Ik heb het in de verste verte niet over decolleté hoor, meer over het 'platter dan anders en gigantische sportbh aan'-gevoel. Decolleté is sowieso niet echt iets voor mij... Heb graag een mooie jurk ofzo aan, maar idealiter niet met een heel lage hals. Dat is ontzettend snel ordinair, juist omdat ik een flinke boezem heb. Brrt!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:48 schreef Ruby88 het volgende:
Hier -14,5 t.o.v. anderhalf jaar geleden. Was -16, en inmiddels weet ik dat die 1,5 kg echt geen schommeling is, maar er toch echt weer aan zit.![]()
Er mag iig nog wel een kg of 6 af. Maar goed, nu naar de sportschool, wie weet gaat het ooit lukken.
En Tink, mooi of sexy kan ook zonder decolleté hoor!
Oooh maar dan zie je toch niets van die sportbh?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb het in de verste verte niet over decolleté hoor, meer over het 'platter dan anders en gigantische sportbh aan'-gevoel. Decolleté is sowieso niet echt iets voor mij... Heb graag een mooie jurk ofzo aan, maar idealiter niet met een heel lage hals. Dat is ontzettend snel ordinair, juist omdat ik een flinke boezem heb. Brrt!
En iets als een minimizer? Dat geeft een fijnere ondersteuning lijkt mij dan een sportbh.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb het in de verste verte niet over decolleté hoor, meer over het 'platter dan anders en gigantische sportbh aan'-gevoel. Decolleté is sowieso niet echt iets voor mij... Heb graag een mooie jurk ofzo aan, maar idealiter niet met een heel lage hals. Dat is ontzettend snel ordinair, juist omdat ik een flinke boezem heb. Brrt!
En mijn nieuwe werk is op 8,8 km afstand! Dus ik ga fietsen uiteraard en mijn doel wordt om daar al hardlopend naar toe te gaan (kan daar douchen).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:58 schreef V1z0R het volgende:
Ook wel lekker om 'na' de zomer te starten want (tenminste bij mijn sportschool) is het nu stamp-en-stamp druk
Vervelend, maar als je gaat fietsen kan je toch nog in beweging blijvenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:35 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik moet mijn linkervoet volledig ontlasten, dus denk dat het bij fietsen blijft.
Zelfs zwemmen is geen optie.
Dat is wel fijn! (En een goed idee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn nieuwe werk is op 8,8 km afstand! Dus ik ga fietsen uiteraard en mijn doel wordt om daar al hardlopend naar toe te gaan (kan daar douchen).
Heb een zomer een baan gehad op 23 km afstand, daar ging ik ook op de fiets naar toe en kon ik ook douchen (ziekenhuis hč). Was 's morgens de schoonste, fris & fruitig uit de douchequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef Ruby88 het volgende:
Dat is wel fijn! (En een goed idee.)
Ik heb een baan gehad waarvoor ik 17 km moest fietsen, wat ik regelmatig deed. Daar aangekomen deed ik altijd wel snel een fris t-shirt aan, maar er was geen douche helaas.
Neuh, was inderdaad wel te doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb een zomer een baan gehad op 23 km afstand, daar ging ik ook op de fiets naar toe en kon ik ook douchen (ziekenhuis hč). Was 's morgens de schoonste, fris & fruitig uit de douche![]()
Maar alleen een schoon t-shirt zal ook wel genoeg zijn geweest, tenzij je wel heel erg hebt gezweet, maar heb geen racefiets.
Bij die van mij juist uitgestorvenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook wel lekker om 'na' de zomer te starten want (tenminste bij mijn sportschool) is het nu stamp-en-stamp druk
Fijn dat je al nieuw werk hebt zeg!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn nieuwe werk is op 8,8 km afstand! Dus ik ga fietsen uiteraard en mijn doel wordt om daar al hardlopend naar toe te gaan (kan daar douchen).
Kan ook gaan sporten tijdens belangrijke voetbalwedstrijden natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bij die van mij juist uitgestorvenmisschien door het wk?
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan ook gaan sporten tijdens belangrijke voetbalwedstrijden natuurlijk
Ik vind het maar benauwd spul.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef appelsap het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met sportkleding van de action of big bazar?
Ben ooit naar de sauna geweest tijdens een halve finale waar Nederland in stondquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Sportschool tijdens wedstrijden, goed idee wel.
Jep! Van de action, vorig zomer. Ideaal vind ik het. Lekker lange hemdjes, dus als je je armen omhoog doet dat niet iedereen je buik ofzo ziet.. En maar rond de 5 euro.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef appelsap het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met sportkleding van de action of big bazar?
Mager rundsgehakt valt goed mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik eet nooit meer gehakt.. wat een calorieën
1 juli is al bijna!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Je weet dat je de boel teveel hebt laten versloffen, wanneer je voor een avondje uit een jurk uitzoekt met kousen ipv panty zodat je buik vrij is, want alle broeken/rokken zitten op het moment ff net niet zo heel lekker
Ik zal zo blij zijn als ik per 1 juli weer een vast (werk) ritme heb
Ik had nu gewone rundergehakt.. mehh.. Ik had een heel klein kommetje chili con carne... 641 kcalquote:
Chili con carne is ook door de bonen hoog in de kcal natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had nu gewone rundergehakt.. mehh.. Ik had een heel klein kommetje chili con carne... 641 kcal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |