In principe doe je gewoon mee met 1 inzending, maar mocht je later in de maand (voor de 23e) iets gemaakt hebben dat je geschikter vind, kun je je inzending altijd nog (laten) aanpassenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:49 schreef Maringo het volgende:
Tof
Hoeveel verschillende dingen mag je inzenden?
Degene wie dit flikt moet de winnaar wordenquote:Ben je creatief van geest, en kun je een stilleven van appels en stokken zo kunstig fotograferen dat het een abstracte versie van Ariël is? Dan mag dat ook!
Ja, dat is misschien zo. We moeten maar even kijken hoe het gaat lopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef d4v1d het volgende:
ik denk dat 1 dag een beetje kort is voor de winnaar om met een nieuw onderwerp te komen.
Niet iedereen zit dagelijks op FOK!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef AF_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mickey Mouse met curvefeveroren
mickey op curvefever maken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
En nu zélf Mickey Mouse maken en in een nieuw jasje steken
Leuk, ja!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Hmm kijken of dit met filofax te combineren valt, misschien thema's maken enz
Ik heb 3 weken om er iets mee te doen dus 3x de kansquote:
Als je 't maar leuk vind om 't uiteindelijk daadwerkelijk in je agenda te hebben danquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken om er iets mee te doen dus 3x de kansKomt er alleen wel op neer dat ik dingen aan ga schaffen hiervoor haha maar dat heb je al snel als je een thema week gaat doen in je filofax
Tofquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef Bijna het volgende:
Tof topicIk ga één dezer dagen ook wat maken, als ik wat meer inspiratie heb
tot en met staat er in de OPquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:19 schreef Bijna het volgende:
Maar je kan nu dus inzenden tot 22 juli als ik het goed begrijp?
T/m de 22e ja (dus tot 23:59 die avond)quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:19 schreef Bijna het volgende:
Maar je kan nu dus inzenden tot 22 juli als ik het goed begrijp?
Aangepast hoor, huiliequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
tot en met staat er in de OP
(verderop staat het weer anders)
lobiquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
T/m de 22e ja (dus tot 23:59 die avond)
[..]
Aangepast hoor, huilie
Dat komt handig uit, jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef Amnistia het volgende:
Ben toevallig een week geleden begonnen met yasmine can alladin te haken!
quote:
Awesomequote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:43 schreef megamandy het volgende:
Ik ga ook meedoen, want ik hou van Disney en wil mijn photoshop en illustrator bijhouden
Neh, maar misschien doen we één van de volgende maanden wel iets met Mario-figuren ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:49 schreef Silmarwen het volgende:
Hmm Princes Peach... is geen Disney. Mag dus niet denk ik?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
Leuk! Eens kijken of ik wat kan verzinnen en dit ook op tijd kan uitvoeren.
Anders had ik ook nog wel een mooie inzendingquote:Je inzending dient dezelfde maand gemaakt te zijn
Het is wel de bedoeling dat je iets nieuws maaktquote:Op zondag 22 juni 2014 18:21 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb niks met Disney, maar volg dit wel. Moet je iets nieuws maken of kun je ook iets ouds uit de kast trekken, trouwens? Als je toevallig in het verleden iets thema-gerelateerds hebt gemaakt?
Zie TTquote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef _Arual_ het volgende:
Hmm. Ik kan me voorstellen dat dat voor de borduursters onder ons dan een uitdaging wordt.
Slecht gelezen trouwens
We've all been therequote:Op maandag 23 juni 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik had een idee in m'n hoofd zitten maar het werkt niet zoals ik wil!
Sticky's zijn we in CRE ook heul niet gewendquote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik hield dus de hele tijd CRE in de gaten om dit topic te zoeken. Maar niet naar de stickies gekeken
We laten de winnaar het volgende onderwerp kiezen, dus er zal vast wel eens een keer iets Mario-gerelateerds langs komenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef annelotje het volgende:
I love Disney maar ik heb zo ontzettend geen tijd momenteel... Ik las al n hint naar een mario thema. Als die komt heb ik hopelijk tijd!
Ik twijfel nog, het onderwerp past wel helemaal in mijn straatje maar meestal post ik geen tekeningen, omdat ik die via andere kanalen online zetquote:
Dat zou tof zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, het onderwerp past wel helemaal in mijn straatje maar meestal post ik geen tekeningen, omdat ik die via andere kanalen online zet![]()
Kan wel een keer een uitzondering maken natuurlijk, want Disney
Aan het brainstormenquote:
Ooooh wat gaafquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:19 schreef mignonne het volgende:
Challenge accepted![]()
![]()
de andere prinsessenjurkjes die ik ooit maakte worden te klein, dus tijd voor een nieuwe. Doornroosje is by far mijn favoriete disney film dus dit is een mooi excuus
die:
[ afbeelding ]
maar dan in kleine meisjes versie en net een beetje anders I guess
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou tof zijnIk ga zelf ook eens kijken of ik na een 2 jarige creatieve pauze nog iets uit een potlood weet te trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er al goed uit!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:26 schreef mignonne het volgende:
proefje van t lijfje gemaakt. Wil de lijnen iets meer verplaatst hebben. En heb een inschattingsfout gemaakt met het witte bovendeel. Dat loopt natuurlijk ook over de armen heen maar die mouwen zaten er nog niet in. Ik vond het al zo krapjesnou goed, de proef maakte een hoop duidelijk en gaf nieuwe inspiratie
komende week verder
![]()
dochters waren in ieder geval al blij met de rok. 8 meter organza voorzien van rolzoom en gerimpeld. Draad 30 keer gebrokengrrr.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken dat Mono een potlood heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ach, laten we 't maar gewoon breed nemen en alles wat maar met Disney tekenfilms te maken heeft is goedquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh een Disney personage in andere stijl tekenen. Jammer dat het niet een random personage in Disney stijl tekenen is, want dat ben ik de laatste tijd aan het oefenen
Ooh dan wordt het wel erg breed en kom ik in mijn comfortzonequote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, laten we 't maar gewoon breed nemen en alles wat maar met Disney tekenfilms te maken heeft is goed
Dus doe je ding
Ah naar is datquote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Ik moet helaas Sjaak Afhaak zijn, collega is opgestapt en ik werk nu voor twee. Heb gewoon geen puf om ook nog te tekenen/schilderen.
Wow, dat is wel érrug gaaf!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef mignonne het volgende:
Juhp ik heb nog steeds work in progress. Woensdag weer wat stof halen om de rok mee af te ronden en morgen ga ik de mouwen inzetten. Daarna zou ie zo goed as klaar moeten zijn. De meiden zijn er iig al blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Frutch het volgende:
Ok ben ook maar eens aan de slag gegaan. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Welke patronen voor disneyfiguren te haken heb je allemaal? en is het mogelijk deze even over te typenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef Amnistia het volgende:
Ben toevallig een week geleden begonnen met yasmine can alladin te haken!
Ik heb nog es ergens een shitload aan patronen van oa Mala en Amigurimi vandaan getoverd voor vrouwlief. Weliswaar het meeste in het Engels, soms Duits of Japans. Met creatief Googlen vind je een hoop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef wuytack het volgende:
[..]
Welke patronen voor disneyfiguren te haken heb je allemaal? en is het mogelijk deze even over te typen
Ben voor men zus allerlei patronen op het internet aan het zoeken voor te haken want ze is de dieren beu en heeft geen andere patronen ^^
of als je nog andere patronen weet die wel leuk zijn voor te maken mag je het altijd laten weten
meeste dingen die ik vind moet je je registreren ofzo. maar weet niet of dat altijd wel goed idee is, sommige sites zien er zo onbetrouwbaar uit :pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb nog es ergens een shitload aan patronen van oa Mala en Amigurimi vandaan getoverd voor vrouwlief. Weliswaar het meeste in het Engels, soms Duits of Japans. Met creatief Googlen vind je een hoop.
[/quote[quote]Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb nog es ergens een shitload aan patronen van oa Mala en Amigurimi vandaan getoverd voor vrouwlief. Weliswaar het meeste in het Engels, soms Duits of Japans. Met creatief Googlen vind je een hoop.
Ik heb ook totaal niks met Disney... Ik had wel een beginnetje gemaakt, maar tevergeefs...quote:Op zondag 27 juli 2014 10:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nummer 1 - Mignonne
Nummer 2 - JR-Style-93
Nummer 3 - Frutch
Zodra het onderwerp meer mijn ding is doe ik ook mee.
Neequote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Is de tekening van JR-style-93 niet een exacte printscreen van de film?
Volgens mij wel. .
JR-Style is wel legit.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wel. .
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wel. .
Ah ok.. zag er een beetje uit als een prontscreen vandaarquote:Op zondag 27 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.
Expres zo gedaan voor het effect.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ah ok.. zag er een beetje uit als een prontscreen vandaar
Zo beschouw ik het dan ook maarquote:Op zondag 27 juli 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's dan eigenlijk een compliment, toch?
Wat wordt thema voor de volgende keer?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
Er wordt wel flink gestemd, leuk om te zien
Hopelijk door allemaal mensen die ook mee gaan doen de komende maanden
Dat mag de winnaar bedenken! Zie OP.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wordt thema voor de volgende keer?
Om dit overigens kracht bij te zetten (Ik wist niet zeker of ook ik mocht stemmen)quote:Op zondag 27 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:54 schreef mrstylo het volgende:
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Frutch
Nummer 3 - Mignonne
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Frutch
Nummer 3 - Mignonne
Zelfde voor mij. Handig al die mensen die al gestemd hebben en je zit mobiel.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:43 schreef DonnaRush het volgende:
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Mignonne
Nummer 3 - Frutch
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om dit overigens kracht bij te zetten (Ik wist niet zeker of ook ik mocht stemmen)
1 JR-Style-93
2 Mignonne
3 Frutch
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Mortaxx het volgende:
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Mignonne
Nummer 3 - Frutch
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Frutch
Nummer 3 - Mignonne
quote:
quote:
Topshow moet nog even iets leuks verzinnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Moira. het volgende:
En we zijn klaar met stemmen
Erepodium:
[warning]1) JR-Style-93 (47 punten)
2) mignonne (38 punten)
3) Frutch (29 punten)[/warning]
Gefeliciteerd JR![]()
Bedenk je ook een nieuw onderwerp voor augustus? Een beetje globaal waar alle disciplines wel wat mee kunnen
Ik zal een mooi stukje in elkaar flansen voor op de FP, waar jullie alle drie in worden geëerd
Leuk!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kom net op een ideetje voor een opdracht
"Bedenk een creatief kunstwerk dat gebaseerd is op je favoriete film/tv-serie/boek"
Mag echt van alles zijn. Meer dat je geinspireerd bent door je favoriete film of tv personage. Dus niet alleen hoofdpersonage tekenen, maar misschien ook pakken maken van de personages of kleipoppetjes ofzo. Van allesquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:07 schreef Samzz het volgende:
Wat bedoel je met creatief? Wat valt daar onder, want gewoon het hoofdpersonage natekenen zal denk ik niet de bedoeling zijn?
Duidelijk! Leuk onderwerp.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag echt van alles zijn. Meer dat je geinspireerd bent door je favoriete film of tv personage. Dus niet alleen hoofdpersonage tekenen, maar misschien ook pakken maken van de personages of kleipoppetjes ofzo. Van alles
Mag het ook abstract zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag echt van alles zijn. Meer dat je geinspireerd bent door je favoriete film of tv personage. Dus niet alleen hoofdpersonage tekenen, maar misschien ook pakken maken van de personages of kleipoppetjes ofzo. Van alles
Gefeliciteerd JR!quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Moira. het volgende:
En we zijn klaar met stemmen
Erepodium:
[warning]1) JR-Style-93 (47 punten)
2) mignonne (38 punten)
3) Frutch (29 punten)[/warning]
Gefeliciteerd JR![]()
Bedenk je ook een nieuw onderwerp voor augustus? Een beetje globaal waar alle disciplines wel wat mee kunnen
Ik zal een mooi stukje in elkaar flansen voor op de FP, waar jullie alle drie in worden geëerd
Tofquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
Jullie worden beroemd
CREatieve uitdagingen: de winnaar(s) van juli!
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een lang verhaal kort te maken, ik deed mijn broekje uit voor optimale inspiratie, keek nog even naar een paar willekeurige melkmeisjes en meisjes met parels alvorens ik tot het volgende kunstwerk kwam.
Ik vind het een hele eer om het spits af te mogen bijten voor deze creatieve opdracht van JR-Style en ik hoop dat er nog vele inspirerende inzendingen zullen volgen.
Groetjes
johannes_vermeer
[ Bericht 0% gewijzigd door johannes_vermeer op 01-08-2014 01:41:54 ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn favoriete boekenserie is Harry Potter, en mijn favoriete moderator op FOK! is natuurlijk GGMM. Tijdens het speuren op rule34 naar sappige plaatjes van mijn helden en heldinnen besloot ik een fraai ontwerp van Sketch Lanza (een gabbertje van mij, we maken het vaak laat bij isketch maar dat is weer een ander verhaal) samen te voegen met mijn originele tekening van mijn grote voorbeeld René.
(voor de onwetenden, dit is René, zo ziet hij er uit, als je in Amersfoort woont en denkt: dat is mijn buurman, dan komt dat omdat René jouw buurman is).Als je 't nou nog een keer probeert zal ik je inzending misschien wel meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een lang verhaal kort te maken, ik deed mijn broekje uit voor optimale inspiratie, keek nog even naar een paar willekeurige melkmeisjes en meisjes met parels alvorens ik tot het volgende kunstwerk kwam.
[ afbeelding ]
Ik vind het een hele eer om het spits af te mogen bijten voor deze creatieve opdracht van JR-Style en ik hoop dat er nog vele inspirerende inzendingen zullen volgen.
Groetjes
johannes_vermeer
Fuck the EBU.
Een vrije geest laat zich niet sturen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je 't nou nog een keer probeert zal ik je inzending misschien wel meenemen
Ik zal je niet teleur stellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie je als een geduchte concurrent
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik verwacht van jou iets van anime
quote:
quote:
Warhol werd ook al erg snel gekopieerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook:![]()
[ afbeelding ]
Wit licht
Wow, nice hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:58 schreef Poolbal het volgende:
Eigenlijk was deze niet voor deze challenge, maar er valt altijd wel een film bij te verzinnen![]()
Het is een ontwerp voor een tattoo. Het moest een beetje realistische vleermuis zijn. Oh en mijn favoriete film is natuurlijk Dracula.
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zondag 10 augustus 2014 12:42 schreef DonnaRush het volgende:
Cool! Knap gedaan, zo goed ben ik niet met Paint haha.
Nice ^^
Gaat er ook niet om waar het mee gemaakt is/hoe het gemaakt is/of het beter is of mooier dan het ander, maar dat je jezelf op je eigen manier creatief uitdaagt volgens de opdracht, en dat heb je gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
Mag ik deze inzenden?
Gemaakt in MS paint, dus natuurlijk kan het niet tegen photoshop of iets op maar ik teken graag in paint.
[ afbeelding ]
Mijn favoriete serie; family guy
Coolquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat er ook niet om waar het mee gemaakt is/hoe het gemaakt is/of het beter is of mooier dan het ander, maar dat je jezelf op je eigen manier creatief uitdaagt volgens de opdracht, en dat heb je gedaan
Vind 'm tof, hoor!
Dat is ook de regel dat het in dezelfde maand gemaakt moet worden, staat in de OP:quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef d4v1d het volgende:
Niks tegen toto, maar het lijkt me leuker dat je alleen iets mag inzenden wat je recentelijk (n maand ofzo) heb gemaakt
Het is niet echt leuk als mensen iets van 5 jaar geleden inzenden
(natuurlijk kan je het nu niet meer veranderen, maar misschien iets om over na te denken voor volgende maand)
oh, hmm. Dan lees ik niet goed en heb ik niks gezegdquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is ook de regel dat het in dezelfde maand gemaakt moet worden, staat in de OP:
Je inzending dient dezelfde maand gemaakt te zijn en kun je vervolgens in dit topic posten t/m de 22e van de maand.
Dus idd niet alles wat je afgelopen maand gemaakt hebt, maar voor deze maand mag je het dus pas op 1 augustus of later gemaakt hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh, hmm. Dan lees ik niet goed en heb ik niks gezegd
Wat Sylvana zegt dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef d4v1d het volgende:
Niks tegen toto, maar het lijkt me leuker dat je alleen iets mag inzenden wat je recentelijk (n maand ofzo) heb gemaakt
Het is niet echt leuk als mensen iets van 5 jaar geleden inzenden
(natuurlijk kan je het nu niet meer veranderen, maar misschien iets om over na te denken voor volgende maand)
Leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef Poolbal het volgende:
Ok, nog één. Deze heb ik afgelopen week de muur van een vriendin gemaakt. Je ziet er mijn favoriete film in: Adams Apples. Heb die film gekocht zonder iets er over te lezen of te zien.. Aangezet en daarna kapotgelachen. Het gaat over een NeoNazi die in een kerkgemeenschap moet resocialiseren. De priester vraagt hem wat zijn doel is en hij zegt grappend "een appeltaart bakken, nou goed?". Dat wordt dan zijn doel in de gemeenschap en dat gaat natuurlijk niet makkelijk. De film is fantastisch omdat je gaandeweg er achter komt dat de NeoNazi eigenlijk de meest normale persoon daar is.
Onderstaande muurschildering is met gewone muurverf en permanent marker gemaakt, zelf het ontwerp gemaakt.
[ afbeelding ]
Die timestamp boeit me dan weer minder want dat geloof ik wel, maar het is misschien wel leuk om in een spoiler foto's van het proces te zettenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:28 schreef Poolbal het volgende:
Dan doe ik deze laatste, aangezien Adams Apples echt mijn favoriete film is. Heb ook nog foto's van het proces (met timestamp) als mensen niet geloven dat deze van onlangs is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Poolbal op 11-08-2014 13:35:48 ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:01 schreef Poolbal het volgende:
Hier zijn ze. We hadden geen meetlint dus het zit soms een beetje scheef en er zijn nog wel wat dingen die ik achteraf liever anders had gedaan, maar ja.Tof om te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow bro, nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
"Mayday, mayday"
Air crash investigation
grote versie
Laatst weer een rits afleveringen van Air Crash Investigation op youtube zitten kijkenBazenprogamma.
Fuck the EBU.
thxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tof om te zien!
[..]
Wow bro, nice
Laatst weer een rits afleveringen van Air Crash Investigation op youtube zitten kijkenBazenprogamma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 07:55:18 ]
Lukt het al een beetje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:45 schreef Hetbanaantje het volgende:
Leuk topic
Ik zal eens kijken of ik wat leuks kan maken.
Heb jij al wat gemaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje?
Nog meer mensen bezig met iets voor deze maand?Nog iets minder dan een weekje de tijd!
Was het wel van plan, dus misschien wel. Maar ben net verhuisd en nu nog bezig met het inrichten van mijn studeerkamer/ateliertje (en bij elkaar sprokkelen van al mijn crea-spul) voor de school straks weer begintquote:
Ooh wat voor creatieve dingen maak je meestal dan, dat je er speciale materialen voor nodig hebt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was het wel van plan, dus misschien wel. Maar ben net verhuisd en nu nog bezig met het inrichten van mijn studeerkamer/ateliertje (en bij elkaar sprokkelen van al mijn crea-spul) voor de school straks weer begintDus moet even kijken of ik er naast de noeste arbeid nog aan toe kom en de juiste materialen heb
Niet echt speciale materialen, maar momenteel ligt alles gewoon verspreid over allerlei tassen en dozen die nog uitgepakt en uitgezocht moeten wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat voor creatieve dingen maak je meestal dan, dat je er speciale materialen voor nodig hebt?
Wat een boel spullenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet echt speciale materialen, maar momenteel ligt alles gewoon verspreid over allerlei tassen en dozen die nog uitgepakt en uitgezocht moeten worden
Kwasten, verschillende soorten verf, ezel, doeken, papier, aquarelpotloden, kleurpotloden, pastel/oliekrijt, kleurpotloden, verfrollertje+spiegeltje, linoleum, dat soort dingetjes.
Da's alles wat ik heb, hoor, niet per se wat ik ga gebruikenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een boel spullen![]()
Benieuwd naar wat je gaat maken dan
Ik ben wel met wat begonnen alleen wat het uiteindelijk gaat worden...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje?
Nog meer mensen bezig met iets voor deze maand?Nog iets minder dan een weekje de tijd!
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's alles wat ik heb, hoor, niet per se wat ik ga gebruikenKan er ook lang niet altijd even goed mee om gaan, dus wat dat betreft kan ik niet wachten tot de school weer begint en ik weer wat dingen bij kan leren
spannondquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:32 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik ben wel met wat begonnen alleen wat het uiteindelijk gaat worden...
Creatieve therapie (beeldend)quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
Wanneer was die deadline ook weer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
spannond
[..]
Creatieve therapie (beeldend)
Is het ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even gegoogled, en klinkt best als een leuke studie.
22 augustus 23:59quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Wanneer was die deadline ook weer?
Oh. Dat word nog een leuke. Maar ik denk dat dat wel gaat lukken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
22 augustus 23:59
Maar heel nauw zal het niet genomen worden. Als ik tijd heb zal ik de 23e gewoon weer zo'n lijstje met inzendingen maken waarna mensen kunnen stemmen.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:44 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Oh. Dat word nog een leuke. Maar ik denk dat dat wel gaat lukken.
Je helpt mensen en je kan ook nog creatief bezig zijn. Topshow tochquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het ook2 werelden waar ik erg in geïnteresseerd was samengevoegd
Het is wel zwaar soms, hoor. Niet iets waar je 'zo ff doorheen komt'. Qua leerstof misschien wel, maar qua emotionele belasting lang niet altijd.
Het is een beetje 50/50 theorie/praktijk (in elk geval het eerste jaar dat ik in Nijmegen heb gedaan, nu verhuisd en ga verder in Leeuwarden waar de opleiding wel ietsjes anders is), dus je wisselt mediumvakken waar je lekker kunt kliederen en met materialen leren om gaan mooi af met de theorie van het 'therapeut-zijn'
Dat zal niet snel gebeuren hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Hopen dat ik je niet teleurstel
Word echt niet zo perfect als gehoopt maar ik ga het de laatste dag toch gewoon posten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
Kom jongens, nog 2 daagjes
We hebben pas 3 inzendingen
De deadline kan toch ook verlaat worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
ik doe volgende keer weer mee, nu echt geen tijd helaas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
Kan best idd. Ik vind het wel een vrij breed onderwerp dus da's wel leuk als meer mensen een kans krijgen daar wat voor te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De deadline kan toch ook verlaat worden?
Mwa geen extra maand als het aan mij ligt. Disney was ook al zo'n breed onderwerp. Het huidige onderwerp is naar mijn mening veel te breed. Bijna alles kan nu worden beschouwd als bijdrage...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan best idd. Ik vind het wel een vrij breed onderwerp dus da's wel leuk als meer mensen een kans krijgen daar wat voor te maken.
Maandje erbij plakken met hetzelfde onderwerp?
Gewoon vanaf zaterdag stemmen en weer een nieuw onderwerp voor september, dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:40 schreef Samael het volgende:
[..]
Mwa geen extra maand als het aan mij ligt. Disney was ook al zo'n breed onderwerp. Het huidige onderwerp is naar mijn mening veel te breed. Bijna alles kan nu worden beschouwd als bijdrage...
Regels zijn regelsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon vanaf zaterdag stemmen en weer een nieuw onderwerp voor september, dan?
Eensquote:
Ik heb minimaal een maand nodig om uberhaupt te bedenken welk boek, film, game of serie ik uiteindelijk wil gaan tekenen. Er is namelijk zoveel dat ik leuk vind.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
EensMaar kan me ook voorstellen dat het in het begin wat aanpassingen kan gebruiken om op gang te komen
Maak iets waarmee je wint en het nieuwe onderwerp kan bedenkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik heb minimaal een maand nodig om uberhaupt te bedenken welk boek, film, game of serie ik uiteindelijk wil gaan tekenen. Er is namelijk zoveel dat ik leuk vind.
Met "creatief zijn" wil ik juist niet gebonden zijn aan iets dat al bestaat.
Right...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak iets waarmee je wint en het nieuwe onderwerp kan bedenken
Of DM de winnaar met een goed idee![]()
Maar goed, nog 1,5 dag om in te zenden dus
Ik vind 'm tof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:12 schreef Hetbanaantje het volgende:
Excuses.. Eigenlijk te laat maar ik wilde dit alsnog posten. Ik heb zeker niet veel skills met painten enzo maar ik heb toch zo'n programmaatje voor dus ik wou het proberen.
Favoriete serie is Game of Thrones. En ik probeerde hier tyrion met een puntje van zijn axe of the blackwater te tekenen.. Lege achtergrond omdat ik daar nog niet mee wou beginnen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie hem wel een beetje leuk vinden.
Omdat ik niet mee ga doen met mijn eigen opdrachtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom heb jij zelf niet meegedaan, het was jouw onderwerp?!
Cool! Nu ga ik meedoen!quote:Op maandag 1 september 2014 09:38 schreef Poolbal het volgende:
Dank jullie wel! Ben even op vakantie geweest en lees het nu, uiteraard vereerd.
Thema voor komende maand: leven en dood
Klinkt mIsschien een beetje zwaar, maar je kan er veel kanten mee op, ook de meer luchtige kanten
Omgquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef Moira. het volgende:
Stop de tijd!De stemmen worden geteld...
*tromgeroffel*
Erepodium:
[warning]1) Poolbal (23 punten)
2) d4v1d (13 punten)
3) Toto69 (7 punten)
4) Hetbanaantje (5 punten)[/warning]
Gefeliciteerd Poolbal!Aan jou de eer om een nieuwe uitdaging te bedenken voor september
FP stukje komt er nog aan, drukke tijd met begin van nieuwe studie
quote:Op maandag 1 september 2014 10:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omg
Ik was dit topic alweer vergetenheb ook niet kunnen stemmen dus
Waarom doe je zoquote:
Mooie! De lat is iig al hoog gelegdquote:Op maandag 1 september 2014 12:46 schreef Amnistia het volgende:
Nou dan trap ik af!
Moet wachten op de postnl meneer dus heb even wat gekloot met paint![]()
[ afbeelding ]
Mijn interpretatie van het thema 'Leven en Dood'
Gothic meisje!
Nou idd, knap hoor!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef Poolbal het volgende:
Juist knap dat je dat met paint weet te maken.
Echt alleen met Microsoft Paint?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:21 schreef Amnistia het volgende:
Sorry
Het is maar met simpel paint gemaakt..zo hoog ligt de lat niet volgens mij
Goeie knuffel was dat danquote:Op donderdag 4 september 2014 10:32 schreef Amnistia het volgende:
Mijn schoonzusje heeft haar tekentablet laten liggen dus die heb ik even geknuffeld!
Misschien is het een idee om door de maand heen het topic weer omhoog te schoppen? Want nu is er tussen 5 september en 22 september niks gepost en dan verdwijnt het topic ook wel erg ver weg natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 17:25 schreef Moira. het volgende:
Niemand die nog wat wil maken voor deze maand?
In principe heb je nog een halve dag...
Anders maar één inzending, beetje sneu
Haha ja idd. Terwijl Samael ook zei dat hij echt mee zou doen nuquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om door de maand heen het topic weer omhoog te schoppen? Want nu is er tussen 5 september en 22 september niks gepost en dan verdwijnt het topic ook wel erg ver weg natuurlijk.
[..]
Haha ja idd. Terwijl Samael ook zei dat hij echt mee zou doen nu
Maar gefeliciteerd!
Dat was ook mijn bedoeling ja, maar ben de afgelopen maand erg druk geweest met de eerste weken van school en veeeeel zelfstudie, dus ben zelf nauwelijks in CRE geweestquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om door de maand heen het topic weer omhoog te schoppen? Want nu is er tussen 5 september en 22 september niks gepost en dan verdwijnt het topic ook wel erg ver weg natuurlijk.
[..]
Haha ja idd. Terwijl Samael ook zei dat hij echt mee zou doen nu
Maar gefeliciteerd!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mag crew eig meedoen? Al is het maar voor spek-en-bonen?
Ik kan wel wat met het thema herfst denk ik!
Oh, en gefeliciteerd Amnistia natuurlijk!
Wauw broquote:
Goed gelukt!quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:58 schreef Gewas het volgende:
Ik had gister toch niet zo'n zin om voetbal te kijken dus heb ik een tekening gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wauw bro
[..]
Goed gelukt!
OP ook maar weer eens aangepast
Nog steeds niet toegekomen aan dat FP item
Thanks.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wauw bro
[..]
Goed gelukt!
OP ook maar weer eens aangepast
Nog steeds niet toegekomen aan dat FP item
quote:
wauwquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:58 schreef Gewas het volgende:
Ik had gister toch niet zo'n zin om voetbal te kijken dus heb ik een tekening gemaakt.
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
[..]
wauw
allebei heel tof, mooi gemaakt!
ik was dit topic kwijt![]()
Leuk thema, herfst! Eens zien of ik nog wat kan ermee.
Het wil nog niet echt aanslaan, dit topic. Stelletje luie donders hier op Fok!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
Nog meer creatievelingen die iets met het thema 'herfst' kunnen tekenen/schilderen/haken/breien/knutselen/dingessen?
Ja jammer is datquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef Samael het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt aanslaan, dit topic. Stelletje luie donders hier op Fok!![]()
Mijn inspiratie is gesmolten als sneeuw voor de zon. Het is droevig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef Samael het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt aanslaan, dit topic. Stelletje luie donders hier op Fok!![]()
Jammer? Meer promoten op de valreep van weer een maand waarin minimaal is bijgedragen? Wat een onzin! Als moderator van CRE had ik op z'n minst een ander antwoord van je verwacht...quote:
Dat is prima, je hebt namelijk geen sneeuw of zon nodig. Kijk eens naar buiten. De huidige storm is een en al inspiratie voor de herfst!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn inspiratie is gesmolten als sneeuw voor de zon. Het is droevig.
Ik heb nog geen sollicitatie van je binnen zien komen in een poging om het beter te doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Samael het volgende:
[..]
Jammer? Meer promoten op de valreep van weer een maand waarin minimaal is bijgedragen? Wat een onzin! Als moderator van CRE had ik op z'n minst een ander antwoord van je verwacht...
Dan moet ik misschien wat meer smilies gaan gebruiken want is het is alles behalve negatief bedoeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen sollicitatie van je binnen zien komen in een poging om het beter te doen.
Ik merk dat je vaker een negatieve ondertoon in je posts hier, maar van klagen wordt 't ook allemaal niet beter.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef Samael het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien wat meer smilies gaan gebruiken want is het is alles behalve negatief bedoeld.
Klopt, mijn planning skills zijn waardeloosquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:29 schreef Amnistia het volgende:
Heb je nu al een stuk geschreven moira? Want je zegt geen tijd te hebben, maar ik zie je wel steeds posten hehe.
Dat is ook promoten
En dat terwijl herfst een hartstikke leuk onderwerp is waar je alle kanten mee op kan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef Samael het volgende:
[..]
Wat tof gemaakt!quote:
Mooi hoe je de grillige kant van herfst hebt vastgelegdquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:58 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Om precies te zijn met de potloden 1H, 2B en 6B.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wilde steeds meedoen met naaien, maar had geen inspiratie voor de afgelopen thema's.
Tussen wat oude spullen van mijn vader vond ik laatst tekenvulpotloden en dit leek me wel een leuke manier om daar iets mee te proberen. Het moge duidelijk zijn dat ik geen geoefend tekenaar ben, maar je moet ergens beginnen en misschien motiveert dit andere beginners
[ afbeelding ]
[..]
Wat tof gemaakt!
[..]
Mooi hoe je de grillige kant van herfst hebt vastgelegdWaarmee heb je dit gedaan?
Elke maand een stukje met de winnaar van de maand op de frontpage voor promotie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:17 schreef DonnaRush het volgende:
Wat voor stukje gaat er geschreven worden dan?
Ohja dat is ook zo inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:19 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Elke maand een stukje met de winnaar van de maand op de frontpage voor promotie.
Tja met weinig deelnemers en bijdrages valt niet zo veel te schrijven. Ik denk ook wel dat Moira meer activiteit had verwacht en daarom aangaf het te willen vermelden op de FP. No offence, maar als ik nu zou winnen voor deze maand, dan zou ik daar ook zo'n dubbel gevoel aan overhouden. Want dan sta je daar als winnaar op de FP, terwijl bijna niemand meedeed. Daar is niet veel eer aan te behalen. Voor mij hoeft zo'n FP item dus niet. Tenzij er ook vele meedoen. Maar het lijkt me nu wel duidelijk dat de meeste hier simpelweg geen tijd kunnen of willen vrijmaken om ook echt mee te doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:19 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Elke maand een stukje met de winnaar van de maand op de frontpage voor promotie.
of mensen weten niets van het topic. dan werkt een FP bericht misschien weer goed om het topic onder de aandacht te brengen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:11 schreef Samael het volgende:
[..]
Tja met weinig deelnemers en bijdrages valt niet zo veel te schrijven. Ik denk ook wel dat Moira meer activiteit had verwacht en daarom aangaf het te willen vermelden op de FP. No offence, maar als ik nu zou winnen voor deze maand, dan zou ik daar ook zo'n dubbel gevoel aan overhouden. Want dan sta je daar als winnaar op de FP, terwijl bijna niemand meedeed. Daar is niet veel eer aan te behalen. Voor mij hoeft zo'n FP item dus niet. Tenzij er ook vele meedoen. Maar het lijkt me nu wel duidelijk dat de meeste hier simpelweg geen tijd kunnen of willen vrijmaken om ook echt mee te doen.
In principe heeft het dus al op de FP gestaan. Zie hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Elleska het volgende:
[..]
of mensen weten niets van het topic. dan werkt een FP bericht misschien weer goed om het topic onder de aandacht te brengen.
Je inzending dient dezelfde maand gemaakt te zijn en kun je vervolgens in dit topic posten t/m de 22e van de maand.quote:
Ah okee, mag ik vandaag nog insturen, Moira? Dan ga ik zo snel aan de slag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:45 schreef Samael het volgende:
[..]
Je inzending dient dezelfde maand gemaakt te zijn en kun je vervolgens in dit topic posten t/m de 22e van de maand.
Beetje laat, maar Moira heeft nog niks van haar laten horen. Dus wellicht kan je nog meedoen als je snel bent.
dus alle projectjes duren volgens jou maar 10min? misschien moet je wat minder vanuit jezelf denken... (al hoewel, hoe vaak heb jij al geroepen dat je mee zou doen maar uiteindelijk niets ingezonden want 'de tijd liet het niet toe')quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:38 schreef Samael het volgende:
[..]
In principe heeft het dus al op de FP gestaan. Zie hier
Als je dan kijkt naar het aantal reacties, dan krijg ik niet de indruk dat er veel animo voor is.
Actie is het enige dat echt effect heeft in mijn ogen. Iedereen die nu loopt te posten heeft ook wel tijd om hooguit 10 min vrij te maken om iets te tekenen. Want zo lang hoeft het echt niet te duren. Je gaat er dan vanzelf meer zin in krijgen na mate je bezig bent. Dat is voor mij iig wel het geval.
Ik probeer op deze wijze het topic nog wat leven in te blazen. Het is ook niet mijn taak om dit te doen en de manier waarop ik dit alsnog doe wordt duidelijk niet gewaardeerd. Ik zal me er niet meer mee bemoeien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah okee, mag ik vandaag nog insturen, Moira? Dan ga ik zo snel aan de slag.
Ik doel meer op het feit dat men naast het reageren ook tijd vrij kan maken om met een opdracht te beginnen. Je hoort me ook niet zeggen dat je binnen die 10 min iets kan afmaken. Maar die 10 minuten kunnen er wel voor zorgen dat je er meer zin in krijgt zodra je eenmaal bezig bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef Elleska het volgende:
[..]
dus alle projectjes duren volgens jou maar 10min? misschien moet je wat minder vanuit jezelf denken... (al hoewel, hoe vaak heb jij al geroepen dat je mee zou doen maar uiteindelijk niets ingezonden want 'de tijd liet het niet toe')
ik kan dus echt niet tekenen. andere projecten duren vaak veel langer (bijv het prinsessen jurkje eerder dit topic, dat is geen 10min werk geweest)
aangezien deze ronde tot de 22ste duurde en ik nu pas vlak daarvoor van het bestaan van dit topic weet gaat dat wat lastig. zo zullen er vast nog meer mensen zijn die niet van het bestaan van dit topic af weten.
Omdat je mij ook had gequote. Dacht dat het sarcastisch bedoeld was gezien ik niet de regels bepaal, maar me daar wel over uit liet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom heb je mij gequote? Ik waardeer het wel hoor, vind het ook een leuk topic.
Nee was niet sarcastisch, wilde gewoon even met de baas checkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef Samael het volgende:
[..]
Omdat je mij ook had gequote. Dacht dat het sarcastisch bedoeld was gezien ik niet de regels bepaal, maar me daar wel over uit liet.
Ik vind 'm goed gelukt hoor! Je brengt mooi de diepte erinquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wilde steeds meedoen met naaien, maar had geen inspiratie voor de afgelopen thema's.
Tussen wat oude spullen van mijn vader vond ik laatst tekenvulpotloden en dit leek me wel een leuke manier om daar iets mee te proberen. Het moge duidelijk zijn dat ik geen geoefend tekenaar ben, maar je moet ergens beginnen en misschien motiveert dit andere beginners
[ afbeelding ]
[..]
Wat tof gemaakt!
[..]
Mooi hoe je de grillige kant van herfst hebt vastgelegdWaarmee heb je dit gedaan?
Goh, wat aardig weer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:16 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij kan er een slotje op dit topic. Niemand reageerd en moira heeft het te druk met andere dingen om al 3 maanden lang een stukje te schrijven.
Hopeloos
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah okee, mag ik vandaag nog insturen, Moira? Dan ga ik zo snel aan de slag.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee was niet sarcastisch, wilde gewoon even met de baas checken
Herfstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat is het thema eigenlijk? In de OP staat nog het thema van september
Leven en dood was september, na 1 deelnemer is deze gekozen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:46 schreef Amnistia het volgende:
Makkelijker winnen kon niet haha!
Het nieuwe onderwerp is.....
Herfst
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
De uitdaging van de maand september:
Maak iets met betrekking tot het thema 'herfst'.
Balenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm de uitwerking van het idee dat ik had blijkt niet zo eenvoudig, dus ik laat het deze keer maar aan me voorbij gaan..
Ik ben officieel nog niet verklaard als winnaar. Maar ik zal alvast nadenken over een nieuw onderwerp.quote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ga me ook inzetten voor dit topic als ik iets kan met het volgende onderwerp
Wat knap van jou, dan heb je geen brilletje nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:52 schreef Amnistia het volgende:
Zie nog steeds geen artikel op de frontpage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |