh brood in de pauze is wel een idee! Had ik nog niet eens aan gedacht.
Dan doe ik mijn D gewoon als lunch om half 3 en dan eet ik tijdens mijn pauze wel mijn brood. Bedankt!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:00 schreef Sarabi het volgende:
En dat waren de 30 dagenzonder pauze.
Weer iets om trots op te zijn.
Nu weet ik alleen niet wat ik ga doen....over 10 dagen ga ik op vakantie dus ik twijfel tussen wennen aan Ripped in 30 of even de levels van de Shred herhalen.
Na de vakantie ga ik sowieso door met Ripped in 30.
Morgen wegen & meten. Van de weegschaal verwacht ik in ieder geval niets.
Het gaat toch het meest om de centimetersquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Resultaten van Jillian:
Na 30 dagen weeg ik een halve kilo minder![]()
Verder heb ik pas vanaf halverwege gemeten:
In de laatste 2 weken van Jillian ben ik 1,5cm verloren op mijn taille, hetzelfde telt voor mijn buik en 2cm bij mijn borst.
Verder zijn beide armen 1cm gegroeid, dat had ik ook wel verwacht want heb nog nooit zoveel spieren in mijn armen gevoeld
Met de cm's ben ik dus zeker wel tevreden
Goed gedaan!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Resultaten van Jillian:
Na 30 dagen weeg ik een halve kilo minder![]()
Verder heb ik pas vanaf halverwege gemeten:
In de laatste 2 weken van Jillian ben ik 1,5cm verloren op mijn taille, hetzelfde telt voor mijn buik en 2cm bij mijn borst.
Verder zijn beide armen 1cm gegroeid, dat had ik ook wel verwacht want heb nog nooit zoveel spieren in mijn armen gevoeld
Met de cm's ben ik dus zeker wel tevreden
Ja echt superquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat toch het meest om de centimetersMooi resultaat. Had wel graag voor en na foto's willen zien
Vind je dat er goed verschil is in de spiegel?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:47 schreef appelsap het volgende:
67 kg!! Dat betekent dat ik 40kg ben afgevallen.
jeetje!quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:47 schreef appelsap het volgende:
67 kg!! Dat betekent dat ik 40kg ben afgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |