SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
48 kilo op m'n atl, op dit moment 45,5 kilo. Ik ben al een jaartje ongeveer stabiel. Ben wel nog een kilo of vijf kwijt sinds vorig jaar, maar zo hard als in de eerste 3 jaar gaat het al lang niet meer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En hoeveel ben je dan nu in totaal kwijt? Mijn buik is niet strak, zal het ook nooit wordenmaar ik heb nog geen idee of ik vel zal hebben of niet. Ook echt geen idee wanneer je pas kan zien wanneer je dat heb, op het einde? of halverwege?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond overigens 1,5 uur vertraging en toen ik eindelijk thuis was, zijn we langs de frituur gereden. Hoewel ik vind dat zoiets af en toe moet kunnen, was het eigenlijk niet per se nodig. We hadden ook best soep kunnen opwarmen ofzo. Het was wel heel lekker, dus ga er niet van wakker liggen, maar dit weekend dus wel binnen de lijntjes eten.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Oh, en een jompel voor BEquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:09 schreef Brighteyes het volgende:
I'm doin' it, I'm doin' it, I'm doin' it yeah!!!Morgen zal de weegschaal wel iets omhoog gaan, nu na een vastendag is hij natuurlijk heel laag, maar toch... Zo lekker! En ik merk gewoon nu al verschil aan mijn kleren!
Het past weer ipv nét te strak.
Ik voel me wel ontzettend onsexy, maar ach... Heb dus een halve werkdag. een halve dag tennissen en dan eten met de collega's. Niet echt nodig om me sexy te voelenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt me niet gek hoor Tink. Beetje shapewear effect denk ik.
Idd even weegschaal negeren, je bent onwijs goed bezig hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Befijn dat je de knop weer hebt gevonden.
Hier blijft de weegschaal erg stabiel of schommelt zelfs iets omhoog
Terwijl ik mijn lichaam op een positieve manier in de spiegel zie veranderen.
Zou bijna gewoon stoppen met op de weegschaal te staan.
Nog altijd wel aan het sporten dan? Daar was je op gegeven moment zo goed mee bezig toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 13 kilo lichter dan mijn hoogste gewicht en daar ben ik niet trots op
Ik kreeg een andere baan en ik hou van een heel strak vast ritme en met deze baan ging het allemaal de mist inquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Nog altijd wel aan het sporten dan? Daar was je op gegeven moment zo goed mee bezig toch?
Thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd even weegschaal negeren, je bent onwijs goed bezig hoor!
Wat fijn Be!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:09 schreef Brighteyes het volgende:
I'm doin' it, I'm doin' it, I'm doin' it yeah!!!Morgen zal de weegschaal wel iets omhoog gaan, nu na een vastendag is hij natuurlijk heel laag, maar toch... Zo lekker! En ik merk gewoon nu al verschil aan mijn kleren!
Het past weer ipv nét te strak.
Ah, maar dan niet vergeten de draad weer op te pakken hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg een andere baan en ik hou van een heel strak vast ritme en met deze baan ging het allemaal de mist in(op werkdagen (4/week) moest ik 24 uur beschikbaar zijn en kon elk moment gebeld worden, dat werkt niet zo lekker met sporten) Dus weer wat aangekomen. Maar ik heb mijn baan opgezegd per 1 augustus
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:59 schreef V1z0R het volgende:
Ah, maar dan niet vergeten de draad weer op te pakken he
Ik moet mijn linkervoet volledig ontlasten, dus denk dat het bij fietsen blijft.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Dat is balen Sometimes!
Welke sporten kan je nog wel doen?
Ook wel lekker om 'na' de zomer te starten want (tenminste bij mijn sportschool) is het nu stamp-en-stamp drukquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NeeKomt goed. Na 1 augustus. Maak wel een duik in salaris, maar dat heb ik er heel erg voor over.
Ik heb het in de verste verte niet over decolleté hoor, meer over het 'platter dan anders en gigantische sportbh aan'-gevoel. Decolleté is sowieso niet echt iets voor mij... Heb graag een mooie jurk ofzo aan, maar idealiter niet met een heel lage hals. Dat is ontzettend snel ordinair, juist omdat ik een flinke boezem heb. Brrt!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:48 schreef Ruby88 het volgende:
Hier -14,5 t.o.v. anderhalf jaar geleden. Was -16, en inmiddels weet ik dat die 1,5 kg echt geen schommeling is, maar er toch echt weer aan zit.![]()
Er mag iig nog wel een kg of 6 af. Maar goed, nu naar de sportschool, wie weet gaat het ooit lukken.
En Tink, mooi of sexy kan ook zonder decolleté hoor!
Oooh maar dan zie je toch niets van die sportbh?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb het in de verste verte niet over decolleté hoor, meer over het 'platter dan anders en gigantische sportbh aan'-gevoel. Decolleté is sowieso niet echt iets voor mij... Heb graag een mooie jurk ofzo aan, maar idealiter niet met een heel lage hals. Dat is ontzettend snel ordinair, juist omdat ik een flinke boezem heb. Brrt!
En iets als een minimizer? Dat geeft een fijnere ondersteuning lijkt mij dan een sportbh.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb het in de verste verte niet over decolleté hoor, meer over het 'platter dan anders en gigantische sportbh aan'-gevoel. Decolleté is sowieso niet echt iets voor mij... Heb graag een mooie jurk ofzo aan, maar idealiter niet met een heel lage hals. Dat is ontzettend snel ordinair, juist omdat ik een flinke boezem heb. Brrt!
En mijn nieuwe werk is op 8,8 km afstand! Dus ik ga fietsen uiteraard en mijn doel wordt om daar al hardlopend naar toe te gaan (kan daar douchen).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:58 schreef V1z0R het volgende:
Ook wel lekker om 'na' de zomer te starten want (tenminste bij mijn sportschool) is het nu stamp-en-stamp druk
Vervelend, maar als je gaat fietsen kan je toch nog in beweging blijvenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:35 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik moet mijn linkervoet volledig ontlasten, dus denk dat het bij fietsen blijft.
Zelfs zwemmen is geen optie.
Dat is wel fijn! (En een goed idee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn nieuwe werk is op 8,8 km afstand! Dus ik ga fietsen uiteraard en mijn doel wordt om daar al hardlopend naar toe te gaan (kan daar douchen).
Heb een zomer een baan gehad op 23 km afstand, daar ging ik ook op de fiets naar toe en kon ik ook douchen (ziekenhuis hč). Was 's morgens de schoonste, fris & fruitig uit de douchequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef Ruby88 het volgende:
Dat is wel fijn! (En een goed idee.)
Ik heb een baan gehad waarvoor ik 17 km moest fietsen, wat ik regelmatig deed. Daar aangekomen deed ik altijd wel snel een fris t-shirt aan, maar er was geen douche helaas.
Neuh, was inderdaad wel te doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb een zomer een baan gehad op 23 km afstand, daar ging ik ook op de fiets naar toe en kon ik ook douchen (ziekenhuis hč). Was 's morgens de schoonste, fris & fruitig uit de douche![]()
Maar alleen een schoon t-shirt zal ook wel genoeg zijn geweest, tenzij je wel heel erg hebt gezweet, maar heb geen racefiets.
Bij die van mij juist uitgestorvenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook wel lekker om 'na' de zomer te starten want (tenminste bij mijn sportschool) is het nu stamp-en-stamp druk
Fijn dat je al nieuw werk hebt zeg!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn nieuwe werk is op 8,8 km afstand! Dus ik ga fietsen uiteraard en mijn doel wordt om daar al hardlopend naar toe te gaan (kan daar douchen).
Kan ook gaan sporten tijdens belangrijke voetbalwedstrijden natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bij die van mij juist uitgestorvenmisschien door het wk?
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan ook gaan sporten tijdens belangrijke voetbalwedstrijden natuurlijk
Ik vind het maar benauwd spul.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef appelsap het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met sportkleding van de action of big bazar?
Ben ooit naar de sauna geweest tijdens een halve finale waar Nederland in stondquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Sportschool tijdens wedstrijden, goed idee wel.
Jep! Van de action, vorig zomer. Ideaal vind ik het. Lekker lange hemdjes, dus als je je armen omhoog doet dat niet iedereen je buik ofzo ziet.. En maar rond de 5 euro.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef appelsap het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met sportkleding van de action of big bazar?
Mager rundsgehakt valt goed mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik eet nooit meer gehakt.. wat een calorieën
1 juli is al bijna!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Je weet dat je de boel teveel hebt laten versloffen, wanneer je voor een avondje uit een jurk uitzoekt met kousen ipv panty zodat je buik vrij is, want alle broeken/rokken zitten op het moment ff net niet zo heel lekker
Ik zal zo blij zijn als ik per 1 juli weer een vast (werk) ritme heb
Ik had nu gewone rundergehakt.. mehh.. Ik had een heel klein kommetje chili con carne... 641 kcalquote:
Chili con carne is ook door de bonen hoog in de kcal natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had nu gewone rundergehakt.. mehh.. Ik had een heel klein kommetje chili con carne... 641 kcal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |