abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141294186
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:30:55 #2
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_141294527
Haha, mooie titel :P

Tsjah ik weet het niet, als ik hetzelfde zou hebben als de vrouw van funeralformyfat zou ik er niets aan laten doen. Maar dat zal ook vast heel persoonlijk zijn. Vooralsnog lijk ik geen last te krijgen van vel, wel zal ik nooit een strakke shakira buik krijgen. Maar ik heb ook verder (nog) geen vel op andere plaatsen. Dus ik blijf goede hoop houden voor mijn buik, dat is nu nog de enige plek waar vet zit.

Mocht ik toch wel los vel krijgen dan zou ik graag een tummy tuck doen :D alleen die prijzen. En wil je het vergoed krijgen moet je eerst door een heel medisch molen heen en andere rare dingen als smet ;( brrr.
pi_141295552
Tot nu toe heb ik geluk gehad en heb ik weinig last van los vel.
Oke het is ook niet superstrak maar ik mag niet klagen.
pi_141295976
Hoeveel kg ben je nu kwijt SacreCoeur?
Tegenwoordig krijg je dat amper nog vergoed dacht ik. Als ik het geld had zou ik het vast doen wanneer ik het nodig zou vinden, maar aangezien ik een arme sloeber ben blijf ik lekker met mijn slobberbuikje zitten. Ik zou trouwens liever mijn armen laten doen denk ik omdat dat veel zichtbaarder is.
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:28:01 #5
298315 SacreCoeur
pi_141296859
Ongeveer 23 denk ik.. ik weet mijn start gewicht niet meer heel precies.
Ik ben alleen huiverig over mijn onderbuik :P mijn taille is al plat en geen vel daar.

Ik heb een tijdje gehad dat ik niet verder bezig was met afvallen omdat ik bang ben voor vel :D
Mja.. ik ben 24, 1x zwanger geweest, nog steeds geen hangende borsten of ander hangend vel en zit nog steeds niet op een gezond bmi/gewicht. + ik ben gewoon te nieuwsgierig hoe ik eruit zie met een normaal gewicht.

[ Bericht 23% gewijzigd door SacreCoeur op 19-06-2014 19:35:16 ]
pi_141299088
Op dag 5 van level 3 ging eindelijk alles goed *O*
Grappig hoe snel dat gaat, 3 dagen geleden dacht ik nog dat het nooit zou lukken.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 08:09:12 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141317506
I'm doin' it, I'm doin' it, I'm doin' it yeah!!! *O* Morgen zal de weegschaal wel iets omhoog gaan, nu na een vastendag is hij natuurlijk heel laag, maar toch... Zo lekker! En ik merk gewoon nu al verschil aan mijn kleren! *O* Het past weer ipv nét te strak. :s)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 08:35:19 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141317786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

En hoeveel ben je dan nu in totaal kwijt? Mijn buik is niet strak, zal het ook nooit worden :D maar ik heb nog geen idee of ik vel zal hebben of niet. Ook echt geen idee wanneer je pas kan zien wanneer je dat heb, op het einde? of halverwege?
48 kilo op m'n atl, op dit moment 45,5 kilo. Ik ben al een jaartje ongeveer stabiel. Ben wel nog een kilo of vijf kwijt sinds vorig jaar, maar zo hard als in de eerste 3 jaar gaat het al lang niet meer.

Het kan het eerste jaar na je gewichtsverlies nog behoorlijk bijtrekken, maar met name mijn borsten en bovenarmen zijn echt niet meer te redden. Ik heb een forse voorgevel en met een goede bh valt het absoluut niet op, maar ik kan hele lappen vel oppakken, zonder dat ik daar iets van voel. Voor m'n armen geldt hetzelfde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteravond overigens 1,5 uur vertraging en toen ik eindelijk thuis was, zijn we langs de frituur gereden. Hoewel ik vind dat zoiets af en toe moet kunnen, was het eigenlijk niet per se nodig. We hadden ook best soep kunnen opwarmen ofzo. Het was wel heel lekker, dus ga er niet van wakker liggen, maar dit weekend dus wel binnen de lijntjes eten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 08:35:33 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141317790
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 08:09 schreef Brighteyes het volgende:
I'm doin' it, I'm doin' it, I'm doin' it yeah!!! *O* Morgen zal de weegschaal wel iets omhoog gaan, nu na een vastendag is hij natuurlijk heel laag, maar toch... Zo lekker! En ik merk gewoon nu al verschil aan mijn kleren! *O* Het past weer ipv nét te strak. :s)
Oh, en een jompel voor BE *O* *O*
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 09:05:01 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141318181
Lijkt me niet gek hoor Tink. Beetje shapewear effect denk ik. :Y
pi_141318647
Goed bezig Be *O* fijn dat je de knop weer hebt gevonden.

Hier blijft de weegschaal erg stabiel of schommelt zelfs iets omhoog :(
Terwijl ik mijn lichaam op een positieve manier in de spiegel zie veranderen.
Zou bijna gewoon stoppen met op de weegschaal te staan.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 09:47:31 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141319063
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt me niet gek hoor Tink. Beetje shapewear effect denk ik. :Y
Ik voel me wel ontzettend onsexy, maar ach... Heb dus een halve werkdag. een halve dag tennissen en dan eten met de collega's. Niet echt nodig om me sexy te voelen :)
pi_141319090
Hier -14,5 t.o.v. anderhalf jaar geleden. Was -16, en inmiddels weet ik dat die 1,5 kg echt geen schommeling is, maar er toch echt weer aan zit. }:|
Er mag iig nog wel een kg of 6 af. Maar goed, nu naar de sportschool, wie weet gaat het ooit lukken.

En Tink, mooi of sexy kan ook zonder decolleté hoor! :Y
pi_141319170
Ik ben 13 kilo lichter dan mijn hoogste gewicht en daar ben ik niet trots op :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 juni 2014 @ 09:57:23 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141319283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Be *O* fijn dat je de knop weer hebt gevonden.

Hier blijft de weegschaal erg stabiel of schommelt zelfs iets omhoog :(
Terwijl ik mijn lichaam op een positieve manier in de spiegel zie veranderen.
Zou bijna gewoon stoppen met op de weegschaal te staan.
Idd even weegschaal negeren, je bent onwijs goed bezig hoor!
pi_141319341
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 13 kilo lichter dan mijn hoogste gewicht en daar ben ik niet trots op :@
Nog altijd wel aan het sporten dan? Daar was je op gegeven moment zo goed mee bezig toch?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_141319441
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:59 schreef V1z0R het volgende:

Nog altijd wel aan het sporten dan? Daar was je op gegeven moment zo goed mee bezig toch?
Ik kreeg een andere baan en ik hou van een heel strak vast ritme en met deze baan ging het allemaal de mist in :@ (op werkdagen (4/week) moest ik 24 uur beschikbaar zijn en kon elk moment gebeld worden, dat werkt niet zo lekker met sporten) Dus weer wat aangekomen. Maar ik heb mijn baan opgezegd per 1 augustus *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141320211
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Idd even weegschaal negeren, je bent onwijs goed bezig hoor!
Stom he hoe belangrijk een getalletje kan zijn, terwijl je in de spiegel gewoon ziet dat het goed gaat.
pi_141320489
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 08:09 schreef Brighteyes het volgende:
Wat fijn Be!
pi_141321105
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kreeg een andere baan en ik hou van een heel strak vast ritme en met deze baan ging het allemaal de mist in :@ (op werkdagen (4/week) moest ik 24 uur beschikbaar zijn en kon elk moment gebeld worden, dat werkt niet zo lekker met sporten) Dus weer wat aangekomen. Maar ik heb mijn baan opgezegd per 1 augustus *)
Ah, maar dan niet vergeten de draad weer op te pakken he :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_141321414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:59 schreef V1z0R het volgende:

Ah, maar dan niet vergeten de draad weer op te pakken he :P
Nee ;) Komt goed. Na 1 augustus. Maak wel een duik in salaris, maar dat heb ik er heel erg voor over.
pi_141321615
Bah!

Heb 3 weken geleden bij klussen in huis een voetblessure opgelopen die maar niet weggaat. Fysio geeft aan dat ik de komende 3 weken mijn belangrijkste sport niet mag doen. Grmbl!

Slecht getimed dit.
It was delicious.
pi_141321809
Dat is balen Sometimes!
Welke sporten kan je nog wel doen?
pi_141322180
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Dat is balen Sometimes!
Welke sporten kan je nog wel doen?
Ik moet mijn linkervoet volledig ontlasten, dus denk dat het bij fietsen blijft.
Zelfs zwemmen is geen optie.
It was delicious.
pi_141322991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee ;) Komt goed. Na 1 augustus. Maak wel een duik in salaris, maar dat heb ik er heel erg voor over.
Ook wel lekker om 'na' de zomer te starten want (tenminste bij mijn sportschool) is het nu stamp-en-stamp druk :{
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:19:55 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141323671
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:48 schreef Ruby88 het volgende:
Hier -14,5 t.o.v. anderhalf jaar geleden. Was -16, en inmiddels weet ik dat die 1,5 kg echt geen schommeling is, maar er toch echt weer aan zit. }:|
Er mag iig nog wel een kg of 6 af. Maar goed, nu naar de sportschool, wie weet gaat het ooit lukken.

En Tink, mooi of sexy kan ook zonder decolleté hoor! :Y
Ik heb het in de verste verte niet over decolleté hoor, meer over het 'platter dan anders en gigantische sportbh aan'-gevoel. Decolleté is sowieso niet echt iets voor mij... Heb graag een mooie jurk ofzo aan, maar idealiter niet met een heel lage hals. Dat is ontzettend snel ordinair, juist omdat ik een flinke boezem heb. Brrt!
pi_141324485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb het in de verste verte niet over decolleté hoor, meer over het 'platter dan anders en gigantische sportbh aan'-gevoel. Decolleté is sowieso niet echt iets voor mij... Heb graag een mooie jurk ofzo aan, maar idealiter niet met een heel lage hals. Dat is ontzettend snel ordinair, juist omdat ik een flinke boezem heb. Brrt!
Oooh maar dan zie je toch niets van die sportbh?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:03:20 #28
298315 SacreCoeur
pi_141325196
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En iets als een minimizer? Dat geeft een fijnere ondersteuning lijkt mij dan een sportbh.
Ik heb een simpele van de H&M dat voelt net als een hemdje :P die zou ik niet als gewone BH willen dragen.
pi_141326484
Ik draag op mijn werk ook mijn sportbh. :@Ik heb een hele stevige die zelfs mijn cup H in bedwang kan houden.
pi_141328215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:58 schreef V1z0R het volgende:
Ook wel lekker om 'na' de zomer te starten want (tenminste bij mijn sportschool) is het nu stamp-en-stamp druk :{
En mijn nieuwe werk is op 8,8 km afstand! Dus ik ga fietsen uiteraard en mijn doel wordt om daar al hardlopend naar toe te gaan (kan daar douchen).
pi_141328946
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:35 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik moet mijn linkervoet volledig ontlasten, dus denk dat het bij fietsen blijft.
Zelfs zwemmen is geen optie.
Vervelend, maar als je gaat fietsen kan je toch nog in beweging blijven ^O^
pi_141329165
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En mijn nieuwe werk is op 8,8 km afstand! Dus ik ga fietsen uiteraard en mijn doel wordt om daar al hardlopend naar toe te gaan (kan daar douchen).
Dat is wel fijn! (En een goed idee. :Y )
Ik heb een baan gehad waarvoor ik 17 km moest fietsen, wat ik regelmatig deed. Daar aangekomen deed ik altijd wel snel een fris t-shirt aan, maar er was geen douche helaas.
pi_141329337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef Ruby88 het volgende:

Dat is wel fijn! (En een goed idee. :Y )
Ik heb een baan gehad waarvoor ik 17 km moest fietsen, wat ik regelmatig deed. Daar aangekomen deed ik altijd wel snel een fris t-shirt aan, maar er was geen douche helaas.
Heb een zomer een baan gehad op 23 km afstand, daar ging ik ook op de fiets naar toe en kon ik ook douchen (ziekenhuis hè). Was 's morgens de schoonste, fris & fruitig uit de douche :7
Maar alleen een schoon t-shirt zal ook wel genoeg zijn geweest, tenzij je wel heel erg hebt gezweet, maar heb geen racefiets.
pi_141329451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb een zomer een baan gehad op 23 km afstand, daar ging ik ook op de fiets naar toe en kon ik ook douchen (ziekenhuis hè). Was 's morgens de schoonste, fris & fruitig uit de douche :7
Maar alleen een schoon t-shirt zal ook wel genoeg zijn geweest, tenzij je wel heel erg hebt gezweet, maar heb geen racefiets.
Neuh, was inderdaad wel te doen. :)
pi_141329646
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bij die van mij juist uitgestorven *O* misschien door het wk?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_141329718
Ik heb nu bijna toch de knop doorgehakt om mijn abbo van de sportschool op te zeggen.
Zeker nu ik merk dat Jillian echt effect heeft, doe ik dat net zo lief (nouja liever eigenlijk).
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:15:04 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141330326
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fijn dat je al nieuw werk hebt zeg! :Y

Mijn dag-na-vasten-lijstje, die een tikkie ruimer is want vanmorgen bloed gedoneerd en ik ging wat zwabberen rond lunchtijd. :')

O: Brinta
T: ontbijtkoek (het was dat of roze of gevulde koek, of zo'n vieze wasa belegde cracker)
L: 2 kapjes kaas, 1 dubbele boterham m pure hagelslag, 1 muesliboterham
T: kwark denk ik
D: Long boy burgers

[ Bericht 28% gewijzigd door BE op 20-06-2014 15:22:11 ]
pi_141330405
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:59 schreef Unfckingtitled het volgende:

Bij die van mij juist uitgestorven *O* misschien door het wk?
Kan ook gaan sporten tijdens belangrijke voetbalwedstrijden natuurlijk :7
pi_141330873
Heeft iemand hier ervaring met sportkleding van de action of big bazar?
pi_141331349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan ook gaan sporten tijdens belangrijke voetbalwedstrijden natuurlijk :7
Uiteraard :9 alleen hebben ze bij ons alleen tvschermpjes op de cardioapparaten en bij krachttraining niks ;( En omdat ik alleen krachttraining doe vind ik het niet zo erg dat het rustig is hehe >:)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:01:51 #41
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_141332445
Sportschool tijdens wedstrijden, goed idee wel. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:02:16 #42
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_141332467
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef appelsap het volgende:
Ik vind het maar benauwd spul.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_141333031
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Sportschool tijdens wedstrijden, goed idee wel. :9
Ben ooit naar de sauna geweest tijdens een halve finale waar Nederland in stond *) Geloof dat we met z'n vijven waren incl mijn vriendin en ik.
pi_141333510
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef appelsap het volgende:
Jep! Van de action, vorig zomer. Ideaal vind ik het. Lekker lange hemdjes, dus als je je armen omhoog doet dat niet iedereen je buik ofzo ziet.. En maar rond de 5 euro.
pi_141334696
Ik eet nooit meer gehakt.. wat een calorieën :{
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:12:32 #46
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_141334824
Je weet dat je de boel teveel hebt laten versloffen, wanneer je voor een avondje uit een jurk uitzoekt met kousen ipv panty zodat je buik vrij is, want alle broeken/rokken zitten op het moment ff net niet zo heel lekker :X

Ik zal zo blij zijn als ik per 1 juli weer een vast (werk) ritme heb :@
pi_141335375
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik eet nooit meer gehakt.. wat een calorieën :{
Mager rundsgehakt valt goed mee.
pi_141335444
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Je weet dat je de boel teveel hebt laten versloffen, wanneer je voor een avondje uit een jurk uitzoekt met kousen ipv panty zodat je buik vrij is, want alle broeken/rokken zitten op het moment ff net niet zo heel lekker :X

Ik zal zo blij zijn als ik per 1 juli weer een vast (werk) ritme heb :@
1 juli is al bijna! :)

Ik ga juist een periode in met heel weinig ritme, ben benieuwd hoe dat uitpakt. Misschien moet ik maar veel ochtendlessen bij de sportschool plannen, dat levert toch iets van ritme op, en daarmee begin ik elke dag in elk geval (w.b. afvallen/sporten/gezond leven) goed.
pi_141337901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mager rundsgehakt valt goed mee.
Ik had nu gewone rundergehakt.. mehh.. Ik had een heel klein kommetje chili con carne... 641 kcal ;(
pi_141338638
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik had nu gewone rundergehakt.. mehh.. Ik had een heel klein kommetje chili con carne... 641 kcal ;(
Chili con carne is ook door de bonen hoog in de kcal natuurlijk.
Maar 641 is toch netjes voor avondeten?
pi_141338835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Chili con carne is ook door de bonen hoog in de kcal natuurlijk.
Maar 641 is toch netjes voor avondeten?
Ja klopt, de bonen schrok ik ook van :P

Op zich wel, maar voor de hoeveelheid.. meh.. veel thee en water drinken maar vanavond om een gevuld gevoel te hebben :Y
pi_141338855
En morgen overdag rustig aan doen, want 's avonds uit eten (tapas)
pi_141338869
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ja klopt, de bonen schrok ik ook van :P

Op zich wel, maar voor de hoeveelheid.. meh.. veel thee en water drinken maar vanavond om een gevuld gevoel te hebben :Y
Ahh dan heb je nog 1500kcal voor de rest van de dag.
Je moet geen honger gaan hebben joh.
pi_141338936
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh dan heb je nog 1500kcal voor de rest van de dag.
Je moet geen honger gaan hebben joh.
Je bedoeld 1500 naast de 640 van het avondeten? Gezamenlijk 2140?
pi_141339250
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Je bedoeld 1500 naast de 640 van het avondeten? Gezamenlijk 2140?
Je bent toch een man en best groot?
pi_141339296
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je bent toch een man en best groot?
Man en 1.90/121 ja
pi_141339355
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Man en 1.90/121 ja
Dan is 2100 toch niet zo heel vreemd? Om af te vallen.
pi_141339466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan is 2100 toch niet zo heel vreemd? Om af te vallen.
Hmm.. ik zit de laatste weken aldoor rond 1800/1900
pi_141339667
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hmm.. ik zit de laatste weken aldoor rond 1800/1900
Klinkt een beetje weinig want jouw bmr zit volgens mij al op 2200kcal (als je dus de hele dag in bed zou liggen).
Dus mocht je ooit nog honger hebben zou ik gewoon een extra T nemen.
pi_141339731
Caloriebehoefte voor ruststofwisseling: 2533
Dagelijkse caloriebehoefte: 3040
Caloriebehoefte om een pond per week af te vallen: 2540

Dit geeft zo'n berekening dingetje van Men's Health.

Die bovenste is dan als ik niks doe
Die middelste om op hetzelfde gewicht te blijven
Die laatste om dus 500 gr af te vallen

Klopt dat?
pi_141340418
Volgens mij wel :Y
Ik weet niet of ie ook nog rekening houd met je sportmomenten?
pi_141340650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:26 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij wel :Y
Ik weet niet of ie ook nog rekening houd met je sportmomenten?
Ik had weinig beweging gedaan... maar als ik 1-3 keer per week sporten doen komt er dit uit:
2506
3446
2946
pi_141340668
Maar, tijd voor een lekkere bak kwark met wat fruit dan :Y) :Y)
pi_141340758
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, tijd voor een lekkere bak kwark met wat fruit dan :Y) :Y)
Enjoy ^O^
pi_141342939
Ik ben in een maand tijd nu 1,5 kilo afgevallen en de omstandigheden meegenomen ben ik daar best blij mee.

Ik heb namelijk tegen me: ik ben chronisch ziek, waardoor bewegen soms niet gaat, daarvoor slik ik medicijnen waardoor ik hongerpijnen krijg.
pi_141343858
Sarabi, of iemand anders die het weet.. ik zat ff naar Jillian te zoeken op youtube... is er per level maar 1 filmpje? Dus 10 keer hetzelfde filmpje gebruiken?

[ Bericht 11% gewijzigd door PatriQue89 op 20-06-2014 20:35:52 ]
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:30:14 #67
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141343976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

En iets als een minimizer? Dat geeft een fijnere ondersteuning lijkt mij dan een sportbh.
Ik heb een simpele van de H&M dat voelt net als een hemdje :P die zou ik niet als gewone BH willen dragen.
Uhm. Zo'n ding van de h&m vind ik geen sportbh. Ik heb er een van Panache waar ik ook mee ga paardrijden met m'n G-cup. Die was prima voor het tennissen en zit heerlijk en je ziet er niks van, maar ik voelde me er gewoon enorm niet mooi in. Beetje alsof je een oma-onderbroek aan hebt ;) Verder geen issue dus.

Hoe dan ook hopeloze dag gehad en net pas onderweg naar huis. Morgen lekker paardrijden en dan gezond eten voor de rest van de week plannen :)
pi_141345124
Eiwitten hoog houden en gewoon lekker eten.. IIFYM.. Incl ijsjes fruitsappen en marsen etc. vandaag -2 kilo in een week, +1% spier, BMI -0,5 en vet weet ik even niet meer :9..

Eerste doel komt in de buurt nu 8-)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:20:56 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141346856
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Sarabi, of iemand anders die het weet.. ik zat ff naar Jillian te zoeken op youtube... is er per level maar 1 filmpje? Dus 10 keer hetzelfde filmpje gebruiken?
Jup! En dan door naar de volgende, die 10 keer etc
pi_141347005
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jup! En dan door naar de volgende, die 10 keer etc
Ah ok.. eens proberen :)
pi_141347773
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Welke van Jillian? Ze heeft er meerdere gemaakt.

Ik heb hier ergens een viertal dvd's liggen van haar. 90 dagen programma dacht ik, wat dan uiteindelijk 10 filmpjes zijn die je meerdere dagen gebruikt.
Wel met afwisseling trouwens, in verband met de belasting van groepen spieren.
It was delicious.
pi_141348960
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:34 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Welke van Jillian? Ze heeft er meerdere gemaakt.

Ik heb hier ergens een viertal dvd's liggen van haar. 90 dagen programma dacht ik, wat dan uiteindelijk 10 filmpjes zijn die je meerdere dagen gebruikt.
Wel met afwisseling trouwens, in verband met de belasting van groepen spieren.
30 days shred. Heb het wel het hele filmpje volgehouden, maar nu wel dood.. haha.. Opzich kan ik wel meekomen, alleen niet zo lenig als die modelletjes.. haha
pi_141349035
Na de reacties hier en van vrienden heb ik maar gewoon wat gekocht om te proberen bij de big bazar. 2 hemdjes en 2 vestjes/jasjes. De hemdjes zijn wat benauwd, of iig minder luchtig dan die van H&M.
De vestjes zijn heerlijk! Die heb ik al gebruikt op de fiets en laat goed wind door maar houdt ook goed warm. En natuurlijk in hippe kleurtjes. :D
Ook nog een nieuwe sportbroek gekocht maar wel bij de H&M.

Ik ben de komende dagen helemaal alleen thuis en dat vind ik altijd lastig. Dan zorg ik wat minder goed voor mezelf. Heb me voorgenomen om gewoon gezond voor mezelf te gaan koken en om te gaan sporten. Hopelijk lukt dat. :)
Deze week al 4x gaan sporten en netjes gegeten dus ik ga goed.
pi_141349541
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

30 days shred. Heb het wel het hele filmpje volgehouden, maar nu wel dood.. haha.. Opzich kan ik wel meekomen, alleen niet zo lenig als die modelletjes.. haha
Tja, het is ook geen vergelijk met de figuren die ze voor de camera zetten.

Het tijdelijke effect houd mij nogal tegen om het weer op te pakken (welke variant dan ook).
It was delicious.
pi_141352572
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Caloriebehoefte voor ruststofwisseling: 2533
Dagelijkse caloriebehoefte: 3040
Caloriebehoefte om een pond per week af te vallen: 2540

Dit geeft zo'n berekening dingetje van Men's Health.

Die bovenste is dan als ik niks doe
Die middelste om op hetzelfde gewicht te blijven
Die laatste om dus 500 gr af te vallen

Klopt dat?
Dat kan het verraderlijke zijn van die standaard berekeningen, met een beetje pech zit je aan de andere kant van de schaal.

Stukje over BMR verschillen:
quote:
Thus there are differences in BMR even when comparing two subjects with the same lean body mass. The top 5% of people are metabolizing energy 28-32% faster than individuals with the lowest 5% BMR.[11] For instance, one study reported an extreme case where two individuals with the same lean body mass of 43 kg had BMRs of 1075 kcal/day (4.5 MJ/day) and 1790 kcal/day (7.5 MJ/day). This difference of 715 kcal/day (67%) is equivalent to one of the individuals completing a 10 kilometer run every day.[11]
Het blijft dus een individueel iets :{
pi_141353625
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:07 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Het tijdelijke effect houd mij nogal tegen om het weer op te pakken (welke variant dan ook).
Hmm.. Ja, maar wat kan je nou ongeveer bereiken in 30 dagen? En hoe tijdelijk is tijdelijk?
pi_141353752
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat kan het verraderlijke zijn van die standaard berekeningen, met een beetje pech zit je aan de andere kant van de schaal.

Stukje over BMR verschillen:

[..]

Het blijft dus een individueel iets :{
Hmm... Dat is het volgens mij altijd, dat individueel.. Maar het is misschien wel een mooie leidraad ofzo.
pi_141355382
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:07 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Je moet ook niet stoppen na 30 dagen ;)
pi_141355421
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hmm.. Ja, maar wat kan je nou ongeveer bereiken in 30 dagen? En hoe tijdelijk is tijdelijk?
Het resultaat is verbluffend (vind ik) wanneer je echt het programma volgt.
Maar ook akelig snel weer weg. Voor zover ik weet is het net zo snel weg als dat het gekomen is.
It was delicious.
pi_141355929
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je moet ook niet stoppen na 30 dagen ;)
Maar om nou steeds alles hetzelfde te blijven doen.. Raakt je lichaam ook weer gewend.. Om de zoveel weken afwisselen voor nieuwe prikkels :)
pi_141356289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:49 schreef Timmos het volgende:

[..]

Maar om nou steeds alles hetzelfde te blijven doen.. Raakt je lichaam ook weer gewend.. Om de zoveel weken afwisselen voor nieuwe prikkels :)
genoeg dvds van Jillian om mee af te wisselen :Y
Hierna ga ik een maand Ripped doen
pi_141363113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:39 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Het resultaat is verbluffend (vind ik) wanneer je echt het programma volgt.
Maar ook akelig snel weer weg. Voor zover ik weet is het net zo snel weg als dat het gekomen is.
Ok. Ben benieuwd!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:27:01 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141363228
*O* Weegschaal idd ietsje hoger dan gisteren, maar niet eens heel erg en dus kan ik nu echt zeggen: - 5 kilo ten opzichte van mijn hoogste (van dit jaar) begin April! *O*

En dat ziet er zo uit:

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 21-06-2014 09:10:08 ]
pi_141363557
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
*O* Weegschaal idd ietsje hoger dan gisteren, maar niet eens heel erg en dus kan ik nu echt zeggen: - 5 kilo ten opzichte van mijn hoogste (van dit jaar) begin April! *O*

En dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
*O*

Ik was 0.4 hoger dan gister :') Zegt waarschijnlijk niets, maar toch vind ik t stom!
pi_141363959
Netjes Be *O*
Hier maar niet op de weegschaal gestaan, wel erg tevreden met de spiegel
pi_141364866
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:27 schreef Brighteyes het volgende:

En dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Top Be!

Ik sta al tijden stil, misschien dat hardlopen daar verandering in kan brengen.
pi_141365742
BE! Goed bezig! *O*
pi_141366470
Zo goed als niet thuis vandaag, festival dus zelf ook niks te preppen.. Zometeen nog maar flinke maaltijd en dan daar nog vanavond, zal t niet gek veel uit de hand lopen met de macros..

Dus bak kwark, zometeen 6 eieren (3eigeel) met wat bacon op een paar broodjes ofzo en vanavond zien we dan wel :7
pi_141367032
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:11 schreef Timmos het volgende:
Zo goed als niet thuis vandaag, festival dus zelf ook niks te preppen.. Zometeen nog maar flinke maaltijd en dan daar nog vanavond, zal t niet gek veel uit de hand lopen met de macros..

Dus bak kwark, zometeen 6 eieren (3eigeel) met wat bacon op een paar broodjes ofzo en vanavond zien we dan wel :7
Same. Net een grote maaltijdsalade op, dus ik hoop dat ik daar een tijdje op vooruit kan!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:04:17 #90
298315 SacreCoeur
pi_141367852
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:11 schreef Timmos het volgende:

Dat klinkt echt als heel veel :P dat krijg ik niet eens in 1x op.
Daar moet het toch wel mee lukken tot vanavond? :D

Ik ben deze week incl met hier en daar wat beweging 1,7kg afgevallen, best tevreden.
En het is leuk en aardig dat afvallen maar alles is alweer te groot aan het worden :') ik moet een geldboom.
pi_141368168
Ja best veel haha maar belangrijker om de macro's binnen te krijgen dan niks te eten of daar meerdere slechte dingen..

Tijdsbestek maakt me verder niet uit als t maar binnen is :)

Het werden trouwens 6 eieren zoals gezegd met 150gr kalkoenbacon op 3 kornbollen en wat ketchup :P
pi_141384496
Druk shopdagje gehad, daarom moet ik nu nog even tijd maken voor Jillian.
Geen zin in, maar op dag 27 kan je ook niet opgeven :D
pi_141385156
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Sarabi het volgende:
Druk shopdagje gehad, daarom moet ik nu nog even tijd maken voor Jillian.
Geen zin in, maar op dag 27 kan je ook niet opgeven :D
Gewoon doen! Na afloop ben je tevreden.
pi_141386831
True :)
Stoppen was ook geen optie.
  zondag 22 juni 2014 @ 12:17:23 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141402371
Shoppen vandaag! Tijd voor een nieuwe spijkerbroek. Ben benieuwd of het gaat lukken :)
  zondag 22 juni 2014 @ 12:35:48 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141402828
Succes!

Ik heb een broek aan die met pinksteren echt geen optie was, veel te strak om mijn benen waardoor hij steeds afzakte. Nu zit ie nog steeds niet superlos, maar ik kan hem wel gewoon aan zonder dat hij bij elke stap af zakt. Bovenaan zit ie goed iig! *O*

En ik ben al alvast uiensoep aan het koken als maaltijd voor morgenavond dus het ruikt hier heerlijk! :9
(Uiteraard zonder het stokbrood m kaas. :D )

[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 22-06-2014 12:41:22 ]
pi_141403287
Spijkerbroek gevonden Tink?

Wat goed BE! Gaat hard dan want Pinksteren is net geweest. :D
Receptje van de uiensoep? Ik heb dat nog nooit zelf gemaakt.

Ik heb net gesport maar het ging niet van harte. Ik voelde me niet fit tijdens de training en mijn hartslag was een stuk hoger dan normaal. Telkens zo'n buitenademgevoel waar ik niet vanaf raakte. Heb wel mijn training netjes afgemaakt maar het was behoorlijk doorzetten.
Ik vraag me af hoe dat ineens kan..
pi_141403709
Brak! Vrij netjes gehouden nog met een kipburger en een paar frietjes van een maatje die het niet op kon :P.. Maar dat is er allemaal wel weer afgetrained ook daar..
pi_141403909
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:54 schreef appelsap het volgende:
Spijkerbroek gevonden Tink?

Wat goed BE! Gaat hard dan want Pinksteren is net geweest. :D
Receptje van de uiensoep? Ik heb dat nog nooit zelf gemaakt.

Ik heb net gesport maar het ging niet van harte. Ik voelde me niet fit tijdens de training en mijn hartslag was een stuk hoger dan normaal. Telkens zo'n buitenademgevoel waar ik niet vanaf raakte. Heb wel mijn training netjes afgemaakt maar het was behoorlijk doorzetten.
Ik vraag me af hoe dat ineens kan..
Misschien wordt je verkouden of ziekjes? Slecht(er) geslapen?
pi_141405354
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:15 schreef Timmos het volgende:

[..]

Misschien wordt je verkouden of ziekjes? Slecht(er) geslapen?
Hm, heb last van wat slijm dus dat zou kunnen. Hoop het niet. :o

Het goede nieuws van vandaag is mijn lieve weegschaal. 67,5 :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')